Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Carina:-)

Det ydre.

Vi var 16 og 17-

Og i den alder er man ikke så dybsindig,men vil bare have en lækker krop osv.

Det indre fik først betydning senere .

Men vil da stadig sige at jeg da stadig bliver tiltrukket af udseende først når jeg skal vurdere om en mand er lækker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Bertris

Da jeg lærte min kæreste at "kende" vidste jeg ikke hvordan han så ud, så jeg kan 100% sige at jeg faldt for hans personlighed!
Nej han er ikke et lækkert skår og jeg kunne faktisk ikke være mere ligeglad, han er en fantastisk kæreste, en utrolig ven, og kunne ikke finde en bedre far til vores datter
Han var sådan en jeg følte jeg kunne fortælle alle mine problemer til, han støtter mig i mine dårlige perioder, men vi er da heller ikke enige om alt.

Så jeg gik efter hvordan han var som person, og sådan har jeg altid gjort

- har aldrig set en fyr og sagt, han vil jeg have, bare fordi han så godt ud, og tvivler på jeg nogensinde kommer til det

ps. var 14 da jeg mødte ham, så bare fordi man er barn betyder udseende ikke alt

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Mig: jeg går meget op i det yrde, muskler, tattovinger, charmerne osvosv

Men ofte synes jeg så de nogen værre røvhuller (siger ikke alle)

har så mødt en gut, med en fantastisk personlighed og charmernde (i mine øjn) men intet af det ydre, han har nogen kg for meget, træner ikke osv..

men jeg vil jo samtislig have en man kan stole på, få familie med, være ens bedste ven osvosv..

burde man lade hver med at tænke på det ydre og andre meninger eller?

Anmeld

24. marts 2014

Bertris

Glemte også at skrive at mange af mine venner ikke var begejstret for ham, og slet ikke min familie

Men det er meget anderledes den dag  idag

Anmeld

24. marts 2014

Louise H.

Jeg var slet ikke ude på at score da jeg mødte min kæreste
Jeg var bare til fest med min veninde, og så faldt vi i snak.
Jeg synes han var rigtig sød og hyggelig at snakke med. Så gik der noget tid hvor vi skrev og snakkede sammen over telefon, før vi så hinanden igen (jeg boede et stykke væk). Så ja det var da hans charme og personlighed jeg faldt for

Anmeld

24. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Mig: jeg går meget op i det yrde, muskler, tattovinger, charmerne osvosv

Men ofte synes jeg så de nogen værre røvhuller (siger ikke alle)

har så mødt en gut, med en fantastisk personlighed og charmernde (i mine øjn) men intet af det ydre, han har nogen kg for meget, træner ikke osv..

men jeg vil jo samtislig have en man kan stole på, få familie med, være ens bedste ven osvosv..

burde man lade hver med at tænke på det ydre og andre meninger eller?

Du skal i hvert fald ikke tænke på hvad andre mener. 

Finder du ham attraktiv? Vil du gerne være intim med ham? Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med det udvendige i forhold til min kæreste. Selvom han måske ikke er 'smuk', så har han bare så fantastisk en personlighed, der gør at han, i mine øjne, er hamrende attraktiv. Men hvis du ikke kan se bort fra det ydre - og ikke tænder på ham - så synes jeg det er problematisk. 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Du skal i hvert fald ikke tænke på hvad andre mener. 

Finder du ham attraktiv? Vil du gerne være intim med ham? Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med det udvendige i forhold til min kæreste. Selvom han måske ikke er 'smuk', så har han bare så fantastisk en personlighed, der gør at han, i mine øjne, er hamrende attraktiv. Men hvis du ikke kan se bort fra det ydre - og ikke tænder på ham - så synes jeg det er problematisk. 

jef finder ham tiltrækende, lyst til at pille tøjet af ham (sån har jeg det lige nu, ved ikk på længere sigt)

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg var slet ikke ude på at score da jeg mødte min kæreste
Jeg var bare til fest med min veninde, og så faldt vi i snak.
Jeg synes han var rigtig sød og hyggelig at snakke med. Så gik der noget tid hvor vi skrev og snakkede sammen over telefon, før vi så hinanden igen (jeg boede et stykke væk). Så ja det var da hans charme og personlighed jeg faldt for

Sådan !

Hvis man siger der er 3 hylder, så ham her jeg har mødt ligger på nr 2 :p .. men jeg er hel vild med hans charme og personlighed.

han har så selvfølgelig ikke helt den krop, som jeg går efter, men det betyder jo ikke alt, så længe man har lyst til at være intim. at der så er lidt for meget på mave og side benene, kan man jo gøre noget ved.

Anmeld

24. marts 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

For mig er det helt sikkert det fysiske som var førstehåndsindtrykket.

Jeg ville aldrig falde for en som jeg ikke var tiltrukket af fysisk. Jeg skal jo kunne holde ud at vågne ved siden af ham

Men det indre/personligheden er lige så vigtig, det er bare ikke det som skaber kontakten for mig

Så sådan her:

1:Fysik
2et indre
3:Helheden. Jeg går ikke på kompromis med nogen af delene

Anmeld

24. marts 2014

Monski

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Første gang jeg så min kæreste tænkte jeg bare "ham der, ham skal da scores!" Hvilket egentlig er lidt underligt for han var ikke lige umiddelbare den type fyr jeg tidligere havde været tiltrukket af.. Hverken personlighed eller udseende.

Tror jeg tildels fald for hans charme og så han helt sindssyg åbne og positive personlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.