Jeres babypiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Mother-love

Nu havde Isabella ikke ret tit kjole på.
Men der er mange muligheder.
Det hele behøver jo ikke være så fantastisk fint hele tiden.
Her er lidt billeder af isabella
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

cecilie1984

Mor Christa skriver:

Hej Damer :-)

Jeg er gravid med nummer to, og denne gang er det en pige! Første gang var en dreng, og jeg følte egentlig at jeg sagtens kunne klæde min dreng fint på.

Nu har jeg flere gange været ude i butikkerne for at kigge pigebaby tøj, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!? Jeg ender altid med at stå over i drengeafdelingen, fordi dét kan jeg finde ud af!
Så mit spørgsmål til jer, er egentlig om I vil være nogle dejlige damer, at vise mig nogle billeder af jeres pigebabyer, hvordan de ser ud med deres tøj - jeg har en eller anden forskruet idé om at alle sammen har kjoler på hele tiden, og jeg tror jeg ernødt til lige at se hvordan jeres søde piger ser ud ;-)
I må også meget gerne sende mig links til hvor i evt køber pigebaby tøj, fordi det er jo en jungle!!!

På forhånd MANGE tak! 

Lidt billeder af Freja da hun var lille

Jeg ELSKEDE heldragter til hende da hun var lille, det var nemt, behageligt og praktisk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

I&M skriver:

ligesom mig kan ikke finde ud af at købe pige tøj .. jeg har kun en dreng og det er så nem at købe dreng tøj..  

Ja præcis! jeg synes ogsaå det er SÅ dejlig nemt at købe drengetøj, men jeg kan overhovedet ikke finde ud af at kigge på pigetøj. Jeg bliver så forvirret

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Yurie skriver:

http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/baby-heldra gter-pige-63c2.html

heldragter er jo fantastiske.. her er lidt. det er dog vist mest fra 3måneder, men det er vel ikke så galt.

bodyer
http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/baby-body-p ige-352c1.html

og det er ikke sådan skrigende lyserøde, men faktisk mange forskellige farver og motiver

1000 tak! Skønt med nogle fif og råd til hvor man kan finde sådan noget Jeg synes nemlig hurtigt at pigetøj bliver så voldsomt pige-agtigt. Jeg bliver helt forvirret over det - er det meningen man skal give dem kjole på hver dag!?
Tak for linkene

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Mor11 skriver:

Jeg har købt et sæt til min kommende niece fra Noa Noa.

Bodyen er dog købt med lange ærmer. 

Åh de er søde de bukser!!!! Tak Vil prøve at kigge lidt på det mærke

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Pylle3 skriver:

Jeg hader kjoler til de helt små så dem har vi ikke nogen af udover en som jeg har fra da jeg selv var lille

Men mine to piger har brugt meget heldragter fra hummel, danefæ, molo & Holly's. Ellers har jeg brugt dragter med fødder og smæk hvor de så har en bluse under. Det har f.eks været fra fixoni, mee to, friends, h&m.

Præcis! Jeg kan heller ikke helt finde ud af det med kjoler til de mindste. Da min søn var baby brugte vi også typisk heldragter - jeg vidste bare ikke om man "gør det" med piger, hvis du forstår Men super - jeg vil kigge lidt på de mærker og se om jeg kan finde nogle heldragter hun kan bruge 

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

MoarHvidovre skriver:

Vi fik også først en dreng og så en pige. Hun havde ikke særlig tit kjole på da hun var lille. Det var så upraktisk. Det var meget nemmere med bløde bukser og en sød bluse til. Vi købte en del i H&M eller i Name It

Mange tak for svar!
Jeg har kigget lidt på H&M's udvalg, og det er mest heldragter og sådan i babystørrelse, så jeg tror også bare at jeg går den vej igen, altså med heldragter og sådan ;-) Så skal jeg bare have fundet noget bukse/trøjeværk et sted 

Anmeld

22. januar 2014

TNBC

Mor Christa skriver:

1000 tak! Skønt med nogle fif og råd til hvor man kan finde sådan noget Jeg synes nemlig hurtigt at pigetøj bliver så voldsomt pige-agtigt. Jeg bliver helt forvirret over det - er det meningen man skal give dem kjole på hver dag!?
Tak for linkene

Nej de behøver skam ikke have kjole på hele tiden men de er nu søde i dem.

selv tak

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Har ikke nogen babybilleder på iPad'en, så det blev lige lidt fra facebook

Nu har jeg med vilje ikke taget dem hvor hun har kjole på .. Og det havde hun faktisk også meget sjældent indtil hun kunne gå selv

Vi var mest til heldragten (til vi synes hun blev for stor til at have dem på om dagen) og ellers tøj som ikke sidder og strammer

Det meste af Carolines tøj er fra h&m, Name it, Føtex og Kvickly

Hun er simpelten bare så pisse lækker!

Nej vel!? Det med kjoler synes jeg også bare virker SÅ upraktisk! Noget løst tøj i nogle søde pigefarver lyder også meget nemmere Og jeg kan kun give dig ret i at heldragterne bliver hurtigt for babyagtige når de bliver nogle måneder  Men dejligt at høre at man ikke "skal" putte dem i kjoler og nederdeler haha. Jeg er simpelthen så dårlig til det her pigeshopping, hvilket er underligt eftersom jeg sagtens kan til mig selv 

Anmeld

22. januar 2014

Mor Christa

Francisca skriver:

Hehe nu er min pige snart 20 måneder men kan da vise dig lidt forskelligt. Jeg har givet blandet tøj på altså både kjoler - bukser - heldragter - træningssæt osv

Hold nu k*ft hvor er hun skøn!!
Se - I kan godt finde ud af at klæde piger på, suk!

Hvor køber du tøj til hende henne? Det er noget rigtig fint noget Og slet ikke for voldsomt prinsesseagtig, som nok er det jeg frygter jeg ender med at putte min pige i
Jeg er meget mere til de der små søde kjoler, og lækre sæt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.