Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Maja!

Jeg var 16 da jeg mødte min mand, så vil ærligt indrømme at jeg nok flad for at han var lækker og veltrænet.. og selvfølgelig sød.. men nu snart 10 år efter er det jo nogle helt andre ting jeg elsker ham allermest for.. er da glad for han er en pæn mand, da det jo er det ydre der tænder, men det indre der tæller  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, om jeg gik ud fra udseendet, ved jeg ikke...  

Vi mødtes, da jeg var ret fuld, så jeg kunne kun huske hans meget lyse blå øjne 

Men vi skrev meget efter, og havde set billeder, men det var overhovedet ikke det jeg gik efter.... 

Så tror da, jeg har gået efter det indre

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så er det noget pjat at holde dig tilbage så er han da både sød og lækker 

Lækker vil jeg Ikk kalde ham, men charmerende

Anmeld

24. marts 2014

Isabella_mor

Helt klart begge dele.

Anmeld

24. marts 2014

B&J

1000% det inden i

Faldet for den han var og ikke hvordan han så ud 

Anmeld

24. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Behøver det være enten/eller Jeg tændte både på min mands personlighed og på hans lækre krop Havde engang en flirt som var rigtig lækker og god i sengen, men da jeg opdagede at han var dum som en dør, så mistede han ligesom charmen Omvendt kunne jeg ikke være kærester med een jeg ikke tænder på fysisk, så ville jeg nok hellere være ven med vedkommende i stedet

Anmeld

25. marts 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Jeg er jo så heldig at min mand har begge dele.. Men det var ham som person jeg faldt for.. Han er fantastisk, min dejlige lækre frække ægtemand.. 

Anmeld

25. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

der er ingen tvivl om at jeg er falden for hans indre 112% - det eneste der holder mig tilbage er som sagt at han ikke helt lever op til mine krav ang det ydre,.. men ja iiiihhh.

Jeg tror ikke de der krav er så sunde 

Du har fundet en mand med dejlig personlighed og lidt ekstra på sidebenene men du tænder på ham. 

Burde der ikke være dine krav? En dejlig mand jeg tænder på? 

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

Min mand har ikke det udseende jeg ville rende efter egentlig - da jeg mødte ham var han en pæn mand, men slet ikke min type... Men han var skøn at tale med en hel nat, vi havde fantastisk sex og så syntes han at jeg var det mest fantastiske på denne jord (det i sig selv er jo dybt charmerende ). 

Han er min bedste ven (altså nogen gange er han som en bedste ven nu kan være den dummeste i verden), jeg kan se ham i øjnene og blive helt varm inden i, og jeg synes stadig hans arme (ja er lidt sær) er noget af det lækreste.

Men havde jeg gået efter drømmemanden udseendes mæssigt havde det ikke været ham. Jeg er til de lidt nørdede, hippi, intellektuelle agtige gerne krudtet med lidt thylejrs mentalitet er min type.

Og har nu en korthåret håndværker med stærke arme, men jeg ville ikke bytte ham andet end i drømme en gang imellem....

Anmeld

25. marts 2014

Frk.S

Da jeg mødte min mand "kærestede" jeg lidt med hans klassekammerat, som var sådan en rigtig, i manges øjne nok lækker fyr. Men hans personlighed var ikke nær så lækker (han havde bl.a. meget travlt med at hævde hvor lækker han var, vise sine abs osv) og så var han så dum at det halve kunne være nok. Det tændte mig helt af, og jeg droppede ham. Men til en fest hos ham nåede jeg at møde min mand, og jeg faldt for ham ved første øjekast.... ikke kun hans udseende, men i den grad også hans udstråling. Efter vi blev kærester fandt jeg jo så ud af at jeg også elskede hans personlighed.

Så klichéen med at det er det ydre der tænder, men det indre der tæller er ikke helt ved siden af.

Jeg kunne så ikke være mere ligeglad med om hvad min omgangskreds synes om hans udseende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.