NataschaG skriver:
Hej søde damer
Har fulgt en del med i debatten om juridisk abort for mænd og nu er jeg bare lidt nysgerrig, hvad synes i? Skal mændende have lov til at fraskrive sig alt juridisk omkring et barn?
Håber det er ok jeg opretter denne drbat, er bare lidt nysgerrig, da folk i min omgangskreds er MEGET uenige
Knus og god dag 
Jeg har det lidt ambivalent med hele situationen! På en ene side tænker jeg, at de mænd som under ingen omstændigheder ønsker sig børn, må tage et kondom på. Samtidig kender jeg kvinder, som har snydt mænd til at få børn og kan filme da godt forstå at de mænd har det stramt - både med at skulle have barn, men så sandelig også at skulle have det med én, som har taget røven på dem!
Når det så er sagt, tror jeg at jeg er modstander af juridisk abort. Mest af alt fordi den kvinde der bliver tvunget til at få en abort, skal leve med det valg der er truffet på hendes vegne! Frygteligt!
Men i sidste ende tror jeg også at jeg tænker, at det mest hensigtsmæssige for alle parter, barnet inkl. Er at man ef et ønskebarn eller i det mindste at begge forældre er enige om beslutningen!
Anmeld