Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Savannah skriver:

Kan vel være ligemeget, man kan også få nyt praktiksted af andre årsager. Om ikke andet kan vejlederen hjælpe med at få ændret dine mødetider. Forstår slet ikke de ikke er fleksible, jeg er også i praktik og mine arbejdstider er tilpasset offentlig transport.

Min veninde havde også sagt de var fleksible..
Men ja ringer imorgen og hører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Er det praktik eller er det som elev??

Det er som elev 

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

Yurie skriver:

Jo men  det her er praktik. og der prøver man da forskellige områder(gør min søster da) vs/bh, ældre, handikappede.. Og hun mødte da helt sikkert ikke kl.7 hver dag. Og hun går på social og sundshedsskolen.

Det er det jeg mener.

Hun er jo ikke ude og prøve noget af, hun skal ud som elev, og der er altså mødetider der skal overholdes..

Men uanset hvordan du drejer den, så møder man kl 7 i det fag, da det er der der er vagtskift.. Det hjælper jo ikke at hun møder senere, for så er den hun skal følges med jo kørt..

Det er rigtig rigtig surt for hende at hun ikke vidste tiderne, men man kan ikke bede fru Jensen om at lægge i sengen en halv time længere fordi at den der skal hjælpe hende op først møder senere..

Anmeld

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Ballerup

http://www.guldklumpernes-dagpleje.dk/47191158

Prøv at ringe til hende hun har 1 ledig plads. Godt nok åbner hun kl.7 men du kunne forklare din situation

Anmeld

14. april 2014

Hullabullabulla

MiichellaMalou skriver:

Det er 4 måneder af gangen

Og hvordan kan vi have dummet os da vi slet ikke anede at tiderne var sådan?

Altså det er jo ikke praktikstedets skyld at jeres dp mor åbner for sent ? Ikke forstået på den måde at i har dummet jer - men set fra praktikstedets synsvinkel - ja så er det jo i hvert fald ikke deres skyld.

Jeg mener bare - sket er sket og så må i jo undersøge alle jeres muligheder. Jeg har selv haft samme problem - jeg slipper 16:30 - dp mor lukkede 16:15, og så måtte vi jo finde en løsning på det.

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

MiichellaMalou skriver:

Det er som elev 

Håber ikke du ser mine svar som et angreb på dig, for synes det er super ærgeligt du ikke vidste tiderne.. Jeg håber virkelig du finder ud af hvordan i skal gøre det, for det andet her er ikke sjovt..

Anmeld

14. april 2014

TNBC

An&Jo skriver:

Hun er jo ikke ude og prøve noget af, hun skal ud som elev, og der er altså mødetider der skal overholdes..

Men uanset hvordan du drejer den, så møder man kl 7 i det fag, da det er der der er vagtskift.. Det hjælper jo ikke at hun møder senere, for så er den hun skal følges med jo kørt..

Det er rigtig rigtig surt for hende at hun ikke vidste tiderne, men man kan ikke bede fru Jensen om at lægge i sengen en halv time længere fordi at den der skal hjælpe hende op først møder senere..

Slap af, jeg vidste sku da ikke at det var som elev. Jeg skriver jo bare hvad jeg har oplevet. At have skiftende vagter, dag/aftenvagt.

Jeg ved sku godt at Fru Jensen ikke kan blive liggende, bare fordi en ikke er mødt. Jeg er jo ikke dum. Og du behøver ikke fortælle mig omkring mødertider og vagtskifte.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

http://www.guldklumpernes-dagpleje.dk/47191158

Prøv at ringe til hende hun har 1 ledig plads. Godt nok åbner hun kl.7 men du kunne forklare din situation

Det må jeg prøve. Tak

Anmeld

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Ballerup

http://www.dagpleje-christina.dk/186268777

Her er der også en ledig plads hvor hun skrive åbningstiderne kan snakkes om

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Britt88 skriver:

Altså det er jo ikke praktikstedets skyld at jeres dp mor åbner for sent ? Ikke forstået på den måde at i har dummet jer - men set fra praktikstedets synsvinkel - ja så er det jo i hvert fald ikke deres skyld.

Jeg mener bare - sket er sket og så må i jo undersøge alle jeres muligheder. Jeg har selv haft samme problem - jeg slipper 16:30 - dp mor lukkede 16:15, og så måtte vi jo finde en løsning på det.

Nej men når jeg også havde fået afvide de var fleksible så troede man jo også det hvis det endelig var. Men der er ikke rigtig andre her som åbner tidligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.