Er jeres baby blevet passet ude? afstemningdebat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i fået passet jeres baby ude?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.952 visninger
92 svar
19 synes godt om
8. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg er privat da jeg ikke vil udstille min fætter.

(inspireret af en anden debat om overnatning..))

Jeg har personligt aldrig fået passet mine børn som babyer, men derfor vil jeg gerne høre om i har, og hvorfor. Også jeres mening om det.

Jeg har en aftale i hus med min fætter og hans kæreste, siden Lærke var 4 dage, har jeg aflastet dem en gang om ugen, og hver anden uge med overnatning. Lærke er mildt talt et kolikbarn og min fætter og hans kæreste var ved at gå psykisk ned efter 4 dag hvor jeg tilbød at tage over, først var de meget imod det, men man kunne virkelig se at hvis de ikke tog imod det tilbud, var det forhold nok snart slut og de begge var gået voldsom psykisk ned.

Det har gjort både forældrene glade og fyldt med overskud, at jeg passer lille Lærke den ene gang om ugen. Så jeg går ind for pasning af spædbørn, hvis forældrene virkelig ikke kan overskue det og har brug for en dag fri, så og sagt ville jeg aldrig få mine egne børn passet så tidligt.

Hvad er jeres mening. Har i fået passet jeres børn ude da de var babyer? Hvorfor, hvorfor ikke? hvem passede dem, og hvorfor lige dem?  og hvad er jeres holdning til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvornår er man baby til?? Vh stine

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Min datter blev passet en aften hos min mor og stedfar, da hun var 4 mdr. Ser jeg intet galt i Men babyer er jo forskellige, men min datter hyggede sig

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvornår er man baby til?? Vh stine

Puha det ved jeg faktisk ikke. er det ikke 6 måneder? 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Min datter blev passet en aften hos min mor og stedfar, da hun var 4 mdr. Ser jeg intet galt i Men babyer er jo forskellige, men min datter hyggede sig

folk er nemlig forskellige, og det er forskelligt hvad forældrene føler er passende. jeg synes at hvis man har brug for en dag fri, skal man ikke være bleg for at spørger om pasning, så længe barnet hygger sig og der er da intet bedre end sådan en mormor der 

Anmeld

8. januar 2014

JH12

Altså mit barn er blevet passet nogle timer af gangen . Men aldrig længere end et par timer, eller over aften. Og hun har aldrig overnattet ude. 20 måneder gammel.

Anmeld

8. januar 2014

Kay

Elna var 2 måneder da min mor passede hende 2 timer, hun havde kolik, og jeg havde brug for en pause... i samme moment gav hun mig en tid til at få farvet øjenbryn og ansigtsbehandling... det gav helt nyt overskud.

og hun har passet flere gange siden (elna er snart 1½ år)

den første der passede med overnatning var min faster og min kusine... min faster er verdens bedste til børn... hun har passet mig som barn (hun er 14 år ældre end mig) og har selv 2 dejlige unger jeg har passet mange gange... og har ingen skrupler overhoved over at hun passer Elna... der var elna 5 måneder gammel... og det var fordi vi skulle til fest... første gang vi var ude sammen i et år... 

Anmeld

8. januar 2014

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Altså mit barn er blevet passet nogle timer af gangen . Men aldrig længere end et par timer, eller over aften. Og hun har aldrig overnattet ude. 20 måneder gammel.

okay, tak fordi du vil dele det med mig

hvor gammel var hun første gang hun blev passet nogle timer ude? og hvad var grunden? hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig i orden

Anmeld

8. januar 2014

JH12

Anonym skriver:

okay, tak fordi du vil dele det med mig

hvor gammel var hun første gang hun blev passet nogle timer ude? og hvad var grunden? hvis du ikke vil svare er det selvfølgelig i orden

Første gang hun blev passet ude, var hun godt 14 måneder.
Dagpleje har selvfølgelig passet fra hun var 11, 5 måned.

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

folk er nemlig forskellige, og det er forskelligt hvad forældrene føler er passende. jeg synes at hvis man har brug for en dag fri, skal man ikke være bleg for at spørger om pasning, så længe barnet hygger sig og der er da intet bedre end sådan en mormor der 

Er helt enig. Og nogle børn kan ikke tåle, at blive passet i den alder, men jeg tror på at man som forældre kan mærke, hvad der er bedst for ens børn, og hvad de kan klare. Jeg syntes det er stort, at kunne bede om hjælp og det er rigtigt dejligt med nogle gode og engageret bedsteforældre

Lige nu er min datter snart 6 mdr, og hun er meget mor syg, så ville ikke få hende passet nogle timer pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.