Synes det er noget l*rt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han er skrevet op selvom jeg ikke magter endnu en indkøring. Synes sgu det synd at indkøre han et sted som åbenbart tager en måned i følge den dp jeg har nu. For st skulle ryk ham endnu engang og endnu en indkøring 

en måned?? seriøst??

det kommer sku helt andet på barnet.. man kan ikke sætte en tid på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nu har jeg skrevet en million gange at jeg har undersøgt de fleste muligheder og der ikke var nogen. Men i læser jo kun det i selv vil læse.

Jeg får stress over vi ikke har nogen løsning,

Det ved jeg og jeg har læst det men du virker meget afvisende overfor diverse alternativer, i stedet for at imødekomme dem, og det er jeg måske bare lidt uforstående overfor

fx, selvom pladsanvisningen siger at de ikke kan love noget, så kan man jo godt tage chancen og skrive ham op alligevel og håbe på det bedste.

man kunne undersøge om det var muligt at nå at møde kl 7, hvis man fik en plads der kunne åbne bare fra 6.30, fx ved at tage cykel i stedet for at gå med vogn som skal hjem og stilles på plads osv. På cykel kunne du nå at køre hen til dp, aflevere og være afsted mod stationen på 15min i stedet for at bruge 15min både frem og tilbage med vognen + aflevering. En brugt cykel koster maks 300 fx på politiauktion og et cykelsæde kan du nærmest få gratis på et loppemarked (vores kostede 25kr)

nogen foreslår privat børnepasser med tilskud, du kan ikke se noget om det på hjemmesiden og går derfor udfra det ikke eksistere. Hvorfor ikke tage den og sige "fed mulighed, det vil jeg da ringe og høre om vi har her". Måske er du heldig

jeg kan skidegodt forstå at du er frustreret over at det ikke bare kan flaske sig uden alt det bøvl  

Anmeld

4. maj 2014

Loa

Dvs du har droppet den elevplads du havde fået så? I og med du ikke mødte om forleden? (Eller har jeg misforstået)

Tænker om i ikke vidste lidt hvordan situationen så ud, inden forleden hvor du skulle have startet på uddannelsen?

Synes også det virker lidt underligt at INGEN af de forslag der kommes med kan så meget som overvejes...
Det skulle da virkelig være mærkeligt hvis ALT er så ufleksibelt som det lyder.
Din elevplads, din kærestes arbejde, pladsanvisningen, andre pasningstilbud i kommunen.

Anmeld

4. maj 2014

lineog4

Anonym skriver:

Nej vi har ikke noget badeværelse i ti uger. Men håndværkerne er her ikke om aften så der kan jeg godt være her. Men skal dog gå ned i et skur for at gå på wc og i bad. Det bare ikke til at være her når der er håndværkere som jeg kunne forstå på min veninde da det skulle støve voldsomt meget.

Alle de løsninger i kommer jo med er stort set blivet undersøgt men i læser jo kun det i selv vil læse.

Jeg læser:
- du har prøvet pladsansvisningen, men er ikke der hvor du vil banke på deres dør hver dag for nu har du fået et nej - da jeg ville have min søn i den vuggestue stod jeg der nede hver mandag morgen i en måned, tro mig de var trætte af mig. Jeg fik den men betalte så 3 mnd for meget. Stod jeg i din situation stod jeg der ikke kun om mandagen, jeg stod der hver dag jeg ved en kommune skal have akutpladser og i vuggestuer kan de i en periode være overbooket med et barn.

- du vil ikke overveje at anskaffe en cykel

- du har læst kommunens hjemmeside og mener ikke der at kunne finde noget om tilskud og så er den lukket

- du kunne måske overveje ung pige i huset hvis der var tilskud (hvilket der nok ikke er tror du), men det kan alligevel heller ikke lade sig gøre fordi der skal ordnes badeværelse

Jeg læser det sikkert forkert, men det er det jeg læser kort skrevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.