Gode råd søges (parforhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

AlberteSophie

Hold da op en masse fordomme, og "det har jeg også været i" - man skulle tro i alle havde været sammen med den "psykopat, osv osv osv" beklager hvis jeg støder nogen! 

Min kære mand er skam også jaloux og jeg kan sagtens nikke genkendenes ved meget at det du skriver. Men bag min mands jalousi er der et vidunderligt menneske der vil mig og VORES datter det allerbedst. 

Jeg er sikker på at man ikke går ind i et forhold, med tanken om at skulle manipulere og ødelægge sin paternes liv. Tværtimod, så tror jeg din kæreste er mindst ligeså forelsket i dig som du er i ham. - han har bare aldrig lært bedre end det han byder dig, og kan sikkert ikke se udover sin jalousi og det er jo møg synd! Og det burde han i mine øjne have hjælp til at stå i mod! 

Det da dejligt du vil ta billed af du ser skøn ud en aften, men så ta et af jer sammen hvis han har det bedre med det? 

Hvorfor arb imod, når du ligeså godt kan arb med og måske få et fantastisk forhold?

jeg er enig i det ikke er i orden det han gør, men er sikker på at der sagtens kan arbejdes med det! 

Kærlighed er en dans på røde roser, men man kan aldrig undgå de dumme torne der gør gevaldig ondt! 

(Beklager det er rodet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

AlberteSophie

AlberteSophie skriver:

Hold da op en masse fordomme, og "det har jeg også været i" - man skulle tro i alle havde været sammen med den "psykopat, osv osv osv" beklager hvis jeg støder nogen! 

Min kære mand er skam også jaloux og jeg kan sagtens nikke genkendenes ved meget at det du skriver. Men bag min mands jalousi er der et vidunderligt menneske der vil mig og VORES datter det allerbedst. 

Jeg er sikker på at man ikke går ind i et forhold, med tanken om at skulle manipulere og ødelægge sin paternes liv. Tværtimod, så tror jeg din kæreste er mindst ligeså forelsket i dig som du er i ham. - han har bare aldrig lært bedre end det han byder dig, og kan sikkert ikke se udover sin jalousi og det er jo møg synd! Og det burde han i mine øjne have hjælp til at stå i mod! 

Det da dejligt du vil ta billed af du ser skøn ud en aften, men så ta et af jer sammen hvis han har det bedre med det? 

Hvorfor arb imod, når du ligeså godt kan arb med og måske få et fantastisk forhold?

jeg er enig i det ikke er i orden det han gør, men er sikker på at der sagtens kan arbejdes med det! 

Kærlighed er en dans på røde roser, men man kan aldrig undgå de dumme torne der gør gevaldig ondt! 

(Beklager det er rodet)

Hov der kom da lige nogle bøger med ?? 

Anmeld

1. marts 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Du har ret og jeg må afslutte det - jeg skal bare lige samle mig det sidste mod og så gøre det helt slut! Det er svære end folk tænker, men jeg er klar over nu, at det er en nødvendighed for mig og børnene får det godt fremover. Dog tænker jeg ofte "hvad nu hvis i fik hans version, ville i så stadig skrive som i gør?" For han mener naturligvis noget helt andet. 

Jeg forstår godt du synes det er svært. Det er det jo altid når man holder af en person. Uanset om personen er god for en eller ej.

Du skal ikke tænke på hvordan folk ville se han situation.
For uanset hvad hans side af sagen er, er det IKKE okay at forbyde sin kæreste at have drengevenner på facebook, at de skal droppe deres venner, at de skal droppe en så vigtig kontakt til ens børns far osv osv.

Så du skal kun tænke på dig selv. Ikke ham. Og. Hvad andre ville tænke. Du skal gøre hvad der er rigtigt for dig. Og som jeg ser sagen er han ikke den rigtige for dig.

Anmeld

1. marts 2014

stjernehimmel

AlberteSophie skriver:

(Beklager det er rodet)

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har endelig gjort det helt forbi med ham, det var rigtig hårdt og jeg er stadig forvirret og sårbar, men jeg føler at det var det rigtige. Tak for jeres råd og støtte, det har været så dejligt med så mange gode og brugbar kommentarer..

Nu skal jeg bare op på hesten igen og glemme ham. Det bliver svært og hårdt, men jeg må fokusere på mine børn og veninder - og mig selv. Jeg håber det hjælper! Måske jeg skulle oprette en tråd der hedder "gode råd mod hjertesorg søges"

Kram og knus

Anmeld

2. marts 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har endelig gjort det helt forbi med ham, det var rigtig hårdt og jeg er stadig forvirret og sårbar, men jeg føler at det var det rigtige. Tak for jeres råd og støtte, det har været så dejligt med så mange gode og brugbar kommentarer..

Nu skal jeg bare op på hesten igen og glemme ham. Det bliver svært og hårdt, men jeg må fokusere på mine børn og veninder - og mig selv. Jeg håber det hjælper! Måske jeg skulle oprette en tråd der hedder "gode råd mod hjertesorg søges"

Kram og knus

Jeg er glad for at du fik gjort det der var rigtigt for dig Det kan kun blive bedre nu fremover. 

Mange tanker og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.