Kommende mor skriver:
Du skal ikk bilde mig ind at alle de andre kultur hver og eneste menneske i et andet kultur der ALLE ser handicappet på en dårlig måde og gem det væk.
Kom ikk og fortæl mig at her i det her LAND der ikk er nogle der ikk er forfærdelig mennesker og ser på et handicappet barn som skidt.
bild mig ikk ind at det her land er det mest perfekt mens alle andre kulture er skidt.
Der er gode og skidt mennesker i verden og i alle lande og det ligegyldig hvad man er og hvor man er.
Det er på ingen måde det jeg siger.
Jeg siger netop at alle kulturer er forskellige og alle kulturer har gode og dårlige ting med i bagagen!
Jeg synes ikke du kan være bekendt på den måde at fordreje mine ord.
Faktum er, at NOGLE kulturer har et sørgeligt syn på handicappede ud fra mit synspunkt. NOGLE kulturer ser et handicappet barn som en "straf" hvis man ikke har levet lidt liv korrekt.
Nøjagtig ligesom at vi i DK har tendens til en kultur, hvor vi måles alt for meget på vores præstationer og det ydre frem for vores indre værdi, hvilket også ses i hele kontanthjælps-debatten, for at tage et eksempel.
Min hensigt var alene at nuancere spørgsmålet vedr. kultur, da der kunne være kulturelle forskelle, som er vigtige at tage højde for.
Dine ord fortæller mig, at du leder mere efter en diskussion end søger at hjælpe ts
Anmeld