Jeg er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

1990h

Anonym skriver:

sagen er den at vi har en datter som er meget bagud i udviking og kan ikke noget selv. Vi har i dag snakket om at vores datter bliver 1 år om nogle uger og jeg gerne ville ha at vi skulle fødselsdag for hende selvom hun ikke kan noget, men det vil min kæreste ikke, han vil bare ha at det kun er os, da han ikke kan de hvad hun skulle få ud af det, så han siger at jeg bare skal lave lagkage til mig og ham os storbror så det bare er os 4. Jeg er så knust over at hun ikke skal ha lov til at mærke at det er hendes dage og at gæsteren er hendes. 

Nu sidder jeg så og tænker skal det være sådan alt for hun aldrig lov til at holde fødselsdag 

hvis min kæreste ikke havde lyst til at holde fødselsdag for vores datter når hun bliver 1..jamen så fik han afvide at så kunne han smutte den dag hvis han har samvittighed til det. for her i huset bliver der holdt fødselsdag!!

jeg syntes du skal banke i bordet og invitere dem der gerne vil komme..det forhåbentligt ikke kun ham der bestemmer og han har forhåbentlig ikke ret til at bestemme sådan noget her..

hvis i holder fødselsdag for drengen så skal i også for pigen..ellers forskelsbehandler i jeres børn og det total uacceptabelt i min optik!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

stjernehimmel

Stakkels barn, forstår godt du er ked af det....

jeg eg havde holdt en fest, inviteret og helt ærlig, hvis folk ik kom og grunden var den som du skriver, så havde jeg blot været færdig med at dukke op til deres fødselsdag osv..... 

Behandel mit barn på den måde, og jeg ville ikke kunne være i selvskab med dem!

tillykke med hende, jeg håber hun havde/får en go dag!

Anmeld

10. februar 2014

Anonym trådstarter

1990h skriver:

hvis min kæreste ikke havde lyst til at holde fødselsdag for vores datter når hun bliver 1..jamen så fik han afvide at så kunne han smutte den dag hvis han har samvittighed til det. for her i huset bliver der holdt fødselsdag!!

jeg syntes du skal banke i bordet og invitere dem der gerne vil komme..det forhåbentligt ikke kun ham der bestemmer og han har forhåbentlig ikke ret til at bestemme sådan noget her..

hvis i holder fødselsdag for drengen så skal i også for pigen..ellers forskelsbehandler i jeres børn og det total uacceptabelt i min optik!!!

Så skal jeg sige til ham at han bare han smutte den dag, og så sidde helt alene med hende og holde fødselsdag, der er jo ikke andre der kommer så det bliver da en super fed dag 

Anmeld

10. februar 2014

hesøth

Anonym skriver:

Så skal jeg sige til ham at han bare han smutte den dag, og så sidde helt alene med hende og holde fødselsdag, der er jo ikke andre der kommer så det bliver da en super fed dag 

Men hvorfor vil der ikke komme nogen den dag?

Hvad er det, der er så forfærdeligt, så ikke engang bedsteforældre vil møde op?

Anmeld

10. februar 2014

Giraffen

1990h skriver:

Nu vil jeg ikke lægge ord i munden på TS, men hvis du læser hele tråden vil du se at kæresten alene ønsker at undlade at invitere gæster, fordi de selv har givet udtryk for at de ikke ønsker at fejre hende.
Kæresten synes de skal holde noget bare den lille familie, for at beskytte familien og holde festen for dem han ved har lysten til det

Bare lige for at nuancere lidt

Anmeld

10. februar 2014

MarianneRubi

Tjah man mangler næsten od, selv min kæreste ryster på hovedet!
Hvis mine venner eller familie ikke kunne acceptere mine kommende børn, så ska de bestemt heller kke acceptere mig! Det ligger da helt fast.

Din datter skal ha fødselsdags, og jeg synes det lyder vildt at der ikke er nogen der vil komme?
Jeg tror jeg ville invitere dem jeg som vidste ville komme, og som ville mit barn det godt, også skide hul i om han vil holde noget eller ej!

Jeg sku lige få smidt de ting i hovedet af min bedre halvdel så havde han seriøst fået på munden!!

Jeps jeg har læst og næsten fået en forståelse af at det er for at beskytte jeres datter!
Men det familie og de vEnner må seriøst have et problem, siden de skal "snakke" og det gider din mand ikke?
Det er vidst ikke ham der har problemet, sådan som han elsker sin datter..
Jeg havde nok været flabet og inciteret hele lortet også fik de godt nok lagt kortene på bordet hvis de begyndte!!

Sorry min lidt træls udbrud, men jeg er godt nok ja, ja der findes vist iNgen ord ..

Anmeld

10. februar 2014

MarianneRubi

MarianneRubi skriver:

Tjah man mangler næsten od, selv min kæreste ryster på hovedet!
Hvis mine venner eller familie ikke kunne acceptere mine kommende børn, så ska de bestemt heller kke acceptere mig! Det ligger da helt fast.

Din datter skal ha fødselsdags, og jeg synes det lyder vildt at der ikke er nogen der vil komme?
Jeg tror jeg ville invitere dem jeg som vidste ville komme, og som ville mit barn det godt, også skide hul i om han vil holde noget eller ej!

Jeg sku lige få smidt de ting i hovedet af min bedre halvdel så havde han seriøst fået på munden!!

Jeps jeg har læst og næsten fået en forståelse af at det er for at beskytte jeres datter!
Men det familie og de vEnner må seriøst have et problem, siden de skal "snakke" og det gider din mand ikke?
Det er vidst ikke ham der har problemet, sådan som han elsker sin datter..
Jeg havde nok været flabet og inciteret hele lortet også fik de godt nok lagt kortene på bordet hvis de begyndte!!

Sorry min lidt træls udbrud, men jeg er godt nok ja, ja der findes vist iNgen ord ..

Inviteret*

Anmeld

10. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi gav besked juleaften om at vi hold fødselsdag når hun bliver 1 år og har fået svar fra alle at de ikke ha lyst til at komme så har vi ikke nogle der vil komme 

Anmeld

10. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Vi gav besked juleaften om at vi hold fødselsdag når hun bliver 1 år og har fået svar fra alle at de ikke ha lyst til at komme så har vi ikke nogle der vil komme 

Må indrømme jeg er rystet  At man kan behandle familie og et barn sådan 

Anmeld

10. februar 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Hvad ligner det? Kan bedsteforældrene ikke engang tage sig sammen til at møde op til deres barnebarns fødselsdag? Ærlig talt så har de slet ikke fortjent nogen af deres børnebørn, hvis de laver forskel på den måde!

Jeg synes I skal gå på jagt efter nogle ordentlige mennesker, der vil deltage i jeres liv, på de betingelser I har!

Må jeg spørge, hvad hun fejler, siden de på den måde vælger hende fra? Jeg kan da slet ikke komme i tanke om noget, der er så slemt, at man kan vælge et barn fra på den måde!

Stort kram til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.