Jeg er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja vi er dansker og bor i Kbh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

TNBC

Kommende mor skriver:

Jamen så beklager jeg at jeg forstod det sådan. Jeg synes bare det lød sådan. Og intet andet 

helt i orden

Anmeld

7. februar 2014

Giraffen

Kommende mor skriver:

Du skal ikk bilde mig ind at alle de andre kultur hver og eneste menneske i et andet kultur der ALLE ser handicappet på en dårlig måde og gem det væk.

Kom ikk og fortæl mig at her i det her LAND der ikk er nogle der ikk er forfærdelig mennesker og ser på et handicappet barn som skidt.

bild mig ikk ind at det her land er det mest perfekt mens alle andre kulture er skidt. 

Der er gode og skidt mennesker i verden og i alle lande og det ligegyldig hvad man er og hvor man er.

Det er på ingen måde det jeg siger.
Jeg siger netop at alle kulturer er forskellige og alle kulturer har gode og dårlige ting med i bagagen!

Jeg synes ikke du kan være bekendt på den måde at fordreje mine ord.

Faktum er, at NOGLE kulturer har et sørgeligt syn på handicappede ud fra mit synspunkt. NOGLE kulturer ser et handicappet barn som en "straf" hvis man ikke har levet lidt liv korrekt.

Nøjagtig ligesom at vi i DK har tendens til en kultur, hvor vi måles alt for meget på vores præstationer og det ydre frem for vores indre værdi, hvilket også ses i hele kontanthjælps-debatten, for at tage et eksempel.

Min hensigt var alene at nuancere spørgsmålet vedr. kultur, da der kunne være kulturelle forskelle, som er vigtige at tage højde for.

Dine ord fortæller mig, at du leder mere efter en diskussion end søger at hjælpe ts

Anmeld

7. februar 2014

TNBC

Giraffen skriver:

Det er på ingen måde det jeg siger.
Jeg siger netop at alle kulturer er forskellige og alle kulturer har gode og dårlige ting med i bagagen!

Jeg synes ikke du kan være bekendt på den måde at fordreje mine ord.

Faktum er, at NOGLE kulturer har et sørgeligt syn på handicappede ud fra mit synspunkt. NOGLE kulturer ser et handicappet barn som en "straf" hvis man ikke har levet lidt liv korrekt.

Nøjagtig ligesom at vi i DK har tendens til en kultur, hvor vi måles alt for meget på vores præstationer og det ydre frem for vores indre værdi, hvilket også ses i hele kontanthjælps-debatten, for at tage et eksempel.

Min hensigt var alene at nuancere spørgsmålet vedr. kultur, da der kunne være kulturelle forskelle, som er vigtige at tage højde for.

Dine ord fortæller mig, at du leder mere efter en diskussion end søger at hjælpe ts

Hun misforstod dit indlæg, men hun forstår det nu

Anmeld

7. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nej det er det ikke men der er heller ikke nogle som vil komme som de siger hvorfor skal vi komme når hun ikke er normal 

Hvis nogen havde sagt sådan om mit barn kunne de sgu også bare skride af H til!

Hvad  fanden er det for noget at sige!?!

Det kan da godt være hun ikke er som de andre, men derfor fortjener hun da ikke mindre! Stakkels pigebarn

Og stakkels mor der har det rigtig skidt med, at tingene er som de er

Anmeld

7. februar 2014

Kløver

Vil han heller ikke være med til det bare er bedsterne som kommer, til en kop kaffe og hygger

Ellers kunne i måske selv lave noget, måske en tur i zoo eller akvarium og hygge med boller/lagkage

Måske det hele ser anderledes ud til næste år

Stort tillykke med hende

Anmeld

7. februar 2014

Sitrani

Kommende mor skriver:

jeg hæfter mig over at du spørger om de har andet kultur? 

så du mener at man kun kan være et røvhul af venner og famillie kun pga hvis de kommer fra et andet kultur? 

nej slet slet ikke! Det skriver jeg jo heller ikke.. Jeg spørg bare, fordi jeg har hørt, at nogle familier flover sig over handikappede familiemedlemmer.. Dermed ikke sagt at etnisk danske familie ikke kan være røvhuller! For det kan de bestemt... Men jeg nævner jo slet ikke noget om det i mit indlæg.. Synes du drager lidt voldsomme konklusioner..

Anmeld

7. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

nu ved jeg jo ikke hvor meget bagud jeres datter er og om hun evt. har en diagnose, men da min søn blev 1 år var han også nogle måneder bagud og lige kommet hjem efter at have været indlagt med feberkramper... Alligevel holdte vi en fødselsdag for ham og så måtte de bare finde sig i at han sov det meste af tiden...

Nu hvor han er blevet 6 år, synes han da det er sjov at finde billederne frem og se på dem...

Anmeld

10. februar 2014

Mallow

Hvorfor er det at hun er bagud i sin udvikling??

Anmeld

10. februar 2014

Mor til Ella

Du skal ikk bilde mig ind at alle de andre kultur hver og eneste menneske i et andet kultur der ALLE ser handicappet på en dårlig måde og gem det væk.

Kom ikk og fortæl mig at her i det her LAND der ikk er nogle der ikk er forfærdelig mennesker og ser på et handicappet barn som skidt.

bild mig ikk ind at det her land er det mest perfekt mens alle andre kulture er skidt. 

Der er gode og skidt mennesker i verden og i alle lande og det ligegyldig hvad man er og hvor man er.

Rolig hun kom med et spørgsmål

Slap af for et udbrud!

beklager så der var kommet ro på misforståelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.