Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja det er vi  Jeg blev skilt i okt 2009 og tog i byen med min søster og BUM der var han. Vi har været sammen siden og har 2 børn sammen 

sikke en solstråle historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Nemlig 

så nyd det, istedet for at lede efter en prototype fra en drøm

og er heeelt vild med hans øjne og smile huller suuuuk..

Anmeld

25. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

og er heeelt vild med hans øjne og smile huller suuuuk..

Ha ha du er hårdt ramt Hvor dejligt

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Ha ha du er hårdt ramt Hvor dejligt

Ja, og samtidligt så mega usikker og bange for at blive såret

Anmeld

25. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Begge dele. Faldt for hans dejlige og varme væsen, men han er da også piv lækker, hvis jeg selv skal sige det

Anmeld

25. marts 2014

Pcokate

Ja, og samtidligt så mega usikker og bange for at blive såret

Men er det ikke også hele essens i forelskelse? Enten tager man springet der kan blive mere fantastisk end man aner eller også prøver man ikke engang og kan de næste 20 år + på at tænke hvad nu hvis... 

Anmeld

25. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

For mig betyder veninders mening om personen intet..

hverken om han er lækker eller om hans personlighed falder i deres smag...

Det har kostet mig en veninde at jeg ikke ville lytte til at hun var vigtigere end alt andet i min verden så derfor er min holdning blevet at de kan have deres holdning og jeg har min...

Min nuværende mand har også forandret sig over de 10 år vi har været sammen så hvis jeg skulle gå efter det ydre så skulle jeg dumpe manden jeg elsker af hele mit hjerte blot fordi han (ligesom jeg selv) fik for meget på sidebenene???

Jeg kan virkelig ikke lide mennesker der er total pumpede... synes det er ulækkert så for mig er personligheden alt afgørende...

Jeg har været sammen med både tynde stankelben, og sammen med en på de 150 kg (han var så også 1½ hoved højere end mig), høje og lave, unge og gamle, med og uden skæg...

Eneste jeg ikke har datet er netop mænd hvor de er så trænede at man kan se deres muskler på mave og brystkasse...

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Begge dele. Faldt for hans dejlige og varme væsen, men han er da også piv lækker, hvis jeg selv skal sige det

det handler vel os om hvad man SELV synes og ikke hvad andre synes.

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Men er det ikke også hele essens i forelskelse? Enten tager man springet der kan blive mere fantastisk end man aner eller også prøver man ikke engang og kan de næste 20 år + på at tænke hvad nu hvis... 

ja du har fuldstændig ret ..

han er en modsætning af hvad jeg ellers vil gå efter udsenmæssigt, men er sikker på det kunne blive noget godt på længere sigt

Anmeld

25. marts 2014

emsaroto

Jeg går altid efter indre. Jeg gider ikke rende rundt med en, som bare er der, fordi man ser godt ud sammen. 

Det bedste ved Mikkel er jo så at han også er min type fyr med udseendet  
Bare jeg synes han ser dejlig ud, så er det ligegyldigt hvad andre synes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.