Mortil223 skriver:
Ja så er det bare ærgerligt, de kan smage maden og kan de ikke lide det, for de selv sagt noget andet.
Igen lad vær at ligge ord i min mund, det var da utroligt! Jeg har sagt man skal smage jeg har på intet tidspunkt talt om man skal spise op! Smage på maden inden du siger nej.
Nu er min søn slet ikke gammel nok til at have overnattende gæster, men ja de skal også smage inden de siger nej.
Så i bund og grund vil du på sigt tvinge din søns venner til at smage på den mad du har tilberedt selvom de på forhånd kan fortælle dig at de fx. ikke kan lide kylling (det kan jo ske at du ikke ved det inden du laver aftensmad).?
Hvis det er tilfældet, så tror jeg at du ender med en søn vis venner ikke vil lege/spise hjemme ved Jer, da ingen børn bryder sig om tvang. Og jeg kan med sindsro sige, at hvis en af mine børn kom hjem efter en legeaftale og fortalte at de var blevet tvunget til at smage på noget bestemt mad, så ville de forældre have en meget vred mor i røret, og ingen fremtidige legeaftale, medmindre det foregik ved os.
Anmeld