Anonym skriver:
Det lyder meget fornuftigt.
Grunden til jeg skriver her inde, er fordi jeg jo er mega glad for ham. Derfor tror jeg også min mavefornemmelse driller mig meget - jeg har så svært ved at tænke klart i denne situation. Han fortæller mig at han har snakket med flere mennesker, som siger det er mig der er noget galt med.. Han siger at jeg opfører mig alt for flirtende til eksempelvis en fest vi var til i fredags - hvor jeg snakkede med alle dem jeg kendte (også drenge) og der var også nogle der roste mig osv. foran ham, men jeg så det ikke som at være flirtende da de jo kender ham også.. Det er så svært at forklarer, men han sagde, at han følte at jeg var ham utro, fordi jeg grinede sammen med dem.
Sagen er den, at han faktisk får mig til at føle, at jeg gør noget forkert og at jeg bør skamme mig. Jeg ved ikke om det er fordi han er manipulerende eller jeg er flirtende
Jeg har selv været i sådan et forhold. Og det er netop fordi han er manipulerende.
Jeg gjorde alt hvad min eks sagde. Hvilket resulterede i at jeg til sidst stod uden veninder også. Fordi efter jeg havde stoppet kontakten med de drengevenner jeg havde. Var det pludselig også mine veninder der var noget galt med.
Jeg kunne godt se det var helt forkert i starten men med tiden fikset nærmest banket ind i hovedet at det var mig der var forkert på den.
Og da jeg ikke havde andre end min eks. Så kunne han stadig finde på hvis vi f.eks var ude og køre og vi så kørte forbi en fyr og jeg måske synes han havde nogle grimme sko eller lign. Bare jeg kiggede i den retning som fyren gik i, selvom det ikke var ham jeg kiggede på så havde jeg været ham utro med denne fyr.
Det var simpelthen så sygt at være i det forhold. Han var så kontrollerende og jeg måtte ikke engang have min Tlf i fred uden han skulle tjekke den dagligt.
Han var et rigtig svin. Men kunne ikke selv se det fordi jeg var blindet af forelskelsens.
Men jeg synes virkelig at du skal sætte ham på plads og sige at sådan er det. Og hvis han skal være så kontrollerende fordi han er så jaloux så må han finde en anden.
For vil virkelig anbefale sig at komme væk fra ham for han river dig ned fuldstændig psykisk og du ender med at lukker dig inde i dig selv. Og det ødelægger dit selvværd. Og det er bare rigtig svært at bygge op igen.
Du får lige en

herfra for det er rigtig hårdt at stå hvor du gør nu.