Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Mor Christa

Karina84 skriver:

Hmm vi køber det nogle gange paa udsalg, og ellers saa naar vi er i Aarhus (er fra Viborg), der har de den bedste Hummel butik og det er svært ikke at købe noget med derfra 

Ellers saa synes jeg ogsaa vores Ønskebørn har faaet samlet en del fede mærker 

Ih ja Krutter, har aldrig haft det, men har tit kigget paa det, det er rigtig sødt! 

Krutter er SÅ sødt, men desværre også dyrt!
Hvad er det for en forretning der sælger Hummel i Århus? Det kunne være man skulle slå et smut forbi næste gang man var der.

Jeg har desværre ikke en Ønskebørn hernede, men har en babysam 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Karina84

Mor Christa skriver:

Krutter er SÅ sødt, men desværre også dyrt!
Hvad er det for en forretning der sælger Hummel i Århus? Det kunne være man skulle slå et smut forbi næste gang man var der.

Jeg har desværre ikke en Ønskebørn hernede, men har en babysam 

Ih det er en lille smal butik i 2-3 etager, som ligger næsten ved siden af Salling, altsaa paa den store gaagade  De har vist flyttet børne/baby afdelingen op paa 1.salen, og de er bare rigtig søde derinde 

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Hun er simpelten bare så pisse lækker!

Nej vel!? Det med kjoler synes jeg også bare virker SÅ upraktisk! Noget løst tøj i nogle søde pigefarver lyder også meget nemmere Og jeg kan kun give dig ret i at heldragterne bliver hurtigt for babyagtige når de bliver nogle måneder  Men dejligt at høre at man ikke "skal" putte dem i kjoler og nederdeler haha. Jeg er simpelthen så dårlig til det her pigeshopping, hvilket er underligt eftersom jeg sagtens kan til mig selv 

Tak, hvis ikke jeg allerede var gravid, var jeg da blevet skruk af at kigge billeder igennem

Jeg synes de små kjoler er SÅ søde når man står med dem i butikken, men de er også bare SÅ upraktiske vi fik en del i barsels-/dåbsgave og en del af dem nåede hun aldrig at få på

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Tak, hvis ikke jeg allerede var gravid, var jeg da blevet skruk af at kigge billeder igennem

Jeg synes de små kjoler er SÅ søde når man står med dem i butikken, men de er også bare SÅ upraktiske vi fik en del i barsels-/dåbsgave og en del af dem nåede hun aldrig at få på

Kender det alt for godt. jeg er sindssygt skruk SELVOM jeg er gravid haha. Jeg kan slet ikke overskue at jeg "kun" er 23+ henne..  Synes der er ALT for lang tid til lillesøster melder sin anskomst.. suk!

Kunne godt forestille mig at man ikke får brugt alt det pigetøj man får i barsels/dåbsgaver! Sådan var det hvert fald også med Victor (selvfølgelig bare ikke pigetøj haha )

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Mor Christa skriver:

Kender det alt for godt. jeg er sindssygt skruk SELVOM jeg er gravid haha. Jeg kan slet ikke overskue at jeg "kun" er 23+ henne..  Synes der er ALT for lang tid til lillesøster melder sin anskomst.. suk!

Kunne godt forestille mig at man ikke får brugt alt det pigetøj man får i barsels/dåbsgaver! Sådan var det hvert fald også med Victor (selvfølgelig bare ikke pigetøj haha )

Og jeg er kun 18+! Synes det er lidt uoverskueligt faktisk

Ja, denne gang har jeg bestemt mig for, at jeg bytter, hvis der er noget jeg kan se lillesøster aldrig vil få brugt.. Synes det er spild at det bare ligger i en skuffe og aldrig bliver brugt

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Og jeg er kun 18+! Synes det er lidt uoverskueligt faktisk

Ja, denne gang har jeg bestemt mig for, at jeg bytter, hvis der er noget jeg kan se lillesøster aldrig vil få brugt.. Synes det er spild at det bare ligger i en skuffe og aldrig bliver brugt

Ja, vi har også så meget ubrugt! Tror også jeg vil bytte Så kan man købe andre ting man står og mangler i stedet...

Puuh.. Ja det er virkelig uoverskueligt! Sådan havde jeg det slet ikke første gang.. Først da vi kom omkring de 30 uger.. Jeg har haft det sådan her siden.. uge 12 måske !? SUK! 

Anmeld

22. januar 2014

Maja_4000

Mor Christa skriver:

Ja, vi har også så meget ubrugt! Tror også jeg vil bytte Så kan man købe andre ting man står og mangler i stedet...

Puuh.. Ja det er virkelig uoverskueligt! Sådan havde jeg det slet ikke første gang.. Først da vi kom omkring de 30 uger.. Jeg har haft det sådan her siden.. uge 12 måske !? SUK! 

Haha.. Det samme her det er så også fordi jeg er meget plaget af ondt i ryg/lænd/bækken .. Det var jeg også sidst, men der gik jeg i skole/var arbejdsløs .. Nu har jeg altså fuldtidsjob hvor jeg går/står hele dagen de næste 21 uger skal bare gå hurtigt! hehe

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Haha.. Det samme her det er så også fordi jeg er meget plaget af ondt i ryg/lænd/bækken .. Det var jeg også sidst, men der gik jeg i skole/var arbejdsløs .. Nu har jeg altså fuldtidsjob hvor jeg går/står hele dagen de næste 21 uger skal bare gå hurtigt! hehe

Jeg går heldigvis i skole denne gang også, da jeg også døjer med mit bækken igen igen! ØV! Men ja - lad os håbe at tiden går hurtigt denne gang

Anmeld

22. januar 2014

hautecouture

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Hjerteligt tillykke med jeres baby-pige Skønt

Har selv en pige og synes ikke det var svært, da hun var helt lille - heldragter og strømpebukser + bluse eller body kom vi LANGT med - da hun blev ældre og først kunne gå blev tøjet også anderledes - først da kom kjoler/nederdele på bordet Men pomp de lux, småfolk, molo, krutter, okker gokker og Noa Noa er klare favoritter .. Smallstuff og Wheat laver dog også lækkert tøj Her lidt ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

hautecouture skriver:

Hjerteligt tillykke med jeres baby-pige Skønt

Har selv en pige og synes ikke det var svært, da hun var helt lille - heldragter og strømpebukser + bluse eller body kom vi LANGT med - da hun blev ældre og først kunne gå blev tøjet også anderledes - først da kom kjoler/nederdele på bordet Men pomp de lux, småfolk, molo, krutter, okker gokker og Noa Noa er klare favoritter .. Smallstuff og Wheat laver dog også lækkert tøj Her lidt ...

Uh hun er da for sød! 
Jeg havde godt overvejet om krutter også var sødt til piger Det kunne være jeg skulle kigge nærmere på det. Har også hørt flere snakke om Noa Noa!! Købr du online?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.