Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

For mig betyder veninders mening om personen intet..

hverken om han er lækker eller om hans personlighed falder i deres smag...

Det har kostet mig en veninde at jeg ikke ville lytte til at hun var vigtigere end alt andet i min verden så derfor er min holdning blevet at de kan have deres holdning og jeg har min...

Min nuværende mand har også forandret sig over de 10 år vi har været sammen så hvis jeg skulle gå efter det ydre så skulle jeg dumpe manden jeg elsker af hele mit hjerte blot fordi han (ligesom jeg selv) fik for meget på sidebenene???

Jeg kan virkelig ikke lide mennesker der er total pumpede... synes det er ulækkert så for mig er personligheden alt afgørende...

Jeg har været sammen med både tynde stankelben, og sammen med en på de 150 kg (han var så også 1½ hoved højere end mig), høje og lave, unge og gamle, med og uden skæg...

Eneste jeg ikke har datet er netop mænd hvor de er så trænede at man kan se deres muskler på mave og brystkasse...

tak for dit svar
det var et godt et ..

alle siger LYT til dig selv og ikke andre det må jeg tage til mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Jeg går altid efter indre. Jeg gider ikke rende rundt med en, som bare er der, fordi man ser godt ud sammen. 

Det bedste ved Mikkel er jo så at han også er min type fyr med udseendet  
Bare jeg synes han ser dejlig ud, så er det ligegyldigt hvad andre synes. 

- det os sådan man skal tænke og ikke bare ha en der ser godt ud og så det bare et skod forhold ellers..

Anmeld

25. marts 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Da jeg faldt for min kæreste var det det ydre der fangede mig. Han er lige min type  Synes han var så piv fræk haha! 

Men efter som vi begyndte at snakke sammen, faldt jeg da pladask for hans personlighed. 

Jeg er fuldstændig ligeglad hvad mine venner, familie osv synes om ham. JEG er så forelsket i ham og det kan ingen ændre  

Udover det, så er min familie glade for ham. Vennerne elsker ham (vi har kun de samme venner) og meget eftertragtet hos pigerne. Man kan da sige, at jeg har vundet lotteriet 

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Da jeg faldt for min kæreste var det det ydre der fangede mig. Han er lige min type  Synes han var så piv fræk haha! 

Men efter som vi begyndte at snakke sammen, faldt jeg da pladask for hans personlighed. 

Jeg er fuldstændig ligeglad hvad mine venner, familie osv synes om ham. JEG er så forelsket i ham og det kan ingen ændre  

Udover det, så er min familie glade for ham. Vennerne elsker ham (vi har kun de samme venner) og meget eftertragtet hos pigerne. Man kan da sige, at jeg har vundet lotteriet 

det kunne da ikke være bedre

Anmeld

25. marts 2014

L&V

Selvfølgelig skal der være en fysisk tiltrækning men for mig var det lige så meget hans humor, intelligens og varme personlighed..

Anmeld

25. marts 2014

san

Anonym skriver:

selvfølgelig, skal man ku tænde på det..

men de behøver vel ikk være pumpet og tusset over det hele, normalt den stil jeg går efter.. men nu har jeg mødt en der er lidt flobbet men utrolig sød og også tiltrækende..

Hvis det er det man tænder på, så er det jo det man går efter ... Jeg kan bare ikke sige der er noget specialt jeg tænder på.. Dejligt du har fundet en kæreste du syntes gør dig lykkelig, for det er vel hvad det helt drejer sig om i sidste ende

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Hvis det er det man tænder på, så er det jo det man går efter ... Jeg kan bare ikke sige der er noget specialt jeg tænder på.. Dejligt du har fundet en kæreste du syntes gør dig lykkelig, for det er vel hvad det helt drejer sig om i sidste ende

kæreste og kæreste er det ikke ENDNU - men håber da det måske sku blive til det med tiden. tror han ku bidrave med meget i mit liv og få mig til at falde lidt til ro igen hhi

Anmeld

25. marts 2014

san

Anonym skriver:

kæreste og kæreste er det ikke ENDNU - men håber da det måske sku blive til det med tiden. tror han ku bidrave med meget i mit liv og få mig til at falde lidt til ro igen hhi

Det ville da kun være dejligt for dig så held og lykke med det... håber på det bedste for dig..

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Det ville da kun være dejligt for dig så held og lykke med det... håber på det bedste for dig..

mange tak, jeg må lade dagene og tiden arbejde for mig

Anmeld

5. april 2014

Patriark

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Min kæreste er lidt af en snack, det var der den initiale interesse blev grundlagt.

At hun så indeholder hele pakken er bare bonus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.