Yurie skriver:
Jamen undskyld at man kommer med råd, prøver at hjælpe dig. Skal jeg da nok lade vær med næste gang.
Men du vil ikke prøve en vuggestue, ikke ansætte en ung pige i hus/barnepasser, fordi I skal have lavet badeværelse, eller se om det er muligt for tilskud til en der kan komme om morgenen.
Du smider ligesom alle forslag som der bliver bragt til dig. Forstil dig at det var dig der sad, hvor vi sad, hvad ville du tænke over det?
I sidder jo og dømmer på at jeg bare ikke gider finde en løsning.
Men nu har jeg skrevet en milliard gange at jeg har snakket med pladsanvisningen så sent som i onsdags om det og der var ingen pladser som det var nu og hun kunne ikke love noget på to måneder, da det var meget kort varsel. Og der var fuldt booket, vi har bare ikke penge til ung pige i huset og kan ikke finde noget om det på hjemmesiden. Så tror ikke de giver tilskud til det.
Men i læser jo åbenbart ikke hvad man skriver gentager mig selv hele tiden, i får det bare til jeg ikke har gjort en skid og ikke vil gøre noget og bare tænker fedt jeg ikke kan komme igang.
Jeg har det mega dårligt over at vide jeg havde en Elevplads fra igår da vi ikke havde nogen løsning, og nu skal vente, og det ikke engang er sikkert det kan hænge sammen
Anmeld