Sandratoft skriver:
Nej jeg er ikke mor endnu, men derfor har jeg stadig en ret til at passe på mine omgivelser
Der er mange måske'er i den her sag, og det jeg blot prøver at sige, er at der skal handles til barnets fordel. Når TS siger at det er sket flere gange, så synes jeg man har pligt til at reagere. MÅSKE går hun ud og råber ind i væggen, MÅSKE står hun og råber direkte af barnet, det kan ingen vide. Men når TS skriver at hun råber højt, og derefter begynder barnet at græde, kan man have en formodning om at barnet i hvert fald hører at der bliver råbt højt. JEG synes man burde reagere, ringe til kommunen og få noget vejledning om hvordan man skal forholde sig i sådan en situation, og ikke bare trække på skulderen og tænke "tjae, barnet er nok også bare umuligt"
Selvfølgelig har du det, min pointe er mere at hvis man ikke selv har prøvet lignende kan det være enormt svært at forestille sig, jeg forstår så indlæggene anderledes end dig og så vidt jeg kan se er er det ko ikke mange gange, flere gange behøver jo ikke være hver dag, og i et senere indlæg lyder det som om det er sket nogle gange over 1.5 mdrs tid
Siger ikke man slet ikke skal reagere hvis der virkelig er en grund, men mange er hurtige i dag til at smide voldskortet og en anmeldelse er meget alvorlig, og har man som sagt ikke prøvet selv at stå i sådan en situation kan det være svært at forestille sig. Jeg tror dog ikke man er i tvivl hvis der virkelig er noget galt
Anmeld