Jeg er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

TNBC

Kommende mor skriver:

Du skal ikk bilde mig ind at alle de andre kultur hver og eneste menneske i et andet kultur der ALLE ser handicappet på en dårlig måde og gem det væk.

Kom ikk og fortæl mig at her i det her LAND der ikk er nogle der ikk er forfærdelig mennesker og ser på et handicappet barn som skidt.

bild mig ikk ind at det her land er det mest perfekt mens alle andre kulture er skidt. 

Der er gode og skidt mennesker i verden og i alle lande og det ligegyldig hvad man er og hvor man er.

Hvor fik du lige alle de ting fra?

Hun siger at der er nogle kulturer der ser handikappede som nogen der skal gemmes væk(og det er rigtigt) og det kan være at Ts familie er derfra... og så får hun sådan er smøre tilbage fra dig.

Du skriver noget helt andet end det hun siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lotus86 skriver:

What??

Hvor får du alle de ting fra?? Det jo slet slet ikke det hun skriver

har du læst hvad hun skrev?

først skriver hun det her

Hvorfor vil jeres egen familie og venner ikke komme til hendes fødselsdag fordi hun er bagud?? Må jeg spørge om I har en anden kultur??

Og bagefter skriver hun at det her er en af de eneste lande der rummer handicappet og ikk gemmer dem væk. 

Ved ikk hvordan man skal forstår det. 

Men jeg synes det lyder til at hun siger at kun den her land kan rumme og er et godt mennesker overfor handikappet i forhold til derimod andre kultur. 

Sådan kan man ikk udtale sig. Der kan ligeså godt være hjerteløse mennesker i den her land angående handikappet som resten af verden. 

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
Yurie skriver:

Hvor fik du lige alle de ting fra?

Hun siger at der er nogle kulturer der ser handikappede som nogen der skal gemmes væk(og det er rigtigt) og det kan være at Ts familie er derfra... og så får hun sådan er smøre tilbage fra dig.

Du skriver noget helt andet end det hun siger.

Jamen hun skriver som om det kun er i andre kulture. Siger ikk at i andre kulture der ikk er mennesker der ikk tænker skidt men kom da ikk og bild mig ind at der ikk også er nogle her i denne land der ikk tænker sådan

og helt ærligt for ikk længe siden bliv der startet en tråd om nogle her fra landet der Tar til nabo lande og få en sen arbort  PGA FORKERT KØN

Anmeld

6. februar 2014

TNBC

Kommende mor skriver:

har du læst hvad hun skrev?

først skriver hun det her

Hvorfor vil jeres egen familie og venner ikke komme til hendes fødselsdag fordi hun er bagud?? Må jeg spørge om I har en anden kultur??

Og bagefter skriver hun at det her er en af de eneste lande der rummer handicappet og ikk gemmer dem væk. 

Ved ikk hvordan man skal forstår det. 

Men jeg synes det lyder til at hun siger at kun den her land kan rumme og er et godt mennesker overfor handikappet i forhold til derimod andre kultur. 

Sådan kan man ikk udtale sig. Der kan ligeså godt være hjerteløse mennesker i den her land angående handikappet som resten af verden. 

Ja hun spørg om grunden til at familien ikke vil komme, er på grund af kultur, det er vel fair nok. Hun anklager jo ikke nogen, men undre sig. 

Hun siger at Danmark er et af de lande, der ikke ser handikappede som en skam. Der er faktisk steder, hvor handikappede ikke kommer ud for huset, fordi det er flovt for familien. 

Og hun skriver at hun spørg, fordi hun undre sig og ikke bare vil anklage andre kulturer. 

Anmeld

6. februar 2014

TNBC

Kommende mor skriver:

Jamen hun skriver som om det kun er i andre kulture. Siger ikk at i andre kulture der ikk er mennesker der ikk tænker skidt men kom da ikk og bild mig ind at der ikk også er nogle her i denne land der ikk tænker sådan

og helt ærligt for ikk længe siden bliv der startet en tråd om nogle her fra landet der Tar til nabo lande og få en sen arbort  PGA FORKERT KØN

Er der nogen der har sagt at folk i Danmark ikke kunne tænke sådan? Sådan kan alle tænke. Men det hun mener, er at det er en skam og at det ikke er noget man snakker om, og de for det meste er gemt væk. Det sker sku nok ikke så ofte her i DK.

Hun spørg jo bare om de er fra en anden kultur, det er et enkelt spørgsmål, intet ondt ment med det. 

Der er nogen der hader handikappede, bøsser, indvandrer,(synes det er en skam, skændsel) og det er i hele verden, men nu spurgte hun bare om det var grunden til at de ikke ville komme, og så fare du op.. Hun mener det jo ikke ondt, men undrer sig bare og må man ikke det. Ligesom du undre dig, men derfor behøver man ikke fare op og skrive sådan, når en stille og roligt prøve at hjælpe dig med at forstå. 

Anmeld

6. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes helt sikkert at i bare ska holde jeres egen lille hyggelige 1 års fødselsdages fest for jeres datter, også være fuldstændig ligeglade med hva andre mener!

Ka se at du også skriver at han er verdens bedste far, og med det i tankerne, så tænker jeg at han vil beskytte jeres datter, overfor folk som ik forstår hende og jeres situation.

Håber at i får en rigtig god dag! Vh stine

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
Yurie skriver:

Er der nogen der har sagt at folk i Danmark ikke kunne tænke sådan? Sådan kan alle tænke. Men det hun mener, er at det er en skam og at det ikke er noget man snakker om, og de for det meste er gemt væk. Det sker sku nok ikke så ofte her i DK.

Hun spørg jo bare om de er fra en anden kultur, det er et enkelt spørgsmål, intet ondt ment med det. 

Der er nogen der hader handikappede, bøsser, indvandrer,(synes det er en skam, skændsel) og det er i hele verden, men nu spurgte hun bare om det var grunden til at de ikke ville komme, og så fare du op.. Hun mener det jo ikke ondt, men undrer sig bare og må man ikke det. Ligesom du undre dig, men derfor behøver man ikke fare op og skrive sådan, når en stille og roligt prøve at hjælpe dig med at forstå. 

Min mening ikk at fare op hvis man føler det så var det ikk sådan jeg vil ha det skal forståes. Alle må undre sig og alle må sig sin mening. Men ud fra det hun skrev, lyd det som om at sådan noget kun kan ske i andre kulture men at det aldrig vil ske i dk. 

Og helt ærlig og lidt sjovt nok angående dårlig og hjerteløse mennesker som jeg føler det kun er det hun frem hæver fra andre kulture. 

Når vi for ikk mange dage siden vi deskuteret om den tråd der blev lavet angående de mennesker her i dk tog til nabo lande for at finde ud af kønnet og derefter få abot når det ikk det ønsket køn de fik. 

Det er derfor da jeg læste hendes, at det må være et andet kulture trådstarteren er fra siden famille og venner er sådan. Og det fant jeg total dobbelt moralsk.

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

sagen er den at vi har en datter som er meget bagud i udviking og kan ikke noget selv. Vi har i dag snakket om at vores datter bliver 1 år om nogle uger og jeg gerne ville ha at vi skulle fødselsdag for hende selvom hun ikke kan noget, men det vil min kæreste ikke, han vil bare ha at det kun er os, da han ikke kan de hvad hun skulle få ud af det, så han siger at jeg bare skal lave lagkage til mig og ham os storbror så det bare er os 4. Jeg er så knust over at hun ikke skal ha lov til at mærke at det er hendes dage og at gæsteren er hendes. 

Nu sidder jeg så og tænker skal det være sådan alt for hun aldrig lov til at holde fødselsdag 

Er der mulighed for kære ano om du vil fortælle os hvor du kommer fra? 

Du må også sige nej det respekter jeg fuldt ud

Anmeld

7. februar 2014

TNBC

Kommende mor skriver:

Min mening ikk at fare op hvis man føler det så var det ikk sådan jeg vil ha det skal forståes. Alle må undre sig og alle må sig sin mening. Men ud fra det hun skrev, lyd det som om at sådan noget kun kan ske i andre kulture men at det aldrig vil ske i dk. 

Og helt ærlig og lidt sjovt nok angående dårlig og hjerteløse mennesker som jeg føler det kun er det hun frem hæver fra andre kulture. 

Når vi for ikk mange dage siden vi deskuteret om den tråd der blev lavet angående de mennesker her i dk tog til nabo lande for at finde ud af kønnet og derefter få abot når det ikk det ønsket køn de fik. 

Det er derfor da jeg læste hendes, at det må være et andet kulture trådstarteren er fra siden famille og venner er sådan. Og det fant jeg total dobbelt moralsk.

Men så har du jo bare misforstået hvad der bliver skrevet ..
Hun skriver jo bare at Dk ikke er et land der skjuler handikappede væk(som i hele landet), ja det kan godt være at der er nogen der gør det, men det er ikke en skændsel eller skam at have et handikappet barn I DK, som det er i andre lande/kulturer. Og det er det hun siger, ikke at det aldrig kunne ske her.

Og hun bruger jo bare asien, som et eksempel.

Anmeld

7. februar 2014

Love Angel

Mor til 4
Yurie skriver:

Men så har du jo bare misforstået hvad der bliver skrevet ..
Hun skriver jo bare at Dk ikke er et land der skjuler handikappede væk(som i hele landet), ja det kan godt være at der er nogen der gør det, men det er ikke en skændsel eller skam at have et handikappet barn I DK, som det er i andre lande/kulturer. Og det er det hun siger, ikke at det aldrig kunne ske her.

Og hun bruger jo bare asien, som et eksempel.

Jamen så beklager jeg at jeg forstod det sådan. Jeg synes bare det lød sådan. Og intet andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.