Jeg blev skilt fra mine to børns far for et års tid siden og vi har begge mødt en anden.
Jeg har set min nuværende kæreste i omkring 4-5 måneder og han har selv en søn.
Jeg er blevet rigtig glad for min kæreste - men vi har en del problemer som gør vores forhold meget besværligt og udløser mange diskussioner. Jeg er derfor ved at overveje om det er nok at elske en person inderligt, når der er mange negative ting i vores forhold. Han har mange krav/forventninger - nogle af dem har jeg det svært med..
Derfor vil jeg meget gerne høre jeres mening om følgende:
1. Han mener enten at jeg skal slette min facebook (pga. han mener at alt for mange mænd kontakter mig privat - hvilket jeg ikke reagere på) eller så skal jeg slette alle mine drenge-venner.
2. Jeg skal slette min instagram - eller stoppe med at sætte billeder ind af mig selv hvor jeg har gjort mig pæn (f.eks. i forbindelse med en tur i byen) Jeg tager ALDRIG billeder af mig selv i lidt tøj, eller hvor jeg ser billig ud. Bare almindelige billeder med veninder eller af mig selv, hvor jeg smiler.
3. Han vil ikke have at jeg har daglig eller ofte kontakt med faren til mine børn - vi holder af at sende billeder jævnligt vis MMS eller skrive en kort besked med info om børnene. Ellers ringer vi sammen og snakker jævnligt om hvad der er sket med børnene og hvordan de har det. Det kan godt være dagligt vi gør det ene eller andet. Min kæreste ønsker at jeg højst har kontakt med min x-mand en gang ugenligt, hvor vi der deler de ting om børnene. Desuden synes han ikke vi skal ses alene med børnene (f.eks. tage i legeland, ud og købe legetøj eller tøj med børnene)
Han har flere regler, som ikke betyder lige så meget for mig, og som jeg nemmer kan ændre for ham. Men jeg er i tvivl om jeg vil ændre på ovenstående for ham, da jeg ikke føler at det er normale krav. I stedet bør vi stole på hinanden. Men da han mener at jeg er meget flirtende af natur - fordi jeg er en meget smilene og åben person, så har han svært ved at stole på mig...
Håber at jeg kan få nogle råd, for jeg er virkelig glad for ham!
Anmeld