Gode råd søges (parforhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Ej det er skræmmende, han lyder næsten som min kæreste. Han siger også at jeg kigger efter alle mænd og han tjekker også min mobil og facebook ofte

Hvordan kan han tjekke din facebook? Der er da adgangskode.

Synes du det er i orden, at han tjekker din tlf. og facebook?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Så det i siger er at jeg trods kærlighed og alt det der medfølger, bør afslutte det og komme mig over ham, selv om jeg er meget glad for ham - fordi det kun vil skade mig på længere sigt?

Nu har du skrevet mange ting ved din kæreste, som du undrer dig over, eller hvad man nu skal kalde det.

Hvad er det hos ham du elsker?

Hvordan kan det være at i har mødt hinandens børn?

Sig til hvis jeg spørger for meget.

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det lyder afstumpet i min verden og farligt, den måde han er på. Den der klassiker med at være i og åh så åben over for andre og så mangle empati over for ens nærmeste.

Hvis han følger det klassiske mønster, så får han dig isoleret fra omverden og når du så sidder i fælden, har du svært ved at komme ud af det. -Ikke kun fordi han har kørt din selvtillid og selvværd ned, men også pga. manglende forståelse fra omverdenen, for de kender ham jo som "verdensmanden".

Lyt til dine advarselslamper.

Det lyder rigtigt, men hvad nu hvis der er noget galt med mig som han mener der er? Hvad nu hvis han har ret i det han siger. Når i skriver som i gør, kan jeg selvfølgelig godt se det, men omvendt så mener han jo at det er mig der er ustabil. 

Anmeld

28. februar 2014

Lililili

Tror desværre det kommer til at ende galt... Det lyder lidt besidderrisk. Sådan kan du jo ikke leve og tænker... Hva bliver det næste du ikke må? Tænk dig godt om!! Håber det bedste for dig :-)

Anmeld

28. februar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Ej det er skræmmende, han lyder næsten som min kæreste. Han siger også at jeg kigger efter alle mænd og han tjekker også min mobil og facebook ofte

Ja og et forhold skal der være tillid i. For ellers kan det ikke fungere. Det er ikke sundt at være i sådan et forhold.

Så synes du skal tænke på dig selv og ikke mindst dine børn. For det er heller ikke sundt for dine børn at se på.

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Nu har du skrevet mange ting ved din kæreste, som du undrer dig over, eller hvad man nu skal kalde det.

Hvad er det hos ham du elsker?

Hvordan kan det være at i har mødt hinandens børn?

Sig til hvis jeg spørger for meget.

Det er helt ok, det er rart at snakke med nogle om det..

det et startede med at han tjekkede om jeg talte sant, og der havde han for længst tjekket mig. Han kunne alle datoer på beskeder fra andre drenge og hvad de præcis skrev til mig og hvad jeg svarede. Han tjekkede facebook via min iPad som ofte lå i overværelsen og gik direkte på facebook. Og så så han min mobil kode en dag jeg gik på mobilen og efter det har han bare tjekket SMS og facebook.. Han mener dog at han er blevet bedre til ikke at tjekke det

han mødte mine børn fordi han viste sig i starten at være stabil, seriøs, troværdig og omsorgsfuld. Han gik meget op i mig og mit liv, og ja pludselig så havde han mere eller mindre inviteret sig selv med i Fårup sommerland, en dag jeg skulle afsted med børnene alene. Jeg endte med at gå med til det, det hele gik faktisk ret hurtigt - hvilket jeg var imod, men han blev ved med at sige alt muligt der gjorde mig tryg ved det. Jeg ved godt det kun er min egen beslutning i sidste ende...

jeg kan faktisk ikke forklarer hvorfor jeg elsker ham så meget, ud over at han er yderst tiltrækkende både udseende og den åbne og selvsikre måde han er på. Han har et eller andet godt over sig

Anmeld

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Det lyder rigtigt, men hvad nu hvis der er noget galt med mig som han mener der er? Hvad nu hvis han har ret i det han siger. Når i skriver som i gør, kan jeg selvfølgelig godt se det, men omvendt så mener han jo at det er mig der er ustabil. 

Hvis der var noget galt med dig, tror du så ikke, at bare en af dine venner/veninder, ville have sagt noget til dig?

Det er hans egen usikkerhed, der gør at han manipulerer med dig.

Har du fortalt til dine venner/veninder hvordan han er bag lukkede døre? Og hvis du har, hvad råder de dig så til?

Anmeld

28. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det lyder meget fornuftigt.

Grunden til jeg skriver her inde, er fordi jeg jo er mega glad for ham. Derfor tror jeg også min mavefornemmelse driller mig meget - jeg har så svært ved at tænke klart i denne situation. Han fortæller mig at han har snakket med flere mennesker, som siger det er mig der er noget galt med.. Han siger at jeg opfører mig alt for flirtende til eksempelvis en fest vi var til i fredags - hvor jeg snakkede med alle dem jeg kendte (også drenge) og der var også nogle der roste mig osv. foran ham, men jeg så det ikke som at være flirtende da de jo kender ham også.. Det er så svært at forklarer, men han sagde, at han følte at jeg var ham utro, fordi jeg grinede sammen med dem.

Sagen er den, at han faktisk får mig til at føle, at jeg gør noget forkert og at jeg bør skamme mig. Jeg ved ikke om det er fordi han er manipulerende eller jeg er flirtende

Han er enorm manipulerende og lyder meget usikker på sig selv, hvilket gør ham psykisk ustabil. 

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Ja og et forhold skal der være tillid i. For ellers kan det ikke fungere. Det er ikke sundt at være i sådan et forhold.

Så synes du skal tænke på dig selv og ikke mindst dine børn. For det er heller ikke sundt for dine børn at se på.

Det har jeg sagt til ham for jeg mener naturligvis det samme, men så siger han "når vi har det som vi har det, så bør du slette facebook" og "der er ikke noget galt i at dine børn spejler sig i en mor med følelser for en mand, frem for en mor der ikke vil vise følelser" osv. Jeg har netop sagt at mine børn ikke bør se en mor der finder sig i alle de regler og krav. 

Anmeld

28. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Hans opførsel er ikke acceptabel! Punktum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.