Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:
Puha hvor får jeg ondt i maven af alle de stakkels børn der vokser op med så lidt med bestemmelse og utrolig dårlig mad kultur.. Meget af det jeg læser virker for mig som den direkte vej mod spise problemer af den ene eller anden art...
Mad er noget der ska være hyggeligt, spændende, lækkert og ikke tvang og pres..
Ja, helt enig.. jeg tænker også, det er lige til at børnene ender med at snige sig ned i køleskabet når mor og far laver noget andet, eller om natten fordi de er sulten(fordi de er blevet nægtet andet mad end det der var på bordet)
Avv min mave.
Jeg spiser ikke altid op, fordi der måske er noget på tallerknen jeg bare ikke lige har lyst til, så hvorfor skulle jeg spise det? Der er ingen grund til det. Og ingen løftede øjenbryn, for det er mit valg, jeg har ikke lyst til det i dag.
Hvorfor må børn ikke have det valg? Hvorfor skal de vokse med at man ALTID skal spise op(hvad hvis du er mæt), skal smage og du får bare ikke andet end det der står på bordet, og så lige en tvangsfodring?? 
Hvad med de børn der i en periode kun vil spise pasta med kethup? Skal de nægtes det, for det er ikke det der står på bordet?
Stakkels børn siger jeg bare.
Anmeld