Hold da op en masse fordomme, og "det har jeg også været i" - man skulle tro i alle havde været sammen med den "psykopat, osv osv osv" beklager hvis jeg støder nogen!
Min kære mand er skam også jaloux og jeg kan sagtens nikke genkendenes ved meget at det du skriver. Men bag min mands jalousi er der et vidunderligt menneske der vil mig og VORES datter det allerbedst.
Jeg er sikker på at man ikke går ind i et forhold, med tanken om at skulle manipulere og ødelægge sin paternes liv. Tværtimod, så tror jeg din kæreste er mindst ligeså forelsket i dig som du er i ham. - han har bare aldrig lært bedre end det han byder dig, og kan sikkert ikke se udover sin jalousi og det er jo møg synd! Og det burde han i mine øjne have hjælp til at stå i mod!
Det da dejligt du vil ta billed af du ser skøn ud en aften, men så ta et af jer sammen hvis han har det bedre med det?
Hvorfor arb imod, når du ligeså godt kan arb med og måske få et fantastisk forhold?
jeg er enig i det ikke er i orden det han gør, men er sikker på at der sagtens kan arbejdes med det!
Kærlighed er en dans på røde roser, men man kan aldrig undgå de dumme torne der gør gevaldig ondt!
(Beklager det er rodet)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld