Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Mor Christa

MorTilMalucca skriver:

Min datter går meget med hummel, molo og pompdelux

Her har vi prøvet mange mærker af....

Åh hvor sød!!
Hummel er faktisk kanon sødt til piger også 

Hvor køber du dit hummeltøj henne? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor Christa

Jupiter skriver:

Her er lige et par eksempler på hvordan Gry var klædt i sommer, da hun var lille.

Jeg bruger stort set aldrig kjoler, da jeg synes det er upraktisk og besværligt.

En body og strømpebukser er uden tvivl det nemmeste, og jeg tror også hun synes det er det mest behagelige i dag 

Åh hvor kær!
Tænkt sig at jeg skal have sådan en lille pige til maj Ih hvor jeg glæder mig når jeg ser så skønne børn! 
Selvfølgelig - strømpebukser og en body!!! Skide nemt og det må man godt på en pige 

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Havanagila skriver:

Nu havde Isabella ikke ret tit kjole på.
Men der er mange muligheder.
Det hele behøver jo ikke være så fantastisk fint hele tiden.
Her er lidt billeder af isabella

Åh en lille sød én! Hvor køber du hendes tøj henne? 
Det er så skønt at se at det ikke "skal" være kjoler og nederdele hele tiden 

Anmeld

22. januar 2014

Wimmie

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Min datter gik ikke i kjole før hun kunne stå/gå - det var aaalt for irriterende og upraktisk
Jeg er selv rigtig glad for Noa Noa -synes det er så sødt og feminint 

De første måneders tid var det dog næsten kun bodyer/heldragter/strømpebukser, og der var det alt fra H&M til Name it - blandet med en smule Noa Noa.
Billederne er tøjeksempler str. 56/62

Dragten på billede 1 med blomsterne er fra H&M

nr. 2 er også en heldragt med flæser fra H&M

nr. 3 er bluse fra Name it og bukser fra Noa Noa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

cecilie1984 skriver:

Lidt billeder af Freja da hun var lille

Jeg ELSKEDE heldragter til hende da hun var lille, det var nemt, behageligt og praktisk.

sikke en sød pige 

Nu har jeg set flere gange at hummel bare fungerer skide godt til piger også  tror bestemt jeg skal kigge nærmere på dét mærke!
Jeg elskede også heldragter til sønnen min da han var lille! Det er bare det nemmeste

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Wimmie skriver:

Min datter gik ikke i kjole før hun kunne stå/gå - det var aaalt for irriterende og upraktisk
Jeg er selv rigtig glad for Noa Noa -synes det er så sødt og feminint 

De første måneders tid var det dog næsten kun bodyer/heldragter/strømpebukser, og der var det alt fra H&M til Name it - blandet med en smule Noa Noa.
Billederne er tøjeksempler str. 56/62

Dragten på billede 1 med blomsterne er fra H&M

nr. 2 er også en heldragt med flæser fra H&M

nr. 3 er bluse fra Name it og bukser fra Noa Noa

Åh en lille fis 
Noa noa har jeg hørt en masse godt om, men aldrig kigget på det - tak for fiffet  Der skal kigges nærmere!!

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Ingen billeder, men en lille beskrivelse i grove træk:
Indtil de ca begyndte at gå havde de heldragter, jumpsuits eller joggintøj på.
Derefter er det strømpebukser/shorts/bluse, cowboybukser/bluse eller jumpsuits... Alt sammen i knap så fimsede farver, helst friske farver, uden blonder og tingel tangel...
Det eneste de har af kjoler er cowboyspencere

= virkelig svært at finde tøj, jeg finder pænt til billige penge. Da jeg synes alt er ved at være fimset og med tingel tangel...
Drengetøj havde jeg nok fundet lettere

Anmeld

22. januar 2014

Karina84

Jeg har Gry paa 9mdr. og maaske lidt modsat saa mange andre, saa synes jeg faktisk ikke at kjoler er saa upraktisk igen. Gry har flere lækre bomuldskjoler, som hun har paa til leggins eller strømpebukser. 
Hun er en lang slank pige, som har krudt i rumpen, og ofte synes jeg at bukserne kan blive for store om livet. 

Ellers har jeg, især da hun var helt lille, ofte givet hende strømpebukser med body over. 

Men ellers har hun og har hun haft lidt af det hele, heldragter, bukser, bluser osv. 

Jeg har ogsaa en dreng, og jeg synes det er vildt hyggeligt at jeg nu kan faa lov til at shoppe i begge afdelinger 

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

Mor Christa skriver:

Åh en lille sød én! Hvor køber du hendes tøj henne? 
Det er så skønt at se at det ikke "skal" være kjoler og nederdele hele tiden 

Jeg købte hovedsageligt hendes tøj i hogm, Kvickly,Bilka og Føtex.
Ganske lidt i name it.
Man kan få så meget sødt de steder. Uden at det er alt for gejlet op.
Jeg synes ikke de små behøver og have så super fint tøj på hele tiden. Vi andre synes jo også det er meget rart med noget løst tøj.

Men synes generelt det er svært at finde noget i de helt små str. Men fra str 62 og op er faktisk meget nemt at finde en masse super fint tøj til nærmest ingen penge

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Chris86 skriver:

Ingen billeder, men en lille beskrivelse i grove træk:
Indtil de ca begyndte at gå havde de heldragter, jumpsuits eller joggintøj på.
Derefter er det strømpebukser/shorts/bluse, cowboybukser/bluse eller jumpsuits... Alt sammen i knap så fimsede farver, helst friske farver, uden blonder og tingel tangel...
Det eneste de har af kjoler er cowboyspencere

= virkelig svært at finde tøj, jeg finder pænt til billige penge. Da jeg synes alt er ved at være fimset og med tingel tangel...
Drengetøj havde jeg nok fundet lettere

Drengetøj er simpelthen SÅ nemt at shoppe efter!!!! Jeg elsker at købe tøj til Victor! 
Jeg synes nemlig også hurtigt at det bliver aalt for prinsesseagtigt, og jeg kan slet ikke overskue hvis min pige skal ligne askepot til hverdag 
hvilke mærker/butikker køber du i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.