Nej for hun er en hat og ikke til nogen som helst hjælp. Hun lytter aldrig til det jeg siger Desværre. Og synes jeg har prøvet og gøre rigtige mange ting, men bare ingen løsning udover at håbe på at få en Elevplads i den kommune vi bor i. Kan jo heller ikke gå og håbe på en plads når de har sagt som de har sagt. Også jeg alligevel ikke får ny plads til ham. Nu sad jeg til møde med hende fra pladsanvisningen i onsdags hvor hun sagde de ikke havde nogen pladser og de fleste alligevel mødte klokken syv.
Men i stedet for blankt at afvise på forhånd, synes jeg i skal prøve lykken og skrive op alligevel. Det er da dumt at lade være i hvertfald. Tænk nu hvis et andet barn flytter i løbet af sommeren. Det KAN jo ske. Og så skriv op til vuggestuer, de åbner 6.30.
I øvrigt er der mange dp'er der har nogen åbningstider som slet ikke er strengt nødvendige og derfor er flexible til at ændre dem. I har bare været uheldige tror jeg. Vores dp åbnede fx kl 7 til ret sent på eftermiddagen, men alle ungerne kom først kl 8-8.30 og blev hentet kl 15.30 senest. Så da vi kom dertil og havde brug for åbning allerede kl 6.30, var det intet problem at rykke tiden.
Så bare fordi deres åbningstider er fra kl 7 nu, betyder det ikke altid at de ikke kan rykkes.
I øvrigt skal du vel også på skole før du skal i praktik, så du har jo også skoleperioden til at afvente svar i.
Anmeld