Mor Christa skriver:
Hej Damer :-)
Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.
Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!
På forhånd MANGE tak! 

Har ikke lige nogle billeder her på, men kjoler og nederdele er først blevet taget rigtig i brug da de begyndte at gå.
Elina har tit bukser og bluse på eller smækbukser og en body med motiv, evt. en trøje eller cardigan. Da hun var i kravle alderen, var heldragte også godt.
Nu hvor hun går uden problemer for hun også kjole/nederdel på :-) hun er også begyndt komme slæbende med dem selv, især storesøsters ;-)
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld