Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.358 visninger
69 svar
26 synes godt om
24. marts 2014

Anonym trådstarter

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

De første 14 dage kunne jeg kun huske hans øjne og charme så lidt af begge verdner

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

De første 14 dage kunne jeg kun huske hans øjne og charme så lidt af begge verdner

okey, men du valgte vel ikke udfra om andre synes han var pæn, men derimod hvad du synes og hvad du vil?

eller spillede dine venner/veninders mening og hondning os ind?

Anmeld

24. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Dengang jeg mødte min datters far (vi er ikke sammen mere, men vi ses stadig jævnligt) var det en god blanding af hans smukke øjne, søde smil - men mest hans personlighed, selvom han er en lækker en (selvom han har korte ben, og ikke er mega trænet).  

Det jeg virkelig faldt for, var at han kunne (og stadig kan) få mig til at grine så jeg får helt ondt i maven og tårer i øjnene. 
Han har så skide meget charme, og er 110% sig selv. 
Og så har han en fantastisk følsom side - og er fantastisk med børn, hvilket er skønt nu hvor vi skal have en datter sammen. 
Første gang han mærkede hende sparke fik han tårer i øjnene, så han gemte sig under et tæppe. 

- Så selvom vi ikke er sammen mere, så nyder jeg stadig hans selskab. Og min datter ville ikke kunne få en bedre far. 

Anmeld

24. marts 2014

2721

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Den synes jeg er svær at svare på.

For mig betyder begge dele meget.
Ville aldrig kunne tænde på en person som jeg ikke brød mig om at være sammen med(personlighed)
Men jeg er også meget visuel, så det er også af betydning.
Hvad mine venner/veninder mener betyder tilgengæld intet, da det jo er mig der skal være sammen med ham.

Dog var det enormt vigtigt at min kæreste og min bedste veninde kan sammen.

Så en god kombi.

Men jeg går da udfra at man altid synes at den kæreste man har er lækker og har en skøn personlighed

Anmeld

24. marts 2014

Morgensol

Jeg mødte min mand over nettet, så det ville være løgn at sige at jeg ikke faldt for hans udseende som noget af det første. Han var/er Charmerende og flot! Vi snakkede så sammen i over et halvt år og vi lærte hinanden ret godt at kende før vi mødtes, så blev i den grad også forelsket i hans personlighed..

Men har aldrig haft en kæreste kun pga udseendet og ud fra hvad mine venner/veninder ville mene.. Det ville også være lidt svært, da vi har forskellig smag..

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Min mand er helt almindelig. Slank, 178 cm, ikke muskuløs, langhåret, nørdet. Han er på ydersiden den typiske htx-dreng (gæt hvor jeg fandt ham). Men som kæreste/far er han simpelthen så omsorgsfuld, det grænser næsten til det pinlige. Hvis man bare mødte ham ville man tro han slikkede røv på folk eller var meget usikker på sig selv, men den mand jeg kender prøver virkelig bare på at gøre alle omkring sig glade, og jeg kunne ikke forestille mig en bedre støtte eller bedre far. Og så er han også ret god på andre områder 

Anmeld

24. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Jeg bliver nødt til at være tiltrukket af både det ydre og det indre før det giver mening for mig.

Hvis der ikke er seksuel tiltrækning, gider jeg ikke.

Hvis der ikke er intellektuel/emotionel tiltrækning, gider jeg heller ikke.

Vil dog nævne at "det ydre" ikke behøver at være en eller anden Johnny Depp-lignende fyr. Det handler om seksuel kemi og udstråling, og det kan ikke styres af et eller andet afkrydsningsskema på udseende.

Jeg er bedøvende ligeglad med hvad venner og veninder synes. Tror at min smag er ret anderledes end de fleste af mine veninders.

Anmeld

24. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

okey, men du valgte vel ikke udfra om andre synes han var pæn, men derimod hvad du synes og hvad du vil?

eller spillede dine venner/veninders mening og hondning os ind?

Jeg mødte ham på vores uddannelse og vennerne først da vi var blevet kærester så nej. 

Alle mine venner accepteret ham pånær min bedste veninde der synes han var en "fodboldidiot og popdreng" men okay jeg har hellere aldrig kunne li nogle af hendes kærester

Det tog et par år, før de havde slæbet kanterne og her over 12 år senere er alt fint

Anmeld

24. marts 2014

Anonym8827

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Har aldrig tænkt på hvordan min omverden ser min kæreste.
Og tror det er sundt. Og samtidig lidt skidt, hvis det er om hans personlighed. Men det er min kæreste og mig der er sammen med ham.

Det er først slemt hvis jeg ikke længere brød mig om ham.

Men har aldrig gået op i hans udseende, men hvem han er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.