Synes det er noget l*rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Fint så siger vi det.

Vi lukker den bare her!
Og det er jo for at dømme, i ved ikke hvordan mit barn er, i tror jo åbenbart ikke på jeg har prøvet alle de ting.

Jamen undskyld at man kommer med råd, prøver at hjælpe dig. Skal jeg da nok lade vær med næste gang.

Men du vil ikke prøve en vuggestue, ikke ansætte en ung pige i hus/barnepasser, fordi I skal have lavet badeværelse, eller se om det er muligt for tilskud til en der kan komme om morgenen.

Du smider ligesom alle forslag som der bliver bragt til dig. Forstil dig at det var dig der sad, hvor vi sad, hvad ville du tænke over det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja, udover jeg ikke har en cykel. Vi har dog bil men det er min kærestes.

Men vi lukker den bare her,

Det er fint at du måske dybest set ikke er interesserert i løsninger, men så bare sig det  

jeg prøver bare at give et indblik i at vi er andre der også har dumme mødetider og langt på arbejde, og hvordan vi har løst det. 

Og by the way, er en cykel og stol absolut ikke en stor investering i brugt stand.  

men god aften til dig. Håber det flasker sig på et tidspunkt. 

Anmeld

3. maj 2014

Fumbo

Men kunne de så ikke fx være hos hende i de 10 uger? Det skulle jo sagtens kunne lade sig gøre for til den tid vil de jo kende hinanden og han ville sikkert bare syntes det var hyggeligt at komme på besøg.

Mener at huske det var noget de fik gennem kommunen, men ellers burde de kunne svarer dig på det

Anmeld

3. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Hvis jeg skulle blive syg eller bassen skulle blive syg når vi har håndværkere i lejligheden ville jeg tage hjem til min mor vi har jo intet wc i ti uger hvor vi skal gå ned i et skur.

Ikke for at træde i det - men det har i vel heller ikke om aftenen så I kan vel ikke være der i de 10 uger overhovedet og hvis det er sådan så det er uboeligt i 10 uger skal I jo genhusets.

Jeg tror egentlig jeg har misforstået dit indlæg, troede du søgte kreative løsninger, men har forstået du jo nok egentlig vare havde brug for at få luft og mente de løsninger du havd forsøgt var de eneste mulige og at din uddannelse er uddebateret som umulig.

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jamen undskyld at man kommer med råd, prøver at hjælpe dig. Skal jeg da nok lade vær med næste gang.

Men du vil ikke prøve en vuggestue, ikke ansætte en ung pige i hus/barnepasser, fordi I skal have lavet badeværelse, eller se om det er muligt for tilskud til en der kan komme om morgenen.

Du smider ligesom alle forslag som der bliver bragt til dig. Forstil dig at det var dig der sad, hvor vi sad, hvad ville du tænke over det?

I sidder jo og dømmer på at jeg bare ikke gider finde en løsning.

Men nu har jeg skrevet en milliard gange at jeg har snakket med pladsanvisningen så sent som i onsdags om det og der var ingen pladser som det var nu og hun kunne ikke love noget på to måneder, da det var meget kort varsel. Og der var fuldt booket, vi har bare ikke penge til ung pige i huset og kan ikke finde noget om det på hjemmesiden. Så tror ikke de giver tilskud til det.

Men i læser jo åbenbart ikke hvad man skriver gentager mig selv hele tiden, i får det bare til jeg ikke har gjort en skid og ikke vil gøre noget og bare tænker fedt jeg ikke kan komme igang.

Jeg har det mega dårligt over at vide jeg havde en Elevplads fra igår da vi ikke havde nogen løsning, og nu skal vente, og det ikke engang er sikkert det kan hænge sammen

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ikke for at træde i det - men det har i vel heller ikke om aftenen så I kan vel ikke være der i de 10 uger overhovedet og hvis det er sådan så det er uboeligt i 10 uger skal I jo genhusets.

Jeg tror egentlig jeg har misforstået dit indlæg, troede du søgte kreative løsninger, men har forstået du jo nok egentlig vare havde brug for at få luft og mente de løsninger du havd forsøgt var de eneste mulige og at din uddannelse er uddebateret som umulig.

Nej vi har ikke noget badeværelse i ti uger. Men håndværkerne er her ikke om aften så der kan jeg godt være her. Men skal dog gå ned i et skur for at gå på wc og i bad. Det bare ikke til at være her når der er håndværkere som jeg kunne forstå på min veninde da det skulle støve voldsomt meget.

Alle de løsninger i kommer jo med er stort set blivet undersøgt men i læser jo kun det i selv vil læse.

Anmeld

3. maj 2014

Fumbo

Så skel de have lavet det om, for jeg ved de fik tilskud til mig dem jeg var hos.

Jeg ville prøve at ringe til dem og høre ad, er heller ikke sikker på det var fra kommunen

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

I sidder jo og dømmer på at jeg bare ikke gider finde en løsning.

Men nu har jeg skrevet en milliard gange at jeg har snakket med pladsanvisningen så sent som i onsdags om det og der var ingen pladser som det var nu og hun kunne ikke love noget på to måneder, da det var meget kort varsel. Og der var fuldt booket, vi har bare ikke penge til ung pige i huset og kan ikke finde noget om det på hjemmesiden. Så tror ikke de giver tilskud til det.

Men i læser jo åbenbart ikke hvad man skriver gentager mig selv hele tiden, i får det bare til jeg ikke har gjort en skid og ikke vil gøre noget og bare tænker fedt jeg ikke kan komme igang.

Jeg har det mega dårligt over at vide jeg havde en Elevplads fra igår da vi ikke havde nogen løsning, og nu skal vente, og det ikke engang er sikkert det kan hænge sammen

Nej vi dømmer dig ikke, jeg forstår måske bare ikke lige valgene.

Ja, det er svært når hun siger der ikke er nogen pladser, men derfor kan man jo godt skrive ham op, og måske er i heldige, at et barn flytter, og så der lige pludselig er plads til ham.

Bare fordi det ikke står på hjemmesiden, kan der jo godt være tilskud til det, som en anden skriver. Snak med kommunen om det, for det er en super løsning. (og jeg elsker at være hjemme og passede børn i stedet for at være andre steder..)

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er fint at du måske dybest set ikke er interesserert i løsninger, men så bare sig det  

jeg prøver bare at give et indblik i at vi er andre der også har dumme mødetider og langt på arbejde, og hvordan vi har løst det. 

Og by the way, er en cykel og stol absolut ikke en stor investering i brugt stand.  

men god aften til dig. Håber det flasker sig på et tidspunkt. 

Nu har jeg skrevet en million gange at jeg har undersøgt de fleste muligheder og der ikke var nogen. Men i læser jo kun det i selv vil læse.

Jeg får stress over vi ikke har nogen løsning,

Anmeld

3. maj 2014

Anonym trådstarter

Nej vi dømmer dig ikke, jeg forstår måske bare ikke lige valgene.

Ja, det er svært når hun siger der ikke er nogen pladser, men derfor kan man jo godt skrive ham op, og måske er i heldige, at et barn flytter, og så der lige pludselig er plads til ham.

Bare fordi det ikke står på hjemmesiden, kan der jo godt være tilskud til det, som en anden skriver. Snak med kommunen om det, for det er en super løsning. (og jeg elsker at være hjemme og passede børn i stedet for at være andre steder..)

Han er skrevet op selvom jeg ikke magter endnu en indkøring. Synes sgu det synd at indkøre han et sted som åbenbart tager en måned i følge den dp jeg har nu. For st skulle ryk ham endnu engang og endnu en indkøring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.