Anonym skriver:
Nu har jeg skrevet en million gange at jeg har undersøgt de fleste muligheder og der ikke var nogen. Men i læser jo kun det i selv vil læse.
Jeg får stress over vi ikke har nogen løsning,
Det ved jeg og jeg har læst det
men du virker meget afvisende overfor diverse alternativer, i stedet for at imødekomme dem, og det er jeg måske bare lidt uforstående overfor 
fx, selvom pladsanvisningen siger at de ikke kan love noget, så kan man jo godt tage chancen og skrive ham op alligevel og håbe på det bedste.
man kunne undersøge om det var muligt at nå at møde kl 7, hvis man fik en plads der kunne åbne bare fra 6.30, fx ved at tage cykel i stedet for at gå med vogn som skal hjem og stilles på plads osv. På cykel kunne du nå at køre hen til dp, aflevere og være afsted mod stationen på 15min i stedet for at bruge 15min både frem og tilbage med vognen + aflevering. En brugt cykel koster maks 300 fx på politiauktion og et cykelsæde kan du nærmest få gratis på et loppemarked (vores kostede 25kr)
nogen foreslår privat børnepasser med tilskud, du kan ikke se noget om det på hjemmesiden og går derfor udfra det ikke eksistere. Hvorfor ikke tage den og sige "fed mulighed, det vil jeg da ringe og høre om vi har her". Måske er du heldig 
jeg kan skidegodt forstå at du er frustreret over at det ikke bare kan flaske sig uden alt det bøvl
Anmeld