Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Benjamins'mor

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Jeg har ikke så mange billeder af hende, men her er 3.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mor Christa skriver:

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Har ikke lige nogle billeder her på, men kjoler og nederdele er først blevet taget rigtig i brug da de begyndte at gå.

Elina har tit bukser og bluse på eller smækbukser og en body med motiv, evt. en trøje eller cardigan. Da hun var i kravle alderen, var heldragte også godt.

Nu hvor hun går uden problemer for hun også kjole/nederdel på :-) hun er også begyndt komme slæbende med dem selv, især storesøsters ;-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. januar 2014

Francisca

Mor Christa skriver:

Hold nu k*ft hvor er hun skøn!!
Se - I kan godt finde ud af at klæde piger på, suk!

Hvor køber du tøj til hende henne? Det er noget rigtig fint noget Og slet ikke for voldsomt prinsesseagtig, som nok er det jeg frygter jeg ender med at putte min pige i
Jeg er meget mere til de der små søde kjoler, og lækre sæt!

Hehre tak

Uh jeg har købt meget forskelligt, men bla. Magasin bahne Noa Noa h&m babysam.
De har mange mærker så der er stort udvalg.
Kjoler er også super sødt men ikke så praktisk. Desværre.
Så hellere pift tøjet op med en lille vest hårbånd osv

Anmeld

23. januar 2014

liten-mamma

Mor Christa skriver:

På forhånd MANGE tak! 

Her er lidt billeder af min datter på 1 år, som KUN har kjole på ved særlige lejligheder

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mor Christa skriver:

På forhånd MANGE tak! 

Hej Christina 
Her er lige endnu en Christina, som også venter en lille pige. 

Er ikke så god til det med farver, så min pige kommer til at have meget neutrale farver på, og så er det lyserøde begrænset til minimale mængder.

Anmeld

23. januar 2014

Mor Christa

Clgh skriver:

Hej Christina 
Her er lige endnu en Christina, som også venter en lille pige. 

Er ikke så god til det med farver, så min pige kommer til at have meget neutrale farver på, og så er det lyserøde begrænset til minimale mængder.

Hihi Hej Christina som også venter en babypige! Hvor langt er du? (: sikke en sød dragt! Hvor er den fra?

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Hihi Hej Christina som også venter en babypige! Hvor langt er du? (: sikke en sød dragt! Hvor er den fra?

jeg er 20+3, så vi er ikke langt fra hinanden 
Tusind tak! Den er fra name-it, og faktisk købt med 70%  rabat (gav kun omkring 45 kr) oppe i Aalborg storcenter… Dog er det en str. 1-2 mdr. men stoffet er lækkert tyndt og passer perfekt til dansk sommervejr. 

Anmeld

23. januar 2014

Trekløver(:

Mor Christa skriver:

På forhånd MANGE tak! 

Her er lidt billeder af hvad min datter har på til daglig

Anmeld

23. januar 2014

Mor Christa

Clgh skriver:

jeg er 20+3, så vi er ikke langt fra hinanden 
Tusind tak! Den er fra name-it, og faktisk købt med 70%  rabat (gav kun omkring 45 kr) oppe i Aalborg storcenter… Dog er det en str. 1-2 mdr. men stoffet er lækkert tyndt og passer perfekt til dansk sommervejr. 

Hvor sjovt !! Er det din første? Uh hvor billigt ! Vil se om den kan findes på nettet - den er super sød!

Anmeld

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mor Christa skriver:

Hvor sjovt !! Er det din første? Uh hvor billigt ! Vil se om den kan findes på nettet - den er super sød!

Ja det er ret morsomt 
og ja, det er min første… Dog har hun en "storebror", der går og venter på at hun kommer ud, nemlig min eks' (og min) snart 3 årige hund - som benytter hver en mulighed til at putte op af min mave.. 

- har lige fundet den på nettet, men der koster den 149,95 kr. 
http://nameit.dk/name-it/joggingsuits/newborn-ruby-suit/13092402,da_DK,pd.html?dwvar_13092402_colorPattern=13092402_Peyote_392026&forceScope=

og også i en anden farve (som jeg faktisk også er lidt vild med selv - og er samme farve og motiv som blusen jeg har købt):
http://nameit.dk/name-it/joggingsuits/newborn-ruby-suit/13092402,da_DK,pd.html?dwvar_13092402_colorPattern=13092402_DressBlues_392027&forceScope= 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.