Råber af barnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.023 visninger
81 svar
130 synes godt om
21. december 2013

Anonym trådstarter

Af flere omgange har jeg oplevet/hørt, at naboen har råbt - altså. virkelig højt af sit barn.

Drengen er vel 5 måneder. Jeg kan ikke sætte mig ind i, hvordan det er at have børn, da jeg ingen selv har, men jeg må indrømme, at når man står og råber

"Hold nu kæft"

"SÅ stopper du"

Og i den dur der.. Efterfulgt af, at drengen græder. Og han græder. ikke bare hysteri. (har selv små børn i familien, så jeg ved det)..

Mit hjerte  når jeg hører sådan noget der.. Fx lige nu. Nu har hun lige været inde og råbe af ham, og han ligger bare og hulker...

Åh ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Af flere omgange har jeg oplevet/hørt, at naboen har råbt - altså. virkelig højt af sit barn.

Drengen er vel 5 måneder. Jeg kan ikke sætte mig ind i, hvordan det er at have børn, da jeg ingen selv har, men jeg må indrømme, at når man står og råber

"Hold nu kæft"

"SÅ stopper du"

Og i den dur der.. Efterfulgt af, at drengen græder. Og han græder. ikke bare hysteri. (har selv små børn i familien, så jeg ved det)..

Mit hjerte  når jeg hører sådan noget der.. Fx lige nu. Nu har hun lige været inde og råbe af ham, og han ligger bare og hulker...

Åh ha..

Hvis du vurdere det til at være psykisk vold, så skal det anmeldes

http://www.socialstyrelsen.dk/voresansvar 

Anmeld

21. december 2013

Kløver

Lyder ikke rart men ved man hvad der ligger til grund og morens tydelige frustration. Har selv 2 guldklumper og det kan være svært at vide for andre hvad gråden betyder, men når barnet ikke er ældre må det jo næsten være nogle situationer hvor moren kommer helt ud hvor hun ved sine levende råd. Som nabo, med mindre man kender hinanden godt, tror jeg ikke det er svært at gøre noget

Anmeld

21. december 2013

lineog4

5 mnd - altså baby???? Puha jeg tror hvis jeg turde ville jeg banke på og høre om jeg unge hjælpe med noget for du kan høre hun er langt ude når hun sådan må råbe sin frustration ud. At råbe af sådan en lille størrelse må bære resultatet af en kæmpe frustration eller måske en fødselsdepression.

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Lyder ikke rart men ved man hvad der ligger til grund og morens tydelige frustration. Har selv 2 guldklumper og det kan være svært at vide for andre hvad gråden betyder, men når barnet ikke er ældre må det jo næsten være nogle situationer hvor moren kommer helt ud hvor hun ved sine levende råd. Som nabo, med mindre man kender hinanden godt, tror jeg ikke det er svært at gøre noget

Lige præcis - jeg ved jo ikke rigtig noget om situationen, udover, at jeg sidder på mit toilet og kan tydeligt høre, hvordan hun råber af drengen.. Og det sker med jævne mellemrum.

Du skriver: Som nabo, med mindre man kender hinanden godt, tror jeg ikke det er svært at gøre noget - Du tror ikke, det er svært at gøre noget eller hvordan?

Forstår ikke helt det sidste i dit svar

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

5 mnd - altså baby???? Puha jeg tror hvis jeg turde ville jeg banke på og høre om jeg unge hjælpe med noget for du kan høre hun er langt ude når hun sådan må råbe sin frustration ud. At råbe af sådan en lille størrelse må bære resultatet af en kæmpe frustration eller måske en fødselsdepression.

Ja - baby..

Jeg ved, at hun flere gange har afleveret drengen et andet sted, fordi det er blevet for meget.. Kun i et par timer.. 

Anmeld

21. december 2013

Carina:-)

Det er ikke ok.

Han kan tage alvorlig skade-

Du har pligt til at melde det.

Føj hvor jeg hader at høre om sådan noget .

Der er ingenting der bare kan forsvare at være sådan over for sine børn-og herregud 5 mdr gammel... 

Og jeg tænker at hvis man er så langt ude at det sker jævnligt,hvornår sker der så noget værre? 

Der er jo desværre flere eksempler på mødre der tager livet af deres børn .

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du vurdere det til at være psykisk vold, så skal det anmeldes

http://www.socialstyrelsen.dk/voresansvar 

Du har helt ret.. Og jeg ved ikke, om jeg vurderer det. Svær vurdering at tage.. 

For igen - jeg kender jo ikke grunden.. Måske bøvler de meget med at få ham til at falde til ro eller lignende. Jeg ved det jo ikke.

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er ikke ok.

Han kan tage alvorlig skade-

Du har pligt til at melde det.

Føj hvor jeg hader at høre om sådan noget .

Der er ingenting der bare kan forsvare at være sådan over for sine børn-og herregud 5 mdr gammel... 

Men hvad skal jeg sige?

Moderen råber af knægten?… Socialrådgiveren vil sgu da grine sin røv i laser..

Tænker jeg..

Anmeld

21. december 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Du har helt ret.. Og jeg ved ikke, om jeg vurderer det. Svær vurdering at tage.. 

For igen - jeg kender jo ikke grunden.. Måske bøvler de meget med at få ham til at falde til ro eller lignende. Jeg ved det jo ikke.

Men det gør det da ikke mere i orden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.