Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Chris86

Mor Christa skriver:

Jeg må jo give dig ret! Cowboybukser passer til ALLE trøjer  Hummel har jeg også set flere klæde deres piger i, og det er faktisk et ret fedt mærke til piger - en skam at det er SÅÅ dyrt! 

Tilbud tilbud tilbud
Eller brugt, hvis man er til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

JH12

Min pige, har nærmest aldrig været i Kjole.
Hun er godt nok født lige midt i en meget varm periode, så der findes ikke vildt mange billeder, hvor hun har andet end body på, så her er lidt fra hun var 1-2 måneder..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Tak - bliver helt norstalstisk

Når jeg kigger billederne igennem igen - alt tøjet er faktisk fra H&M på de billeder

Jeg må hoppe en tur i H&M og kigge lidt pigetøj der

Anmeld

22. januar 2014

Nadia&Daniel

Mor Christa skriver:

Jeg må hoppe en tur i H&M og kigge lidt pigetøj der

Synes de er bedre til babytøj end den størrelse Laura skal i nu Men sådan er det..

God tur (kan også anbefale Deres webshop)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Karina84 skriver:

I de helt smaa str. kan det godt være lidt svært, f.eks. i hm er det bare klistret ind i lyserødt i str.50, 56 og 62...

Normalt køber vi tøj i Name it og HM, da pengene ikke er saa store... Men f.eks. i dag var vi lige i HM og kigge, og der synes jeg ikke der var det vilde til hende  

Havde vi raad, købte vi en del mere Hummel (elsker ogsaa det de har til drenge), Freds World (hun fik den lækreste blødeste kjole i julegave, og det er super kvalitet), Danefæ, og hvad de nu ellers hedder. Som sagt er pengene ikke til det, saa vi ender som regel i Name it, som jo ogsaa er fint tøj til rimelige penge 

Synes bestemt at Name it er et fint mærke  
Og ja - Hummel er simpelthen SÅ sødt og også afslappet på samme tid - BÅDE til drenge og piger  Spørgsmålet er bare hvor man kan få det til nogenlunde priser.. Jeg synes så hurtigt at det bliver DYRT!
Krutter er faktisk også et mærke jeg ELSKER til min søn - det kunne være man skulle undersøge om det er godt til piger også 

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Karina84 skriver:

I de helt smaa str. kan det godt være lidt svært, f.eks. i hm er det bare klistret ind i lyserødt i str.50, 56 og 62...

Normalt køber vi tøj i Name it og HM, da pengene ikke er saa store... Men f.eks. i dag var vi lige i HM og kigge, og der synes jeg ikke der var det vilde til hende  

Havde vi raad, købte vi en del mere Hummel (elsker ogsaa det de har til drenge), Freds World (hun fik den lækreste blødeste kjole i julegave, og det er super kvalitet), Danefæ, og hvad de nu ellers hedder. Som sagt er pengene ikke til det, saa vi ender som regel i Name it, som jo ogsaa er fint tøj til rimelige penge 

Og ja - Hummel er simpelthen SÅ sødt og også afslappet på samme tid - BÅDE til drenge og piger  Spørgsmålet er bare hvor man kan få det til nogenlunde priser.. Jeg synes så hurtigt at det bliver DYRT!
Krutter er faktisk også et mærke jeg ELSKER til min søn - det kunne være man skulle undersøge om det er godt til piger også 

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Karina84 skriver:

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Joyce1986 skriver:

Min pige, har nærmest aldrig været i Kjole.
Hun er godt nok født lige midt i en meget varm periode, så der findes ikke vildt mange billeder, hvor hun har andet end body på, så her er lidt fra hun var 1-2 måneder..

Tænker også umiddelbart at min babypige kommer meget i body og ikke mere, da jeg skal føde midt maj - så hun ender jo også i en varm periode.. 
Skønne billeder

Anmeld

22. januar 2014

Karina84

Mor Christa skriver:

Hmm vi køber det nogle gange paa udsalg, og ellers saa naar vi er i Aarhus (er fra Viborg), der har de den bedste Hummel butik og det er svært ikke at købe noget med derfra 

Ellers saa synes jeg ogsaa vores Ønskebørn har faaet samlet en del fede mærker 

Ih ja Krutter, har aldrig haft det, men har tit kigget paa det, det er rigtig sødt! 

Anmeld

22. januar 2014

JH12

Mor Christa skriver:

Tænker også umiddelbart at min babypige kommer meget i body og ikke mere, da jeg skal føde midt maj - så hun ender jo også i en varm periode.. 
Skønne billeder

Min pige er også født i maj og da hun var 14 dage gammel, var der 30 grader udenfor, hvilket der nærmest også var resten af sommeren helt indtil september..

Så hun var nærmest kun iført body og måske et par tynde bomulds bukser. Men en body, kan også være MEGET tøset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.