Lullaby skriver:
For at vise man værdsætter den umage de har lavet med maden. Jeg synes det er klart mere høfligt at smage først før man siger nej du, det kan jeg ikke lide..
Som jeg før har skrevet i traaden, saa er jeg meget kræsen, og er der noget jeg ikke kan li', eller jeg ved jeg ikke kan li' ogsaa selvom jeg ikke har smagt paa det, saa gør jeg det altsaa ikke....
Jeg siger selvfølgelig meget høftligt nej tak, og forventer bestemt ikke særbehandling, det er jo ikke værtens problem at jeg er kræsen.
Men bare bare kald mig uhøflig saa, men at tvinge mig til at spise det, gør det bestemt ikke bedre, saa stejler jeg endnu mere, ogsaa nu som voksen.
Jeg er helt sikkert blevet bedre til at smage paa mad, især varme retter (kan saa ogsaa li' det meste kød osv.), men jeg indrømmer gerne at der stadig er ting jeg aldrig har smagt paa og som jeg ikke har lyst til at smage paa.
Som jeg ogsaa har skrevet er der flere ting der gør at aftensmaden ikke altid var sjov... En af de ting var ogsaa at det ALTID var det samme, ALTID soVs og kartofler og sjældent grønt (og var det der, var det en udkogt frost mix ting...).
Det betyder bare ALT hvordan man er vokset op og hvordan man haandterer aftensmads-situationen.
Anmeld