Anonym skriver:
Nej men meget af tiden er jeg.
Han har hørt og i deres kontrakt står der klokken syv. Og de ikke til at hug eller stik i. Men skulle allerede have en ny plads til Juli start august. Også det bare dybt latterligt at kører ham ind i dp nu. For at skulle starte om. Om 2 måneder
Nej det er ikke latterligt at skifte om to måneder, men latterligt at droppe uddannelse fordi man ikke vil skifte efter to mnd. Nej skulle ikke lyde så hårdt, men nej virkelig synes ikke det er hverken latterligt, forkert eller noget andet at skifte efter to mnd hvis det kan gøre du får en uddannelse.
Du kunne jo også lade være at køre ham ind hvis det er de to indkøringer du frygter - jeg betalte selv 3 mnd vuggestue for at få plads til min søn det sted min datter gik. Ja det var sure penge, men hellere miste penge end miste det gode liv.
Men udover det kender jeg nu en del hvor de små pus har skiftet hurtigt af forskellife årsager: dagplejere der stoppede, flyttede, ikke glade for stedet, ændrede arbejdsforhold der gjorde de havde brug for andre åbningstider, og jo det blev da gjort med et øv, men også med et "sådan er livet og vi skal have det bedste ud af det".
Anmeld