Anonym skriver:
Det er helt ok, det er rart at snakke med nogle om det..
det et startede med at han tjekkede om jeg talte sant, og der havde han for længst tjekket mig. Han kunne alle datoer på beskeder fra andre drenge og hvad de præcis skrev til mig og hvad jeg svarede. Han tjekkede facebook via min iPad som ofte lå i overværelsen og gik direkte på facebook. Og så så han min mobil kode en dag jeg gik på mobilen og efter det har han bare tjekket SMS og facebook.. Han mener dog at han er blevet bedre til ikke at tjekke det
han mødte mine børn fordi han viste sig i starten at være stabil, seriøs, troværdig og omsorgsfuld. Han gik meget op i mig og mit liv, og ja pludselig så havde han mere eller mindre inviteret sig selv med i Fårup sommerland, en dag jeg skulle afsted med børnene alene. Jeg endte med at gå med til det, det hele gik faktisk ret hurtigt - hvilket jeg var imod, men han blev ved med at sige alt muligt der gjorde mig tryg ved det. Jeg ved godt det kun er min egen beslutning i sidste ende...
jeg kan faktisk ikke forklarer hvorfor jeg elsker ham så meget, ud over at han er yderst tiltrækkende både udseende og den åbne og selvsikre måde han er på. Han har et eller andet godt over sig
Godt
.
Det er da helt vildt så usikker han er på sig selv. Tænk at han vil være bekendt at tjekke dig sådan, det er pinligt for ham. Han skal ikke mene, at han er blevet bedre til ikke at tjekke dig, for han burde slet ikke gøre det.
Hvordan reagerer han hvis du spørger hvorfor han er så usikker på sig selv? Bliver han sur? Opfarende? Ked af det?
Er han i stand til at vise følelser? Både glade, kærlige, vrede, trist og ked af det?
Du skrev at han er hård overfor sit barn. Kan du acceptere det?
Du skal ikke tænke så meget over hvad han vil og hvad han mener. Du skal tænke på dig selv og hvad du vil. Det er dit liv, ikke hans. Hvis du altid tager udgangspunkt i dig selv, så vil han også have svært ved at manipulere dig. For så fremstår du sikker og hvilende i dig selv
.