Anonym skriver:
Har prøvet og ringe og hører med andre muligheder. Og kommunen sagde det var held jeg havde fået. Og hun kunne jo ikke love noget på så kort tid. Og er jo også vores egen skyld da vi skrev åbningstider i
Ved gidt pladsanvisninger kan være svære at bide skeer med, men synes nu altid der er en vej. Tænker du uden begyndt uddannelse er uden job og ville fremlægge problemet for min sagsbehandler også fordi de jo egentlig kan gå ind og vurdere du jo så reelt ikke står til rådighed for arbejdsmarkedet. Og hvem ved måske kan de trække i nogen tråde.
Jeg ville i hvert fald ikke give op, og jeg ville ikke blinke ved at skulle skifte dagplejer, tage en vuggestue, finde privat alternativ - bare jeg kunne begynde min uddannelse.
Man kan måske også finde ud af noget med at komme for sent (aftalt) på skift. Min mand er også håndværker og starter på pladsen 6.30 men kunne sagtens starte 7 ville så bare få en halv time senere fri, og ville også kunne komme 7.30 en eller to gange om ugen - de ville ikke juble men ved jo han har en familie og den skal fungere.
Husker det som det "kun" var når du var i praktik så det er jo ikke hver dag hele året?
Anmeld