Kay skriver:
Elna var 2 måneder da min mor passede hende 2 timer, hun havde kolik, og jeg havde brug for en pause... i samme moment gav hun mig en tid til at få farvet øjenbryn og ansigtsbehandling... det gav helt nyt overskud.
og hun har passet flere gange siden (elna er snart 1½ år)
den første der passede med overnatning var min faster og min kusine... min faster er verdens bedste til børn... hun har passet mig som barn (hun er 14 år ældre end mig) og har selv 2 dejlige unger jeg har passet mange gange... og har ingen skrupler overhoved over at hun passer Elna... der var elna 5 måneder gammel... og det var fordi vi skulle til fest... første gang vi var ude sammen i et år...
ja, det er bare så lækkert at få en pause, så får man også en masse energi tilbage, og det er en dejlig ting at blive hentet af en glad mor fuld med ny energi
jeg kender selv flere med kolikbørn eller hård ramte børn som får en masse søvnmangel, som netop kun kan overskue det fordi de får det pusterum nogle gange. det er utroligt at det er så tabu agtigt når faktisk ret mange udnytter de tilbud, og det er så forståeligt!
dejligt at få sit barn passet hos en der virkelig ved hvordan det er at have børn, så vidste du også at hun var i gode hænder
og man har også brug for at få en dag sammen med sin kæreste engang imellem, så man ikke glemmer hinanden.
Anmeld