Jeg er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

sagen er den at vi har en datter som er meget bagud i udviking og kan ikke noget selv. Vi har i dag snakket om at vores datter bliver 1 år om nogle uger og jeg gerne ville ha at vi skulle fødselsdag for hende selvom hun ikke kan noget, men det vil min kæreste ikke, han vil bare ha at det kun er os, da han ikke kan de hvad hun skulle få ud af det, så han siger at jeg bare skal lave lagkage til mig og ham os storbror så det bare er os 4. Jeg er så knust over at hun ikke skal ha lov til at mærke at det er hendes dage og at gæsteren er hendes. 

Nu sidder jeg så og tænker skal det være sådan alt for hun aldrig lov til at holde fødselsdag 

selvfølgelig skal hun da holde fødselsdag! at hun er bagud betyder jo ikke at hun ikke kan få noget ud af oplevelsen iøvrigt handler fødselsdage ligeså meget om at lade familie og venner som elsker Jeres datter være med og følge hendes milepæle i livet.. F.eks som Dåb, konfirmation og fødselsdage! Det er da stort for alle der elsker jer og hende at hun har rundet sit første år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

sagen er den at vi har en datter som er meget bagud i udviking og kan ikke noget selv. Vi har i dag snakket om at vores datter bliver 1 år om nogle uger og jeg gerne ville ha at vi skulle fødselsdag for hende selvom hun ikke kan noget, men det vil min kæreste ikke, han vil bare ha at det kun er os, da han ikke kan de hvad hun skulle få ud af det, så han siger at jeg bare skal lave lagkage til mig og ham os storbror så det bare er os 4. Jeg er så knust over at hun ikke skal ha lov til at mærke at det er hendes dage og at gæsteren er hendes. 

Nu sidder jeg så og tænker skal det være sådan alt for hun aldrig lov til at holde fødselsdag 

Tillykke med din datter

og selvfølgelig skal I da hold en fest for hende. 

Anmeld

6. februar 2014

Dinsen

kan godt forstå du er knust

om et barn er bag ud i udvikling, har en diagnose ef den ene eller anden slags, betyder det da ik at der ikke skal holdes fødselsdag..
- har vært aflaster for en multihandicappet pige, og der er da altid blevet holdt fødselsdag - man holder vel dagen for at fejre at li netop denne begivenhed betyder noget specielt...

- og at jeres datter bliver 1 år, er da bestemt en særlig begivenhed - om farmand vil være med eller ej, kan du så ik invitere de mennesker som gerne vil fejre jeres datter og så holde fødselsdag alligevel.... at der er nogle som vælger at de ik vil være en del af det, kan jeg godt forstå er hårdt, jeg ville hvertfald blive rigtig ked af det... men det er dem som går glip af noget - de skal leve med deres beslutning!

Din datter er fantastisk som er - og fortjener en fødselsdag li som alle andre børn...

Anmeld

6. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Nej det er det ikke men der er heller ikke nogle som vil komme som de siger hvorfor skal vi komme når hun ikke er normal 

Føler med dig....

Det vil jeg simpelthen ikke tro på at jeres familier er så hjerteløse.....

Og hvis det virkelig er sandt så skulle de slet ikke være en del af mit liv.

Og hvor er fars stolthed over sin lille datter som sikkert kæmper hvad hun kan.

Jeg er målløs

Jeg synes du skal slå i bordet og så holde din datters fødselsdag hvis det er vigtigt for DIG.

Anmeld

6. februar 2014

MorDk

Selvfølge skal der holdes føs'dag. Det er ikke kun noget far bestemmer. Sender dig og din datter mange tanker.

Anmeld

6. februar 2014

Heidimed lea

Anonym skriver:

HM stort kram til dig  jeg er sikker på at i har en skøn og dejlig datter selvom hun er bagud. selvfølgelig skal hun fejres. selvom hun ikke kan så meget så kan hun sikkert sagtens fornemme gode stemninger som en fødselsdag.

Får i noget krisehjælp til at tacle jeres situation. det kunne godt lyde somom din mand kunne bruge lidt hjælp til at acceptere hende som hun er, og acceptere jeres situation. hvad med sundhedsplejersken læge eller kommunen kan de hjælpe jer?

Har i opbakning i jeres familie?  det har i brug for.

tillykke med jeres pige

Anmeld

6. februar 2014

Heidimed lea

Anonym skriver:

HM stort kram til dig  jeg er sikker på at i har en skøn og dejlig datter selvom hun er bagud. selvfølgelig skal hun fejres. selvom hun ikke kan så meget så kan hun sikkert sagtens fornemme gode stemninger som en fødselsdag.

Får i noget krisehjælp til at tacle jeres situation. det kunne godt lyde somom din mand kunne bruge lidt hjælp til at acceptere hende som hun er, og acceptere jeres situation. hvad med sundhedsplejersken læge eller kommunen kan de hjælpe jer?

Har i opbakning i jeres familie?  det har i brug for.

tillykke med jeres pige

Anmeld

6. februar 2014

SjeBets

min datter har en hjerneskade, og har meget bagud, men vi fejre hende hver år, selvfølgelig skal hun fejres. spark ham din mand og få inviteret nogle og hold en dejlig fest for din datter ...

Anmeld

6. februar 2014

pussekat

Anonym skriver:

Nej det er det ikke men der er heller ikke nogle som vil komme som de siger hvorfor skal vi komme når hun ikke er normal 

hejsa
hold da kæft det kan man da ikke sige om en barn da jeg vil bliv over vis folk sige sådan om min barn da og hun skal da have og det hele stor selv om hun ikke er som alle os og synde far skulle hjælp med at gør så folk også vil kom til jer selv om hun ikke er som hun skal være og kun sige vis det være min mand som sige kun han pis af den dag da for så må han jo ikke elsker sig lille pige nok da

Anmeld

6. februar 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg er pædagog og er i gang med du kursus og udviklings forløb, omkring at rumme børn der har særlige forudsætninger... Og det vi hele tiden skal havde for øje er at vi ikke skal gøre dem mere "handicappede"... De skal ikke overskærmes... Og selvfølgelig skal hun da ha en fødselsdag som alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.