Undskyld mig..... hvilken forældre er man når man er flov over at ens barn er bagud, handikappet, ikke normal eller hvad jeres lille datter er.
Jeg tror bestemt at folk omkring jer og omkring hende ønsker at komme og være med til at fejre hende. Ligegyldigt hvad hun kan.!
Børn er forskellige, og deres kunnen er forskellige.
Ladmig komme med et eksempel.! Min dreng er 3 år. Han har ikke smidt bleen endnu, og udsigterne til det er lange, for han er ikke klar til det endnu. Men det er jer fanme ikke flov over, og jeg er heller ikke flov over at andre ved det.! Tænk hvis jeg var og tænk hvis jeg nægtede andre mennesker at komme til hans fødselsdag fordi han ikke går på toilettet endnu.! Ja det er måske et underligt eksempel, men jeg synes det tegner et godt billede af at børn er forskellige i ALLE aldre. Jaja der er nogle ting et barn skal kunne når det er et år. Men nogle børn er bare bagud. Og de kommer jo efter det på et eller andet tidspunkt. I (ja nok mest din kæreste) må simpelthen pakke jeres skyld, dårlige samvittighed og ikke mindst droppe at være flov over at jeres datter er bagud i forhold til sin alder.! Og få evt jeres SP er til at hjælpe jer med at give jer nogle redskaber til at få jeres datter op i gear. Sådan så i ikke bare lader stå til, for mig virker det (og nu siger jeg ikke det ER sådan) men det virker lidt som om i har opgivet... Og det er sgu synd for jeres datter.
Vær stolt af hende, i har jo selv lavet hende
og skid hul i hvad andre måske ville tænke om hende.! For det er sikkert der problemet ligger i st din kæreste IKKE ønsker at dee skal komme gæster til jeres datters fødselsdag...
Anmeld