Hvor tit har i gæster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bshizzle skriver:

Hver eneste dag!! 

Pt bor vi hos Svigermor (pga huskøb og først får nøglerne her den første) 

Men hun er næsten altid hjemme (sent aften dog). 

Men min mands søster og mand bor liiiiige inde ved siden af med deres 3 børn som vores børn elsker at lege med i haven 

Men ja.. Venner og resten af familien får vi pt ik så meget besøg af disse dage her. 

Ih det må være fantastisk for ungerne, at have så meget familie, så tæt på! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2014

StineW79

UmmA skriver:

Tja vi havde forskellige medlemmer af svigerfamilien boende I 9mdr ud af 12 sidste aar . Jeg er hjemnegaende med to boern paa 2,5 og 7mdr saa hvis jeg og tumlingen ikke skal blive sindssyge er vi noedt til at have besoeg tit (manden arbejder 6 dage om ugen fra 9-20/22). Vi har nok besoeg 2-4 gange om ugen og tager paa café eller lignende med vennepar en gang om ugen (hernede er det mere normalt at moedes ude end hjemme).

Jeg er ikke den bedste vaert men jeg elsker at have besoeg af veninderne og da de fleste ogsa er hjemmegaaende med 1-5boern saa er de ligeglade med om der staar tallerkerne I vasken eller om der er legetoej paa gulvet.

Ja det må være rart med selvskab, når manden arbejder så meget, og så længe det er folk man ka li, så er det da helt perfekt!

Hvor bor du henne? Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

mit1barn skriver:

Vi elsker at have gæster, ogde elsker at komme her:-) Vi har gæster i hvert fald 3-4 gange om ugen, nogle dage har vi endda flere forskellige på forskellige tidspunkter:-)

Så tror jeg alligvel at jeg næsen ku få lidt stress, med så mange gæster. Men det ville være pga alt oprydningen vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Olaf skriver:

Hver dag, vi har 1-4 kammerater der er fast her hver dag, nogle gang kun den ene og andre gange dem alle men nu bor vi også min kæreste og jeg og en kammerat her i huset, og vi er dem med den største garagen og grund til at flyde med biler og lign

Ja så lyder det kun rimeligt, at det er jer der ligger hus til!! Lyder rigtig hyggeligt! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Laulund87 skriver:

Her kommer der tit nogen forbi, nok en gang om ugen

Det lyder meget tilpas! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Putte-mor skriver:

Vi har sjældent gæster. - Desværre.

Har en veninde på besøge 2-3 gange om året ca. Familien 1 gang om året. Hvis vi er heldig kommer de måske yderligere 2 gange om året. Men ellers er det datterens legeaftaler der er på besøg.

Savner ofte mere selskab. ISÆR OM AFTENEN.

Men jeg er lidt af et rodehoved, og har ofte gang i flere oprydningsprojekter, så det passer mig ofte fint nok at folk ikke bare kommer brasende.

Ja her er der også ALTID gang i et eller andet oprydnings projekt, så syntes også at aftalte gæster er rarest! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

Denisep skriver:

Uh ca 1-2 gange om ugen. Så er det dog også inklusiv mormor og mostre til prinsessen

Mostre og bedsteforældre er nu også de hyggeligste! Vh stine

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

B&J skriver:

Alt alt for sjælden mest til fødselsdage savner en veninde man kunne få besøg af eller venne par

Her har vi nogle rigtig gode venne par, som vi jævnligt hygger med. Det er faktisk alle mine veninder og deres kærester, som heldigvis passer rigtig godt sammen med min kæreste, så det er bare rigtig hyggeligt! X

Anmeld

22. maj 2014

StineW79

PT skriver:

Jeg har veninder på besøg mindst en gang om ugen, men min nabo kommer ofte ind til en kop the de dage, jeg ikke arbejder.

Jeg elsker at have besøg, og lave lækkert mad selvom det blot er en onsdag aften

Min dør er altid åben for folk, der vil komme forbi, så du kommer bare, Stine

Håber virklig også på at der ka blive til en tur, endten sidst på sommeren eller omkring dec!! X

Anmeld

22. maj 2014

Carina:-)

StineW79 skriver:

Her har thea også nået en alder nu ( snart 6 år) hvor det er et kæmpe hit med veninder på besøg. Det er så hyggeligt, og jeg glæder mig til at følge dem igennem de næste mange år! 

Apropo sku vi så engang mødes med ungerne, til en kop kaffe? Vh stine

Ja det skal vi da  

Er bare ret ophængt lige pt men der skulle gerne komme lidt luft i lobet af de næste uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.