Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

MyLove E

Havanagila skriver:

Nu havde Isabella ikke ret tit kjole på.
Men der er mange muligheder.
Det hele behøver jo ikke være så fantastisk fint hele tiden.
Her er lidt billeder af isabella

Sidespring ELSKER de 2 første billeder : "Åh nej nu kommer de igen, hvad skal jeg gør???"

"Okay jeg giver op"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mor Christa

Karina84 skriver:

Jeg har Gry paa 9mdr. og maaske lidt modsat saa mange andre, saa synes jeg faktisk ikke at kjoler er saa upraktisk igen. Gry har flere lækre bomuldskjoler, som hun har paa til leggins eller strømpebukser. 
Hun er en lang slank pige, som har krudt i rumpen, og ofte synes jeg at bukserne kan blive for store om livet. 

Ellers har jeg, især da hun var helt lille, ofte givet hende strømpebukser med body over. 

Men ellers har hun og har hun haft lidt af det hele, heldragter, bukser, bluser osv. 

Jeg har ogsaa en dreng, og jeg synes det er vildt hyggeligt at jeg nu kan faa lov til at shoppe i begge afdelinger 

Ideen om at shoppe i begge afdelinger fryder mig også SÅ meget, men når jeg så prøver så kan jeg slet ikke finde ud af det  Hvilke butikker/mærker finder du tøj til din pige? :-)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Havanagila skriver:

Jeg købte hovedsageligt hendes tøj i hogm, Kvickly,Bilka og Føtex.
Ganske lidt i name it.
Man kan få så meget sødt de steder. Uden at det er alt for gejlet op.
Jeg synes ikke de små behøver og have så super fint tøj på hele tiden. Vi andre synes jo også det er meget rart med noget løst tøj.

Men synes generelt det er svært at finde noget i de helt små str. Men fra str 62 og op er faktisk meget nemt at finde en masse super fint tøj til nærmest ingen penge

Synes også det er svært i de helt små størrelser, men jeg har heldigvis en del neutralt fra min søns babytid 
Synes bestemt heller ikke at de skal have super fint tøj på hele tiden! Jeg ville blive skør hvis det var mig der skulle gå i sådan noget hele tiden, hvert fald 

Anmeld

22. januar 2014

Nadia&Daniel

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Laura havde faktisk ikke kjole på det første år i hendes liv vi købte især i H&M og Name It

Laura 25.10.10
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Nadia&Daniel skriver:

Laura havde faktisk ikke kjole på det første år i hendes liv vi købte især i H&M og Name It

Laura 25.10.10

Nøj, hun er sød! Gul til babypiger, selvfølgelig  Alt ting behøver jo ikke være lyserødt !!! 

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

MyLove E skriver:

Sidespring ELSKER de 2 første billeder : "Åh nej nu kommer de igen, hvad skal jeg gør???"

"Okay jeg giver op"

Hahaha
Der hvor hun sover det er bare så fantastisk et billede.
Sådan har hun altid sovet. Hun gør det stadigvæk. Meget tryg og afslappet

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Mor Christa skriver:

Drengetøj er simpelthen SÅ nemt at shoppe efter!!!! Jeg elsker at købe tøj til Victor! 
Jeg synes nemlig også hurtigt at det bliver aalt for prinsesseagtigt, og jeg kan slet ikke overskue hvis min pige skal ligne askepot til hverdag 
hvilke mærker/butikker køber du i? 

Ingen bestemte mærker eller butikker lurer tilbud over alt på nettet og i de butikker vi nu kommer forbi.. Er SÅ ligeglad med mærke, bare det er fedt og til ok penge.. Og så skal det for guds skyld være behageligt...

Men ved at lille kig i skufferne, ligger der nok en del hummel.. Synes dog de er begyndt på den lidt fimsede stil nu :/

Finder det mest praktisk med cowboybukser (ikke farvede), da ALLE bluser passer til.. Det samme med spencerne det er nu bare lidt lettere...

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Chris86 skriver:

Ingen bestemte mærker eller butikker lurer tilbud over alt på nettet og i de butikker vi nu kommer forbi.. Er SÅ ligeglad med mærke, bare det er fedt og til ok penge.. Og så skal det for guds skyld være behageligt...

Men ved at lille kig i skufferne, ligger der nok en del hummel.. Synes dog de er begyndt på den lidt fimsede stil nu :/

Finder det mest praktisk med cowboybukser (ikke farvede), da ALLE bluser passer til.. Det samme med spencerne det er nu bare lidt lettere...

Jeg må jo give dig ret! Cowboybukser passer til ALLE trøjer  Hummel har jeg også set flere klæde deres piger i, og det er faktisk et ret fedt mærke til piger - en skam at det er SÅÅ dyrt! 

Anmeld

22. januar 2014

Nadia&Daniel

Mor Christa skriver:

Nøj, hun er sød! Gul til babypiger, selvfølgelig  Alt ting behøver jo ikke være lyserødt !!! 

Tak - bliver helt norstalstisk

Når jeg kigger billederne igennem igen - alt tøjet er faktisk fra H&M på de billeder

Anmeld

22. januar 2014

Karina84

Mor Christa skriver:

Ideen om at shoppe i begge afdelinger fryder mig også SÅ meget, men når jeg så prøver så kan jeg slet ikke finde ud af det  Hvilke butikker/mærker finder du tøj til din pige? :-)

I de helt smaa str. kan det godt være lidt svært, f.eks. i hm er det bare klistret ind i lyserødt i str.50, 56 og 62...

Normalt køber vi tøj i Name it og HM, da pengene ikke er saa store... Men f.eks. i dag var vi lige i HM og kigge, og der synes jeg ikke der var det vilde til hende  

Havde vi raad, købte vi en del mere Hummel (elsker ogsaa det de har til drenge), Freds World (hun fik den lækreste blødeste kjole i julegave, og det er super kvalitet), Danefæ, og hvad de nu ellers hedder. Som sagt er pengene ikke til det, saa vi ender som regel i Name it, som jo ogsaa er fint tøj til rimelige penge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.