Gode råd søges (parforhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvis der var noget galt med dig, tror du så ikke, at bare en af dine venner/veninder, ville have sagt noget til dig?

Det er hans egen usikkerhed, der gør at han manipulerer med dig.

Har du fortalt til dine venner/veninder hvordan han er bag lukkede døre? Og hvis du har, hvad råder de dig så til?

De synes også at han lyder meget jaloux og umoden. De synes han har for mange krav og jeg tror de er skuffet over at jeg finder mig i det, men de siger det ikke. De er alle jaloux på hver deres måde, så de forstår ham på få punkter, men de synes han overdriver. 

Men jeg er også unormal på nogle punkter. Eksempelvis har jeg et stort behov for at bestemme i et forhold - det er en last jeg fortæller om i starten af forholdet og advarer om. Derfor føler jeg mig også skyldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Det er helt ok, det er rart at snakke med nogle om det..

det et startede med at han tjekkede om jeg talte sant, og der havde han for længst tjekket mig. Han kunne alle datoer på beskeder fra andre drenge og hvad de præcis skrev til mig og hvad jeg svarede. Han tjekkede facebook via min iPad som ofte lå i overværelsen og gik direkte på facebook. Og så så han min mobil kode en dag jeg gik på mobilen og efter det har han bare tjekket SMS og facebook.. Han mener dog at han er blevet bedre til ikke at tjekke det

han mødte mine børn fordi han viste sig i starten at være stabil, seriøs, troværdig og omsorgsfuld. Han gik meget op i mig og mit liv, og ja pludselig så havde han mere eller mindre inviteret sig selv med i Fårup sommerland, en dag jeg skulle afsted med børnene alene. Jeg endte med at gå med til det, det hele gik faktisk ret hurtigt - hvilket jeg var imod, men han blev ved med at sige alt muligt der gjorde mig tryg ved det. Jeg ved godt det kun er min egen beslutning i sidste ende...

jeg kan faktisk ikke forklarer hvorfor jeg elsker ham så meget, ud over at han er yderst tiltrækkende både udseende og den åbne og selvsikre måde han er på. Han har et eller andet godt over sig

Godt.

Det er da helt vildt så usikker han er på sig selv. Tænk at han vil være bekendt at tjekke dig sådan, det er pinligt for ham. Han skal ikke mene, at han er blevet bedre til ikke at tjekke dig, for han burde slet ikke gøre det.

Hvordan reagerer han hvis du spørger hvorfor han er så usikker på sig selv? Bliver han sur? Opfarende? Ked af det?

Er han i stand til at vise følelser? Både glade, kærlige, vrede, trist og ked af det?

Du skrev at han er hård overfor sit barn. Kan du acceptere det?

Du skal ikke tænke så meget over hvad han vil og hvad han mener. Du skal tænke på dig selv og hvad du vil. Det er dit liv, ikke hans. Hvis du altid tager udgangspunkt i dig selv, så vil han også have svært ved at manipulere dig. For så fremstår du sikker og hvilende i dig selv.

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hans opførsel er ikke acceptabel! Punktum.

Ja uanset hvad jeg gør, så er hans opførsel vel ikke acceptabel... 

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Godt.

Det er da helt vildt så usikker han er på sig selv. Tænk at han vil være bekendt at tjekke dig sådan, det er pinligt for ham. Han skal ikke mene, at han er blevet bedre til ikke at tjekke dig, for han burde slet ikke gøre det.

Hvordan reagerer han hvis du spørger hvorfor han er så usikker på sig selv? Bliver han sur? Opfarende? Ked af det?

Er han i stand til at vise følelser? Både glade, kærlige, vrede, trist og ked af det?

Du skal ikke tænke så meget over hvad han vil og hvad han mener. Du skal tænke på dig selv og hvad du vil. Det er dit liv, ikke hans. Hvis du altid tager udgangspunkt i dig selv, så vil han også have svært ved at manipulere dig. For så fremstår du sikker og hvilende i dig selv.

Det har du da så meget ret i!

vi diskutere meget om opdragelse.

han viser aldrig at han er ked af det, kan dog se vand i øjnene hvis det handler om få ting, men han er hurtigt væk fra det. Han er ofte glad og så er han meget belærende i alt. Selv i mit fag (min uddannelse) ved han mere om mig mener han, trods han ingen uddannelse har. Han manipulere meget og han kan også blive meget vred - han siger jeg kan få ham til at blive meget sur. Fx. Har han nogle gange taget hårdt fat imine arme og lagt mig ned på sofaen - når børnene er hos deres far. Så meget pli har han dog og så skændes vi aldrig foran børnene, det er vi begge imod. 

Anmeld

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

De synes også at han lyder meget jaloux og umoden. De synes han har for mange krav og jeg tror de er skuffet over at jeg finder mig i det, men de siger det ikke. De er alle jaloux på hver deres måde, så de forstår ham på få punkter, men de synes han overdriver. 

Men jeg er også unormal på nogle punkter. Eksempelvis har jeg et stort behov for at bestemme i et forhold - det er en last jeg fortæller om i starten af forholdet og advarer om. Derfor føler jeg mig også skyldig

Når du har afsluttet forholdet med ham her, Så giv dig selv tid. Tid til at lære dig selv at kende og tid til at tænke over, hvad du vil med et forhold, hvor dine grænser er og om du overhovedet vil et forhold på nuværende tidspunkt.

Du har børn, nyd alenetiden med dem, så i får en dejlig hverdag sammen og du bliver sikker i dig selv om hvordan du vil have jeres liv skal være. Og nyd at du har et godt forhold til dine børns far.

Når du først er sikker på ovenstående ting, så vil det være meget lettere at finde en god mand (hvis du beslutter at du vil et forhold). Du vil vide med dig selv hvilke ting du kan gå på kompromis med og hvilke du ikke kan. Og dine børn vil nyde at de har en stærk og sikker mor. Dine børn kan fortsætte med at være frie og ubekymrede fordi de ikke er i klemme mellem mor og far. Lad aldrig nogen ødelægge det for jer.

Det var bare mit lille pip.

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Godt.

Jeg kommer også i tanke om, at han fra starten af blev sur over at jeg tog for lidt tøj på i byen med tøserne, selv om jeg havde leggins og en top på som ikke viste bryster. 

Han brokkede sig fra starten af over at jeg gik for meget i byen, og jeg har højst været afsted tre-fire gange i den tid. Jeg har slet ikke intresse i byen mere men vil gerne i byen for at se tøserne en gang imellem.

Anmeld

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

han viser aldrig at han er ked af det, kan dog se vand i øjnene hvis det handler om få ting, men han er hurtigt væk fra det. Han er ofte glad og så er han meget belærende i alt. Selv i mit fag (min uddannelse) ved han mere om mig mener han, trods han ingen uddannelse har. Han manipulere meget og han kan også blive meget vred - han siger jeg kan få ham til at blive meget sur. Fx. Har han nogle gange taget hårdt fat imine arme og lagt mig ned på sofaen - når børnene er hos deres far. Så meget pli har han dog og så skændes vi aldrig foran børnene, det er vi begge imod. 

Det er helt forkert, den opførsel han har. Godt du kommer ud med en masse her. Det håber jeg vil betyde, at du selv kan se hele situationen i et klarere lys.

Det er hans problem, hvis han mener at du kan gøre ham sur.

Synes du han er værd at bruge dit dyrebare liv på?

-For resten prøv også at tænk over, hvorfor du omgiver dig med så mange jaloux mennesker.

Anmeld

28. februar 2014

FruK

Ham ville jeg slet ikke spilde mit krudt på. 

Anmeld

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Jeg kommer også i tanke om, at han fra starten af blev sur over at jeg tog for lidt tøj på i byen med tøserne, selv om jeg havde leggins og en top på som ikke viste bryster. 

Han brokkede sig fra starten af over at jeg gik for meget i byen, og jeg har højst været afsted tre-fire gange i den tid. Jeg har slet ikke intresse i byen mere men vil gerne i byen for at se tøserne en gang imellem.

Selvfølgelig vil du mødes med tøserne og det skal du fortsætte med. En mand der elsker dig, vil synes det er dejligt at du har nogen gode veninder at hygge og have det sjovt med.

Om dit tøj så var en smule udfordrende, så ville den rigtige mand da bare være stolt af, at du er hans.

Han er ikke god for dig. Han vil lave dig om og det må du ikke finde dig i. Hvis noget skal laves om ved dig selv, så skal det være noget du selv er utilfreds med, ikke noget han eller andre vil ændre ved dig.

Anmeld

28. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det lyder som starten på et psykisk og fysisk voldeligt forhold. Hvorfor finder du dig i det? Ønsker du dine dreng skal blive som ham? Ønsker du din pige skal lære at hun ikke er noget værd og manden må bestemme alt ved hende og hendes liv? 

Jeg synes du skal få dit selvværd tilbage og smide ham ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.