Det sjovt som man har det, for ville være noget forvildet hvis jeg skulle ud og købe til en dreng, synes simpelthen der er et så begrænset udvalg iforhold til piger, specielt når de bliver ældre. Det så let at få et sødt sæt tøj sat sammen til pigerne efter min mening, for udover trøjer og bukser, er det jo let med at par strømpebukser, shorts og en trøje/cardigan. Eneste minus i min optik er at nogle mærker og specielt skomærker tror at fordi det er til piger så skal alt være lyserødt og dækkes til af glimmer, hello Kitty og prinsesser, så har personligt til tider købt drengesko for at få nogle neutrale farver, men det kommer jo helt an på hvad man er til :-)
Her har kjoler som hos mange andre været no go inden hun har kunnet gå, er simpelthen død irriterende at have på dem. Mens de er helt små er min erfaring at de kravler op og vrider sig, og når de skal lære at kravle, er kjole/nederdel i vejen for knæene. Så vi har brugt heldragter, bukser og trøjer som du vil gøre med drenge. De mærker jeg synes laver noget rigtig lækkert til piger er bl.a. Hollys, Miniature, Krutter, Småfolk (men synes det meget hurtigt bliver grimt i vask, deres sengetøj holder derimod rigtig godt), Noa Noa, PompDeLux (der jeg køber mest, god pris og kvalitet, og kan mixes på kryds og tværs, hvilket specielt faderen vægter højt (deres drengetøj er også blevet fint de sidste par sæssonger)) og Gro mixet med H&M, mest da hun var mindre, da alt grundtøj næsten bliver købt ved PompDeLux nu. Jeg er mest til de lidt afdæmpede farver, hvilket mine favoritmærker afspejler en del :-)
Anmeld