lineog4 skriver:
Jeg synes man hører noget ligegyldigt hvilken aldersforskel. Men det er rigtigt jeg ville aldrig kommentere en stor aldersforskel hvis ikke jeg kendte personen, for man kan jo træde ned i de har prøvet længe og selv er kede af aldersforskellen - den sorg kan man jo ligesom ikke ramme når børnene kommer tæt - der forventer man jo man taler med folk der er lykkelige og derfor kan man godt gasse lidt....
Jeg kunne sagtens have sagt: vauw var det planlagt? Men det er jo fordi jeg qua mine egne børn synes det for mig var bedre da der var 4 1/2 mellem en da der var 2 år 9 mnd.
Kommer måske også an på den enkelte, for man kan nemt ramme et ømt punkt uden at vide det. Netop hvis man er nr 12 i køen som kommer med sådanne bemærkninger som ej var det planlagt, hold da op det bliver hårdt, nå men tillykke ! Et tillykke havde været mere end rigeligt for mig
Har nu også hørt en del gennem tiden og den groveste var fra en af mine svogere omkring køn, han spurgte hvad det blev og sagde vi ikke vidste det, han sagde at vi måtte da håbe det blev en 1 plads frem for en 3 plads. Han uddybede med at 1 plads var en dreng, 2 plads en handicappet dreng og 3 pladsen 1 pige. Blev sgu ret muggen, da barnets sundhed altid har været vigtigere for os over køn
Anmeld