Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

modesty

MiichellaMalou skriver:

Som jeg skrev kan vi ikke få ham i anden dagpleje der er ikke plads vi har heller ikke penge til at skulle betale det ekstra for en privat dagplejer. Der er max to uger til jeg starter

Hvorfor skal I betale ekstra for en privat? Undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men i min kommune koster de det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Savannah

Tal med din Praktik vejleder, han/hun kan hjælpe dig - også med at finde et nyt Praktik sted.

Anmeld

14. april 2014

Fuglemor

modesty skriver:

Hvorfor skal I betale ekstra for en privat? Undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men i min kommune koster de det samme.

Jeg tror det var fordi jeg nævnte at hvis man ved en privat vil aflevere eller hente udover normal åbningstid så kan man være heldig nogen går ved til det ved ekstra betaling. 

Anmeld

14. april 2014

Hullabullabulla

Har du eller kæresten ikke en veninde/ søster/ venindes lillesøster , en reservebedste eller lignende der kan hjælpe ?

Alternativt må i jo hyre en barnepige. Lorte situation at stå i, men sket er sket og så må i bare se at få skaffet en løsning hurtigst muligt

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

modesty skriver:

Troede det kostet ekstra men vi kan ikke finde en ny på under to uger

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Ja det bare den at ingen af os nok ønsker en fremmed skal aflevere vores søn da man hører om alle de ting

Ellers må I snakke med venner, andet familie..

Ellers har I jo ikke rigtig andre muligheder. Det er pisse nederen situation at stå I, men næste gang vil du huske at få dine tider, så du ved at du kan aflevere ham.

Men I må da have vidst I mere end 2uger at du skulle møde sådan?

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Savannah skriver:

Tal med din Praktik vejleder, han/hun kan hjælpe dig - også med at finde et nyt Praktik sted.

Kom ind på et afbud så har mine tvivl men prøver og ringe imorgen

Anmeld

14. april 2014

EnGodMor

Hvor er i fra?

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Britt88 skriver:

Har du eller kæresten ikke en veninde/ søster/ venindes lillesøster , en reservebedste eller lignende der kan hjælpe ?

Alternativt må i jo hyre en barnepige. Lorte situation at stå i, men sket er sket og så må i bare se at få skaffet en løsning hurtigst muligt

Pengene er ikke til at hyre nogen til det :/

Men nej vi har ingen der kan.

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

Yurie skriver:

Men stadigvæk?? Syv hver eneste dag? Hvad er det for en praktik? I en praktik skal man prøve alle tider og ting..

Hvis det er en vs/bh skal du have morgen, eftermiddag og lukkevagter.

Hvis det er en døgninstutionsion, skal du have dag/aftenvagter(nat får man vist ik)

og så videre. Det er jo ligesom det der er pointen ved praktik at man lære hvordan arbejdet er.

Tja, jeg er social og sundhedshjælper, og kl 7 er altså bare den tid man møder.. Som elev skal man have 37 timer om ugen og dem får man ikke ved at møde senere..

Vi kan jo ikke lave alle vagtskiftene om fordi en enkelt ikke kan møde til tiden..

Jeg har 37 timer om ugen, og møder altså fra 7-15/15:30 hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.