Kommende mor skriver:
har du læst hvad hun skrev?
først skriver hun det her
Hvorfor vil jeres egen familie og venner ikke komme til hendes fødselsdag fordi hun er bagud?? Må jeg spørge om I har en anden kultur??
Og bagefter skriver hun at det her er en af de eneste lande der rummer handicappet og ikk gemmer dem væk.
Ved ikk hvordan man skal forstår det.
Men jeg synes det lyder til at hun siger at kun den her land kan rumme og er et godt mennesker overfor handikappet i forhold til derimod andre kultur.
Sådan kan man ikk udtale sig. Der kan ligeså godt være hjerteløse mennesker i den her land angående handikappet som resten af verden.
Hvorfor vil jeres egen familie og venner ikke komme til hendes fødselsdag fordi hun er bagud?? Må jeg spørge om I har en anden kultur??
Ja hun spørg om grunden til at familien ikke vil komme, er på grund af kultur, det er vel fair nok. Hun anklager jo ikke nogen, men undre sig.
Og bagefter skriver hun at det her er en af de eneste lande der rummer handicappet og ikk gemmer dem væk.
Hun siger at Danmark er et af de lande, der ikke ser handikappede som en skam. Der er faktisk steder, hvor handikappede ikke kommer ud for huset, fordi det er flovt for familien.
Og hun skriver at hun spørg, fordi hun undre sig og ikke bare vil anklage andre kulturer.
Anmeld