Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så jeg ved ikke, om jeg gentager noget.
Vi har to børn med 5 års forskel. Og vi havde været sammen i 9 år, inden jeg blev gravid (blev gravid i først forsøg).
Vi har oplevet det stik modsatte med - skal I ikke snart have børn? Hvornår skal I have nr. 2, og ej det er da synd, at I kommer til at have 2 enebørn m.m. Har endda oplevet ikke at få et job, fordi vi ikke havde fået nr. 2 endnu.
Vores pige, som er det første barn, er helt vildt dejlig - men hun var og er en stor mundfuld (hun har autisme), så jeg havde simpelthen ikke overskud til at gå i gang med at tænke på barn nr. 2, før vores datter havde en vis alder.
Da vi så gik i gang oplevede vi så en MA, så det tog lidt længere tid, end vi forventede.
I et andet liv ville jeg gerne have haft 3 børn med kort afstand imellem, sådan blev det ikke. Og jeg har accepteret det, og elsker og nyder de børn, vi har med de udfordringer, vi har med dem.
Tror bare folk har en mening om alt - men jeg tror nu heller ikke, at de gør det af en ond mening. Selvom det kan være irriterende.
Anmeld