lineog4 skriver:
Og må sige jeg er lidt misundelig, tænk et skønt forhold du får til den lille størrelse - skrukke mig der ikke skal have flere børn gad godt have søskende og så endda søskende der producerede skønne babyer jeg måtte passe fra de var 4 dage gammel
Hvis du har brug for en afløser siger du bare til 
Jeg kan forestille mig der kigges skævt, men vi er alle forskellige og for mig er det vigtigt at tænke kvalitet når det handler om tud med andre mennesker og børn og ikke bare kvantitet.
lyder som I har fundet en løsning der er win win for alle også for den lille pige der får en ej kan ikke huske om det er faster eller moster du er som hun får et eventyrligt forhold til
oh ja, jeg ser heller ikke noget som helst problem i det
det er kun en stor bonus for mig at få lov til at passe hende.. sådanne spædbørn er nu dejlige 
Det har du nemlig ret i, folk kigger skævt men kender ikke historien bag, og hellere en pasning fra eller til, end at gå og drukne i sit egen søvnløse psykiske sammenbrud 
Det har vi, og hun bliver altid afleveret med et stort smil, hun elsker at være her og hygge med sine grandfætre og kusine
De kalder mig faster, men jeg ved faktisk ikke om man overhovedet har en titel til ens fætre og kusiners børn, men det er i hvert fald dejligt at opleve hendes opvækst på tæt hold og vide at min fætter og hans kæreste får den pause den lige har brug for 
Anmeld