Jeg er knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

Leonora

Jeres datter skal da have en fødselsdag med alt hvad der tilhører. Det er jo fuldstændig ligegyldigt hvad hun kan og ikke kan.

Alle børn er forskellige og kan vidt forskellige ting.
Det er vigtigt at man ikke sammenligner og at man som forældre ikke lader sig påvirke af ens barns kunnen i forhold til andre børn.

Jeg synes det lyder som om at din kæreste har nogle mentale blokeringer iforhold til jeres datters udvikling.
Jeg kan ikke forstille mig at han ikke ønsker at give sit barn en go fødeseldag med hele familien.
Jeg synes du skal tage en go fornuftig snak med ham om hvad der ligger til grund for hans beslutning.

Håber I finder en løsning så ingen er kede af det og jeres prinsesse får en dejlig dag

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Moma

Anonym skriver:

Nej det er det ikke men der er heller ikke nogle som vil komme som de siger hvorfor skal vi komme når hun ikke er normal 

Hvorfor skulle gæsterne ikke komme, bare fordi hun ikke er"normal"? Det forstår jeg ikke.

Er der overhovedet nogle, der ved, hvor meget hun forstår?

Hun kan da sikkert sagtens forstå, at der sker noget hyggeligt for hende.

Selvfølgelig skal hun da fejres.

Anmeld

6. februar 2014

bøllen

Anonym skriver:

Nej det er det ikke men der er heller ikke nogle som vil komme som de siger hvorfor skal vi komme når hun ikke er normal 

Ej det håber jeg da virkelig ikke de siger. Hvis de siger sådan er de i mine øjne i værd at samle på. Føj.

håber du vælger at fejre din datter. 

Anmeld

6. februar 2014

JH12

Man er da heldigvis 2 om at bestemme om ens barn skal have fødselsdag eller ej..
Og lige meget hvad fortjener ALLE at få en god fødselsdag..

Anmeld

6. februar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Omg
Hvad fanden er det for en opførsel. Ja sorry. Men helt ærligt.

Anmeld

6. februar 2014

Lunae

Anonym skriver:

sagen er den at vi har en datter som er meget bagud i udviking og kan ikke noget selv. Vi har i dag snakket om at vores datter bliver 1 år om nogle uger og jeg gerne ville ha at vi skulle fødselsdag for hende selvom hun ikke kan noget, men det vil min kæreste ikke, han vil bare ha at det kun er os, da han ikke kan de hvad hun skulle få ud af det, så han siger at jeg bare skal lave lagkage til mig og ham os storbror så det bare er os 4. Jeg er så knust over at hun ikke skal ha lov til at mærke at det er hendes dage og at gæsteren er hendes. 

Nu sidder jeg så og tænker skal det være sådan alt for hun aldrig lov til at holde fødselsdag 

Hun skal da selvfølgelig have en fødselsdag som alle andre! Nu ved jeg ikke hvad der er galt med hende, men kan ikke se nogle årsager til hvorfor hun ikke skulle have det!

Anmeld

6. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Åh my Gud hvilket verden er det vi lever i?

Det skær sku dybt i mig Jeg forstår dig 200% og hvis det var mig der stod i din sitation og min mand sagde sådan så blev han spakket ud i det sekundt han siger det . ( men sådan er min mand heldigvis ikk) jeg er førstegangs gravid (15+1) og langt før jeg blev gravid viste jeg at han bliver universet dejligste far til uanset hvilket lille vidunder vi få. 

og hvad venner eller famillie angår så dem der kommer er godt og dem der ikk gør smider jeg dem ud af mit liv. Og laver det hyggeligste fødselsdag for prinseesen. 

sikke en verden vi lever i fy for den. 

og stort  tillykke med din datter 

Anmeld

6. februar 2014

Humanincubator

Anonym skriver:

Hvem siger dog det? Hvis familie og venner siger sådan, så er det på tide at sige "byebye" og skifte dem ud. Det samme med manden!!!!!!

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for alle de beskeder.

Far skammer sig ikke og han elsker sin datter meget højt men grunden til at han ikke vil holde noget er fordi han ikke vil holde noget er fordi han ikke vil høre på de ander. Det er bare familie og venner der siger at de ikke vil komme 

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Tak for alle de beskeder.

Far skammer sig ikke og han elsker sin datter meget højt men grunden til at han ikke vil holde noget er fordi han ikke vil holde noget er fordi han ikke vil høre på de ander. Det er bare familie og venner der siger at de ikke vil komme 

Så,hold en fantastisk fødselsdag for jer. Er der ikke noget du drømmer om I gør som familie? Zoo, lalandia, knuthenborg eller hvad ved jeg, og så gør lige præcis det og gør hendes dag til noget helt specielt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.