Undrer mig over forskellen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

M (:

Maja84 skriver:

Synes det er lidt morsomt at jeg ofte får kommentarer om, at der er kort mellemrum mellem mine børn. Det er ofte kommentarer som, i har travlt hvad, det var hurtigt, nøj i er modige, det bliver hårdt eller var det planlagt.

Har aldrig selv set kommentarer hvis der var længere eller lang imellem børnene, og synes eet er underligt og måske også lidt frækt at folk kommer med sådanne kommentarer. Ingen af mine har været upsere, nr 2 kom hurtigere end forventet men alle var både planlagt og meget ønsket

Herhjemme blev jeg spurgt om jeg var gravid/om vi ikke snart skulle have en mere da vi nåede september måned - vores søn er født i marts! SLAP DOG AF! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Kløver

majba skriver:

Vi gik godt nok i hver vores dp. Men vi blev passet hjemme i halvandet år inden sammen. Vi gik i samme børnehave, dog på hver vores stue da den var opdelt efter aldre! Men at de begge kan have en ven med hjem og alle fire lave noget sammen fordi de er næsten lige gammel, det er virkelig skønt! Det nød eller nyder jeg virkelig med min søster :-) 

Dejligt at høre

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

M (: skriver:

Herhjemme blev jeg spurgt om jeg var gravid/om vi ikke snart skulle have en mere da vi nåede september måned - vores søn er født i marts! SLAP DOG AF! 

Forstår ikke folk har så travlt med at kommentere på hvad andre ønsker og kommer med sådanne kommentarer ud af det blå

Anmeld

12. januar 2014

modesty

Vi har masser af fordele og er glade for vores valg

Synes bare det er underligt, man siger jo ikke omvendt til dem med langt imellem, nå i havde måske ikke planlagt flere, er der ikke gang i lagnerne, har i problemer med fertiliteten eller ej det bliver da hårdt at starte forfra med søvnløse nætter

Øhm, jo. 

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

baby012 skriver:

Men det jo heller ikke fedt at man står der glad og gravid og så er folks kommentarer til ens lykkelige situation;

puha, det bliver hårdt

ej, ej, undskyld var det planlagt?

så får i da nok at se til hva?

så du har regnet den ud med at leve af børnepengene? 

Argh!!! Kan bare blive så harm! Hvad ret har man til at sige alt andet end tillykke! Man skal da ikke gøre det til noget negativt, når forældrene glæder sig til deres lille baby! 

Det er det samme når vi diger vi vil have to mere, så får man da også en masse mærkelige kommentarer .. 

Det er lige præcis det, hvad med et tillykke eller tie stille

Der var endda en der havde utrolig travlt med at blande en snak om arbejdsløshed sammen med at jeg da havde "fedet den" på barsel i 2 år

Anmeld

12. januar 2014

M (:

Maja84 skriver:

Forstår ikke folk har så travlt med at kommentere på hvad andre ønsker og kommer med sådanne kommentarer ud af det blå

Nej, og de skal da nok få det af vide, når der er nummer to på vej.. Lad os nu lige nyde ham vi har..

Og må indrømme at jeg da blev ked af det, for så må jeg jo åbenbart stadig have det gravid ud (på trods af, at jeg næsten havde nået min før-graviditetsvægt).. 

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

modesty skriver:

Øhm, jo. 

Ikke mig, og synes det er lige så lavt og mangel på opdragelse og pli

Synes vi mangler lidt glæde for andres lykke nogen gange

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

Nej, og de skal da nok få det af vide, når der er nummer to på vej.. Lad os nu lige nyde ham vi har..

Og må indrømme at jeg da blev ked af det, for så må jeg jo åbenbart stadig have det gravid ud (på trods af, at jeg næsten havde nået min før-graviditetsvægt).. 

Enig, og nogle kommentarer rammer virkelig bare

Anmeld

12. januar 2014

M (:

Maja84 skriver:

Enig, og nogle kommentarer rammer virkelig bare

Ja.. Og så synes jeg faktisk aldrig det er ok at spørge nogen om de er gravide før de selv har meldt det ud - det er ligesom en nyhed man gerne selv vil komme med.. 

Anmeld

12. januar 2014

Kløver

Ja.. Og så synes jeg faktisk aldrig det er ok at spørge nogen om de er gravide før de selv har meldt det ud - det er ligesom en nyhed man gerne selv vil komme med.. 

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.