Synes det er noget l*rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

Anonym trådstarter

nej de får jo måneds løn, eller en ung pige i huset.

det er jo ikke en barnepige, men en børnepasser, som er ligesom en dp.

Man kan så bare ikke være her i dags timerne til september, da vi skal have lavet badeværelser som tager 10 uger. Ellers kunne det havde været en mulighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Man kan så bare ikke være her i dags timerne til september, da vi skal have lavet badeværelser som tager 10 uger. Ellers kunne det havde været en mulighed 

Så må man da håbe ingen af jer bliver syge så I må være hjemme i dagtimerne.
Ej undskyld sarkasmen men for mig lyder det til du ubevidst ikke ønsker at finde en løsning og måske dybt inde er glad for umuligheden og det er jo fair nok. Kan jo være drømmen slet ikke er den uddannelse og du istedet for at sige æv, skulle sige; fedt nu bliver jeg nød til at tænke om, knokle for at få den læreplads som frisør og imellem tiden tage noget arbejde så du får et godt papir.

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

nej  der er jo også nogen der arbejder i deres eget hjem eller hos det andet barns hjem.

Nu ved jeg ikke hvilken kommune du bor i, men på kbhs hjemmeside kan man sætte annoncer ind eller finde annoncer.

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

og man kan vel godt være i huset, selvom at badeværelset bliver lavet? Og de skal jo heller ikke være inden for 6-8timer hver eneste dag, de skal vel ud og se ting, møde andre børn.

Du er ikke meget for at finde en løsning, lyder det lidt for mig. (ikke for at dømme)

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Så må man da håbe ingen af jer bliver syge så I må være hjemme i dagtimerne.
Ej undskyld sarkasmen men for mig lyder det til du ubevidst ikke ønsker at finde en løsning og måske dybt inde er glad for umuligheden og det er jo fair nok. Kan jo være drømmen slet ikke er den uddannelse og du istedet for at sige æv, skulle sige; fedt nu bliver jeg nød til at tænke om, knokle for at få den læreplads som frisør og imellem tiden tage noget arbejde så du får et godt papir.

Hvis jeg skulle blive syg eller bassen skulle blive syg når vi har håndværkere i lejligheden ville jeg tage hjem til min mor vi har jo intet wc i ti uger hvor vi skal gå ned i et skur.

Anmeld

3. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hun skulle rykke det en hel time, for at det kunne lade sig gøre.
Faktisk den eneste måde jeg vil kunne den uddannelse er at jeg enten får en Elevplads i den kommune vi bor i eller at det offentlige er meget hurtig. Da det hurtigt kan tage over en halv time med det offentlige som det gør til nabo byerne.. Hvis jeg skal møde klokken syv skal jeg ihvertfald gå hjemmefra omkring klokken seks da det tager ti minutter et kvarter og gå til dp. Så skal jeg hjem og stille barnevogn, som også tager ti minutter et kvarter. Så skal jeg op på stationen og have bus hvor det tager omkring en halv time.

Tjaaa. Så må man tage sin cykel så det kan gå lidt mere tjept i stedet for at gå frem og tilbage med vogn. Ej sorry, men jeg møder selv kl 7 og er som sagt håndværker og har derfor ikke engang et fast mødested. Det kan være i alle mulige afstande og retninger. Vi har ikke bil, så alt transport er på cykel. Vores dp åbner kl 6.30 og jeg  har sved på panden når jeg møder på arbejde, de gange hvor jeg skal nå ud i den anden ende af byen (eller længere)  til kl 7 og nej jeg kan ikke bruge 10min på at aflevere, men livet skal jo hænge sammen, omend det er presset.  

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

og man kan vel godt være i huset, selvom at badeværelset bliver lavet? Og de skal jo heller ikke være inden for 6-8timer hver eneste dag, de skal vel ud og se ting, møde andre børn.

Du er ikke meget for at finde en løsning, lyder det lidt for mig. (ikke for at dømme)

Fint så siger vi det.

Vi lukker den bare her!
Og det er jo for at dømme, i ved ikke hvordan mit barn er, i tror jo åbenbart ikke på jeg har prøvet alle de ting.

Anmeld

3. maj 2014

Fumbo

Jeg har for år tilbage været ung pige i huset.

Jeg ved de fik tilskud til mig.

Og det var aldrig et problem hvis der skulle laves noget i huset, vi tog på ture der nemt kunne tage en hel dag, hvor vi pakkede en madpakke og så havde jeg barnevogn med som hun kunne sove til middag i hvis det blev nødvendigt.

Vi var også hjemme ved mig af og til og tog også på småture selvfølgelig.

Så det kan sagtens lade sig gøre hvis man vil

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Tjaaa. Så må man tage sin cykel så det kan gå lidt mere tjept i stedet for at gå frem og tilbage med vogn. Ej sorry, men jeg møder selv kl 7 og er som sagt håndværker og har derfor ikke engang et fast mødested. Det kan være i alle mulige afstande og retninger. Vi har ikke bil, så alt transport er på cykel. Vores dp åbner kl 6.30 og jeg  har sved på panden når jeg møder på arbejde, de gange hvor jeg skal nå ud i den anden ende af byen (eller længere)  til kl 7 og nej jeg kan ikke bruge 10min på at aflevere, men livet skal jo hænge sammen, omend det er presset.  

Ja, udover jeg ikke har en cykel. Vi har dog bil men det er min kærestes.

Men vi lukker den bare her,

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Fumbo skriver:

Jeg har for år tilbage været ung pige i huset.

Jeg ved de fik tilskud til mig.

Og det var aldrig et problem hvis der skulle laves noget i huset, vi tog på ture der nemt kunne tage en hel dag, hvor vi pakkede en madpakke og så havde jeg barnevogn med som hun kunne sove til middag i hvis det blev nødvendigt.

Vi var også hjemme ved mig af og til og tog også på småture selvfølgelig.

Så det kan sagtens lade sig gøre hvis man vil

Har ikke nogen ide om sådan noget da jeg aldrig har hørt om det før. Men det er ti uger de er her. Og det skulle virkelig støve og svine i hele lejligheden og hele lejligheden er inde i plastik. Det er hvad min veninde har fortalt mig. Som lige har fået det lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.