Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

san

Jeg har aldrig kunne sige hvordan min fyr skulle se ud, f.eks. at han skulle se sådan og sådan ud min drømmefyr. Jeg viste bare at da jeg så min mand, var han min drømmefyr, og har ham stadig i dag efter 13 år  ... Vi var unge den gang, så her faldt jeg først for, hvad jeg så, lærte ham så at kende bagefter ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

san

san skriver:

Jeg har aldrig kunne sige hvordan min fyr skulle se ud, f.eks. at han skulle se sådan og sådan ud min drømmefyr. Jeg viste bare at da jeg så min mand, var han min drømmefyr, og har ham stadig i dag efter 13 år  ... Vi var unge den gang, så her faldt jeg først for, hvad jeg så, lærte ham så at kende bagefter ...

Må nok også indrømme at jeg går efter om det er noget der tænder mig altså det jeg ser på, for jeg skal være fysisk tiltrukket af min fyr, ellers holder det ikke for mig.. Så jo han må gerne være pæn og gå op i sig selv..

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Jeg tror ikke de der krav er så sunde 

Du har fundet en mand med dejlig personlighed og lidt ekstra på sidebenene men du tænder på ham. 

Burde der ikke være dine krav? En dejlig mand jeg tænder på? 

Jo, det burde det :s ..

og så være ligeglad med hvad alle andre tænker..

for det jeg kender af ham nu, er han simpelthen skøn

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Må nok også indrømme at jeg går efter om det er noget der tænder mig altså det jeg ser på, for jeg skal være fysisk tiltrukket af min fyr, ellers holder det ikke for mig.. Så jo han må gerne være pæn og gå op i sig selv..

selvfølgelig, skal man ku tænde på det..

men de behøver vel ikk være pumpet og tusset over det hele, normalt den stil jeg går efter.. men nu har jeg mødt en der er lidt flobbet men utrolig sød og også tiltrækende..

Anmeld

25. marts 2014

MorDk

Lidt af det hele faktisk... men til at starte med var jeg ikke tiltrukket af han udseende. Men hans charme, person og selvtillid!

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Behøver det være enten/eller Jeg tændte både på min mands personlighed og på hans lækre krop Havde engang en flirt som var rigtig lækker og god i sengen, men da jeg opdagede at han var dum som en dør, så mistede han ligesom charmen Omvendt kunne jeg ikke være kærester med een jeg ikke tænder på fysisk, så ville jeg nok hellere være ven med vedkommende i stedet

Jeg kan sagtens tænde på ham, han har bare ikke den krop som jeg ellers vil gå efter hihi.. men skøn personlighed..

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Lidt af det hele faktisk... men til at starte med var jeg ikke tiltrukket af han udseende. Men hans charme, person og selvtillid!

det er lige præcis de tre ord der beskriver ham jeg har mødt.. er i stadig sammen dagen idag?

Anmeld

25. marts 2014

TbCp

Jeg valgte ikke, jeg blev valgt ;-)

han gav ikke op og gjorde kur flere måneder, indtil han havde overbevist mig om at han var den rigtige for mig

jo mere jeg lærte ham at kende, jo mere faldt jeg for ham.

jeg faldt for hans passion for de ting han interesserede sig i og hans måde at tale til mig, de snakke vi havde og til sidst en kaffedate i den kælder han boede i

udseendet betød ikke noget for mig og heller ikke hvad venner og veninder syntes.

nu har vi været kærester over 8 år, gift i 6 1/2 år og har 2 børn  

Anmeld

25. marts 2014

MorDk

Anonym skriver:

det er lige præcis de tre ord der beskriver ham jeg har mødt.. er i stadig sammen dagen idag?

Ja det er vi  Jeg blev skilt i okt 2009 og tog i byen med min søster og BUM der var han. Vi har været sammen siden og har 2 børn sammen 

Anmeld

25. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Jo, det burde det :s ..

og så være ligeglad med hvad alle andre tænker..

for det jeg kender af ham nu, er han simpelthen skøn

Nemlig 

så nyd det, istedet for at lede efter en prototype fra en drøm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.