Tror måske også det handler om madkultur. Måske er jeg farvet af både rejser, opvækst, min mands kultur og en accept af at børn i en periode ikke er meget for mad er blandet sammen, for vores aftensmad er meget tit sat sammen så man selv komponerer din tallerken, jeg tallerken serverer heller aldrig, og så snart børnene selv kan øser jeg heller ikke op for dem.
En omgang pitabrød der står alt fremme og jeg kunne da aldrig drømme om de ikke måtte komponere selv eller hjemmebagte burgere. Vi har meget sjældent "bare" kød og kartofler for der er altid en masse små ting da jeg selv elsker en tallerken med flere smagsindtryk. Det er egentlig kun når der er en traditionel pasta ret at der kun er gnavegrønt med (og jeg er fritaget fra de traditionelle pasta retter).
Jeg tror simpelthen ikke jeg forstår, hvis der nu på bordet er som vi havde i går: laks, rejer, dilddressing, pasta, tomat sauce, parmesanost, gulerodsstave,agurkestave, tomater, squash nudler stegt i chili, hvidløg og ingefær og wasabi nødder. Skal man så smage på ALT
Anmeld