Synes det er noget l*rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

Maja88

Møder du i skole kl 6.30???hvad er det for en skole??

Giver i 3000kr! For en dagplejeplads??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

De små pus klarer både skift (kan jo ske alligevel), vuggestue, være et nummer osv. Når bare mor og far har det godt.
Synes måske (ja undskyld hvis det er groft) at det er lidt forkælet at nægte vuggestue, ikke ville skifte til privat osv. For at du kan få din uddannelse, for på sigt betyder det måske du står uden uddannelse, uden arbejde og uden indkomst.

Men ja virkelig øv, men i dine svar (og det er jo slet ikke sikkert det er sådan) virker det meget opgivende på forhånd, og som en masse undskyldninger hvor løsninger ikke er acceptable.

Har prøvet og ringe og hører med andre muligheder. Og kommunen sagde det var held jeg havde fået. Og hun kunne jo ikke love noget på så kort tid. Og er jo også vores egen skyld da vi skrev åbningstider i

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Nej men i praktik møder de klokken syv. Og der åbner vores dp.
Ellers skal jeg være heldig og få i samme kommune som jeg bor i med Elevplads. Men der hvor jeg fik tog det over en halv time at komme til. Også skal man jo lige aflever og sige farvel. Også skal jeg til stationen der ligger tyve minutter væk.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Og vi giver 28 er eller andet. For dp

Anmeld

3. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Desværre ikke han møder halv syv.
Han er håndværkere. Men kommunen har sagt at det nok var ret sort med plads og vi var heldige

Halv 7? Det var tidligt. Er det ikke noget de selv har valgt så? Jeg er selv håndværker og kender ingen med fast arbejdstid fra 6.30. Nå, men, var det evt en mulighed at han kunne gå på 32 timer for at møde 7.30 i stedet for? Jeg ved at det er en mulighed at gøre hvor jeg selv er ansat nemlig.

Anmeld

3. maj 2014

Maja88

Anonym skriver:

Og vi giver 28 er eller andet. For dp

Vildt nok...

Kunne du ikke få praktik et sted de er mere fleksible

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Halv 7? Det var tidligt. Er det ikke noget de selv har valgt så? Jeg er selv håndværker og kender ingen med fast arbejdstid fra 6.30. Nå, men, var det evt en mulighed at han kunne gå på 32 timer for at møde 7.30 i stedet for? Jeg ved at det er en mulighed at gøre hvor jeg selv er ansat nemlig.

Det ville vi ikke have penge til. Men jo deres rigtig mødetider er også klokke. Syv.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Vildt nok...

Nej hørte nemlig om det. Og der var desværre ikke flere pladser så skal søge ind på ny til august

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Vildt nok...

Men er det ikke meget normalt pris for dp eller?

Anmeld

3. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Har prøvet og ringe og hører med andre muligheder. Og kommunen sagde det var held jeg havde fået. Og hun kunne jo ikke love noget på så kort tid. Og er jo også vores egen skyld da vi skrev åbningstider i

Ved gidt pladsanvisninger kan være svære at bide skeer med, men synes nu altid der er en vej. Tænker du uden begyndt uddannelse er uden job og ville fremlægge problemet for min sagsbehandler også fordi de jo egentlig kan gå ind og vurdere du jo så reelt ikke står til rådighed for arbejdsmarkedet. Og hvem ved måske kan de trække i nogen tråde.
Jeg ville i hvert fald ikke give op, og jeg ville ikke blinke ved at skulle skifte dagplejer, tage en vuggestue, finde privat alternativ - bare jeg kunne begynde min uddannelse.
Man kan måske også finde ud af noget med at komme for sent (aftalt) på skift. Min mand er også håndværker og starter på pladsen 6.30 men kunne sagtens starte 7 ville så bare få en halv time senere fri, og ville også kunne komme 7.30 en eller to gange om ugen - de ville ikke juble men ved jo han har en familie og den skal fungere.
Husker det som det "kun" var når du var i praktik så det er jo ikke hver dag hele året?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.