Gode råd søges (parforhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg ville sige det er nogle ting som d ikke skal ændre på. Og hvis det var mig ville jeg sige at. Tingene ikke kan ændres og hvis han ikke kan acceptere dette så kan i ikke være sammen.
For der er ikke noget mere dræbende end at være sammen med en der er så jaloux.

Mht dine børns far, der skal du ihvertfald ikke ændre noget for det kan ødelægge jeres samarbejde. Og hvis du har det godt med at i deler de ting næsten dagligt så skal du fortsætte håber du finder ud af det. Du skal ihvertfald lytte på din mavefornemmelse

Det lyder meget fornuftigt.

Grunden til jeg skriver her inde, er fordi jeg jo er mega glad for ham. Derfor tror jeg også min mavefornemmelse driller mig meget - jeg har så svært ved at tænke klart i denne situation. Han fortæller mig at han har snakket med flere mennesker, som siger det er mig der er noget galt med.. Han siger at jeg opfører mig alt for flirtende til eksempelvis en fest vi var til i fredags - hvor jeg snakkede med alle dem jeg kendte (også drenge) og der var også nogle der roste mig osv. foran ham, men jeg så det ikke som at være flirtende da de jo kender ham også.. Det er så svært at forklarer, men han sagde, at han følte at jeg var ham utro, fordi jeg grinede sammen med dem.

Sagen er den, at han faktisk får mig til at føle, at jeg gør noget forkert og at jeg bør skamme mig. Jeg ved ikke om det er fordi han er manipulerende eller jeg er flirtende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Først og fremmest burde din kæreste acceptere at DU har en fortid med en mand som i altså har børn med! 

Altså.. At i snakket godt sammen og kan snakke om hvordan børnene er virkelig SÅ godt!! 

- Men måske begræns det, så det ikke er hver dag 

Og så syntes jeg din kæreste lyder overdrevet jaloux! 

Og det burde han måske selv arbejde med at få styr på ved at stole på dig!! 

Jeg ville ikke kunne leve i et forhold hvor kæresten var SÅ jaloux at jeg ikke måtte ha Facebook venner, drenge venner privat eller for den sags skyld ha ondt i røven af at se billeder af mig på nettet!! (Som du beskriver) 

Jeg ville sætte mig ned oh snakke med ham om det og sige det som det er at han SKAL stole på mig! 

Ellers ved han hvor døren er.. 

Jeg plejer også selv at rådgive veninder med sådan et svar, men når man selv sidder i saksen, så er det godt nok svært at gøre det fordi til en mand man er så forelsket i :-(

Men det bør jeg vel gøre, hvis han ikke vil ændre sig - og vi har snakket det igennem mange gange, hvor han ikke kan se at han gør noget forkert, og derfor vil han jo aldrig ændre sig tænker jeg?

Anmeld

28. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Puha, jeg får altså helt ondt i maven når du skriver sådan. 
Selvom det er svært fordi du holder af ham, så vil jeg, ligesom stjernehimmel, råde dig til at få benene på nakken og komme væk. 

Jeg har desværre rigtig mange veninder der er kommet ud i noget rigtig lort med lignende forhold. I starten er det forholdsvis uskyldige krav han stiller. Så trapper han dem mere og mere op indtil du nærmest ikke kan gå udenfor en dør og se et andet menneske i øjnene uden at føle dig skyldig og utro. - Det er i hvert fald sådan jeg har set det ende i rigtig rigtig mange tilfælde.

Anmeld

28. februar 2014

SandraXOXO

Klam type :-S helt ærligt. Det skriger bare langt væk af at han vil kontrollere dit liv og skære alt væk der ikke lige drejer sig om ham... Han er problemet! Han skal ændre sig! Ikke dig! Du skal ikke finde dig i at han vil bestemme over dig, du er en voksen velfungerende kvinde, ikke hans dukke! Ta benene på nakken før han knækker dig og du ender som en trist dørmåtte der hverken må se veninder eller sige og gøre noget uden at spørge om lov. Hvis han vil ændre sig så har forholdet en fair chance, men du skal ikke, for du gør intet galt. Og du skal ikke lade ham overbevise dig om at du er den der går over grænsen. Hvis han vil ha dig, må han stole på dig og elske dig som den person du er. At han vil opstille regler for et andet voksent menneske, er bare langt over grænsen for hvad der er godt og normalt.

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

28. februar 2014

MetteT

Løb!!!

Han får alle mine alarmklokker til at ringe....

Ønsker dig alt det bedste...

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Klam type :-S helt ærligt. Det skriger bare langt væk af at han vil kontrollere dit liv og skære alt væk der ikke lige drejer sig om ham... Han er problemet! Han skal ændre sig! Ikke dig! Du skal ikke finde dig i at han vil bestemme over dig, du er en voksen velfungerende kvinde, ikke hans dukke! Ta benene på nakken før han knækker dig og du ender som en trist dørmåtte der hverken må se veninder eller sige og gøre noget uden at spørge om lov. Hvis han vil ændre sig så har forholdet en fair chance, men du skal ikke, for du gør intet galt. Og du skal ikke lade ham overbevise dig om at du er den der går over grænsen. Hvis han vil ha dig, må han stole på dig og elske dig som den person du er. At han vil opstille regler for et andet voksent menneske, er bare langt over grænsen for hvad der er godt og normalt.

1000 tak for dit svar!

Jeg må ærligt indrømme, at jeg selv er en jaloux type ind imellem, men ikke på samme måde. Jeg er mere jaloux vedr x-kærester som han ikke har børn med eller pæne piger han kigger efter osv. Jeg har selv sagt at jeg ikke ønsker at han skriver med dem han har været sammen med, når han ikke har børn med dem. Men så kom hans krav væltende over mig lidt efter lidt. Først tøj og make-up, så min væremåde til boksning og nu må jeg ikke drikke noget alkohol eller gå i byen. Ja og så det andet som jeg nævner i min første besked.

Men jeg har også krav - men det er mere krav om rengøring - i det han allerede tror han bor hjemme hos os. Krav om at han betaler penge til mad osv. og at han ikke lyver - hvilket han har gjort efter han har følt at jeg har været ligeglad med ham. Ja det hele er meget rodet og jeg kan mærke at mit humør har ændret sig meget på det sidste

Anmeld

28. februar 2014

loop

Anonym skriver:

Det lyder meget fornuftigt.

Grunden til jeg skriver her inde, er fordi jeg jo er mega glad for ham. Derfor tror jeg også min mavefornemmelse driller mig meget - jeg har så svært ved at tænke klart i denne situation. Han fortæller mig at han har snakket med flere mennesker, som siger det er mig der er noget galt med.. Han siger at jeg opfører mig alt for flirtende til eksempelvis en fest vi var til i fredags - hvor jeg snakkede med alle dem jeg kendte (også drenge) og der var også nogle der roste mig osv. foran ham, men jeg så det ikke som at være flirtende da de jo kender ham også.. Det er så svært at forklarer, men han sagde, at han følte at jeg var ham utro, fordi jeg grinede sammen med dem.

Sagen er den, at han faktisk får mig til at føle, at jeg gør noget forkert og at jeg bør skamme mig. Jeg ved ikke om det er fordi han er manipulerende eller jeg er flirtende

Hvis jeg var ham, ville jeg være glad for, at der er mange andre der godt kan lide dig og som gerne vil snakke med dig. For mig viser det, at du er et godt menneske, som andre også gerne vil være sammen med.

Han må have det dårligt med nogle ting (måske endda sig selv), siden han er så usikker på sig selv. Ved du hvad det kan være?

Anmeld

28. februar 2014

friis

Taler af erfaring , det bliver kun værre og værre .

Det kan man ikke leve med . 

Men det er jo ikke rineligt du igengang må udveksle Info om børnene med faderen .

Og vi er nu en gang i 2014 , det meste foregår på nettet i dag . Det kan jo ikke passe du ikke må være venner med DINE venner på feks facebook . 

Jeg synes han går over grænsen!

Anmeld

28. februar 2014

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.