Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2014

Mor Christa

Clgh skriver:

Ja det er ret morsomt 
og ja, det er min første… Dog har hun en "storebror", der går og venter på at hun kommer ud, nemlig min eks' (og min) snart 3 årige hund - som benytter hver en mulighed til at putte op af min mave.. 

- har lige fundet den på nettet, men der koster den 149,95 kr. 
http://nameit.dk/name-it/joggingsuits/newborn-ruby-suit/13092402,da_DK,pd.html?dwvar_13092402_colorPattern=13092402_Peyote_392026&forceScope=

og også i en anden farve (som jeg faktisk også er lidt vild med selv - og er samme farve og motiv som blusen jeg har købt):
http://nameit.dk/name-it/joggingsuits/newborn-ruby-suit/13092402,da_DK,pd.html?dwvar_13092402_colorPattern=13092402_DressBlues_392027&forceScope= 

Hvor fint så må vi håbe at hunden bliver glad for sin lillesøster og selvfølgelig omvendt Uh det er fint ) må have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Rikke2404

Her er mine Har ikkr lige et billede i bukser, men det bruger vi også tit

Anmeld

23. januar 2014

M&N

Mor Christa skriver:

Åh hvor sød!!
Hummel er faktisk kanon sødt til piger også 

Hvor køber du dit hummeltøj henne? :-)

Tak

Jeg køber hendes tøj primært hos houseofkids.dk

Anmeld

23. januar 2014

TNBC

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

jeg ville lige sende den her til dig også, ved ikke om du kender den. men der er mega udsalg og meget sødt tøj og mærker... og ned til 0måneder

smartkids.dk

Anmeld

24. januar 2014

Jupiter

Mor Christa skriver:

Åh hvor kær!
Tænkt sig at jeg skal have sådan en lille pige til maj Ih hvor jeg glæder mig når jeg ser så skønne børn! 
Selvfølgelig - strømpebukser og en body!!! Skide nemt og det må man godt på en pige 

Taaark 

Du kan roligt glæde dig - det er det største i verden! 

Ja det må man nemlig godt, og det er såååå nemt og praktisk!

Og bonus er jo at man altid lige kan smide en kjole på, hvis lejligheden skulle byde sig 

Anmeld

24. januar 2014

ESV

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Kjoler er SÅ upraktiske når de er små.. Jeg har altid været glad for wheat, idaT, kvicklys serie,

Anmeld

28. januar 2014

Hvid81

Jupiter skriver:

Her er lige et par eksempler på hvordan Gry var klædt i sommer, da hun var lille.

Jeg bruger stort set aldrig kjoler, da jeg synes det er upraktisk og besværligt.

En body og strømpebukser er uden tvivl det nemmeste, og jeg tror også hun synes det er det mest behagelige i dag 

må jeg spørge hvor den røde sommerdragt er fra, den er da for sød, ku være så fin til min lille pige til sommer

Anmeld

28. januar 2014

Jupiter

Hvid81 skriver:

må jeg spørge hvor den røde sommerdragt er fra, den er da for sød, ku være så fin til min lille pige til sommer

Årh hvis jeg kunne huske det måtte du i hvert fald gerne have fået det at vide 

Den ligger på loftet nu, så kan ikke engang tjekke mærket på den.

Jeg tror jeg skal skifte størrelser ud om en måned eller 1½, så kigger jeg hvis jeg falder over den og husker det 

Jeg vil såmænd også gerne sælge den hvis den dukker op 

Anmeld

28. januar 2014

Hvid81

Det sjovt som man har det, for ville være noget forvildet hvis jeg skulle ud og købe til en dreng, synes simpelthen der er et så begrænset udvalg iforhold til piger, specielt når de bliver ældre. Det så let at få et sødt sæt tøj sat sammen til pigerne efter min mening, for udover trøjer og bukser, er det jo let med at par strømpebukser, shorts og en trøje/cardigan. Eneste minus i min optik er at nogle mærker og specielt skomærker tror at fordi det er til piger så skal alt være lyserødt og dækkes til af glimmer, hello Kitty og prinsesser, så har personligt til tider købt drengesko for at få nogle neutrale farver, men det kommer jo helt an på hvad man er til :-)

Her har kjoler som hos mange andre været no go inden hun har kunnet gå, er simpelthen død irriterende at have på dem. Mens de er helt små er min erfaring at de kravler op og vrider sig, og når de skal lære at kravle, er kjole/nederdel i vejen for knæene. Så vi har brugt heldragter, bukser og trøjer som du vil gøre med drenge. De mærker jeg synes laver noget rigtig lækkert til piger er bl.a. Hollys, Miniature, Krutter, Småfolk (men synes det meget hurtigt bliver grimt i vask, deres sengetøj holder derimod rigtig godt), Noa Noa, PompDeLux (der jeg køber mest, god pris og kvalitet, og kan mixes på kryds og tværs, hvilket specielt faderen vægter højt (deres drengetøj er også blevet fint de sidste par sæssonger)) og Gro mixet med H&M, mest da hun var mindre, da alt grundtøj næsten bliver købt ved PompDeLux nu. Jeg er mest til de lidt afdæmpede farver, hvilket mine favoritmærker afspejler en del :-)

Anmeld

28. januar 2014

Hvid81

Jupiter skriver:

Årh hvis jeg kunne huske det måtte du i hvert fald gerne have fået det at vide 

Den ligger på loftet nu, så kan ikke engang tjekke mærket på den.

Jeg tror jeg skal skifte størrelser ud om en måned eller 1½, så kigger jeg hvis jeg falder over den og husker det 

Jeg vil såmænd også gerne sælge den hvis den dukker op 

Ku da godt være jeg var interesseret hvis str og pris stemmer :-) Regner med at skulle bruge str. 62 over sommeren, for har termin i april.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.