Det indre eller det ýder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

jef finder ham tiltrækende, lyst til at pille tøjet af ham (sån har jeg det lige nu, ved ikk på længere sigt)

Go for it! Han lyder da skøn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Go for it! Han lyder da skøn! 

der er ingen tvivl om at jeg er falden for hans indre 112% - det eneste der holder mig tilbage er som sagt at han ikke helt lever op til mine krav ang det ydre,.. men ja iiiihhh.

Anmeld

24. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Da I fandt jeres mand/kone, hvad gik i så efter?

hvad var afgørende før jer?

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

Ikke noget af det nævnte. Jeg skal jo både føle mig tiltrukket af personens indre og ydre. Men synes nu det ydre oftest følger med når man først falder for en persons indre, hvorimod man sagtens kan synes en fyr er lækker uden at det er nok til ar falde for personen.

mht. venner osv. så betyder det ikke noget 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ikke noget af det nævnte. Jeg skal jo både føle mig tiltrukket af personens indre og ydre. Men synes nu det ydre oftest følger med når man først falder for en persons indre, hvorimod man sagtens kan synes en fyr er lækker uden at det er nok til ar falde for personen.

mht. venner osv. så betyder det ikke noget 

du har ret.

jeg har mødt en fyr og har fra dag et, har jeg synes rigtg godt om hans indre det var det jeg "fald" for, .. ikke hans ydre , synes han er charmerende - men ikke lækker lækker..

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Jeg faldt for hans meget blå øjne  

Anmeld

24. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

At han/hun har muskler, tynd, lækker og et ikke så godt indre? At venner og veninder synes han/hun er meget pæn, lækker og fræk..

eller vil i hellere gå efter et rigtig godt indre, men ikke har helt det ydrer som i ellers vil gå efter, men derimod lidt buttet osv ?

En god blanding!
Vi fandt sammen da vi var 16 år, og dengang for 4 år siden var det nok udseendet der spillede en liiiille rolle, men heldigvis havde han personligheden med sig

Jeg faldt dog fuldstændig for hans charmerende smil!

Anmeld

24. marts 2014

Anonym skriver:

du har ret.

jeg har mødt en fyr og har fra dag et, har jeg synes rigtg godt om hans indre det var det jeg "fald" for, .. ikke hans ydre , synes han er charmerende - men ikke lækker lækker..

Men er ikke tiltrukket af ham. Altså har du ikke lyst til at være sammen med ham fysisk, så er han vel lækker nok 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Men er ikke tiltrukket af ham. Altså har du ikke lyst til at være sammen med ham fysisk, så er han vel lækker nok 

jo, det er jeg faktisk  

Anmeld

24. marts 2014

Anonym skriver:

jo, det er jeg faktisk  

Så er det noget pjat at holde dig tilbage så er han da både sød og lækker 

Anmeld

24. marts 2014

Papillon

Anonym skriver:

God'dag baby.dk

Nu fandt jeg ham på en datingside, så billedet af ham betød da noget i forhold til, at jeg tog kontakt til ham. Derudover var det da absolut et plus hos mig, at han havde en vis højde (jeg er selv næsten 180) Men at han lød interessant, og vi nemt kunne holde en samtale igang, betød mindst ligeså meget!

Han er bare en god blanding af, hvad jeg kan lide at være sammen med og se på

For mig betyder det mere, at man har det godt sammen, nyder hinandens selskab, end at han ser ud på en særlig måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.