Jeg bliver virkelig forarget når jeg sidder og læser det her.
Ikke over det omtalte par, men over hvor helt ufatteligt snæversynede folk er blevet. Det er da godt nok forfærdeligt!
De her forældre har indset at de ikke duer som kærester. og ja. Fyren lyder som en kæææmpe klaphat. (piger tæller ikke? tsk.)
Men hvorfor skal børnene ligefrem ses som nogle "stakler" bare fordi at deres forældre har valgt en anderledes familiekonstelation?
Er det virkelig så slemt, at vælge at give sine børn hel-søskende, selvom man har valgt ikke at leve sammen?
Det giver da god mening i mit hoved, hvis man ønsker flere børn, og ikke nødvendigvis har en fast partner.
Samfundet skulle da osse betale, hvis hun valgte at få et donorbarn, eller gå i byen og lave barn på en tilfældig fyr.
Hende her har så bare valgt at få et barn med en kendt donor, som samtidig kan være der for børnene i deres opvækst.
Jeg kan slet ikke se, hvorfor at det kan få folk op i det røde felt. Det ville da være langt mere forvirrende for børnene hvis de havde 4 forskellige fædre. -At man så kunne have valgt en mand af bedre kvalitet.. hm. ja. men det er jo en smagssag.
-og jeg synes HELT sikkert at det omtalte par, burde få sig nogle nye venner. For dem der render at sladre sådan bag deres ryg, kunne da helt sikkert godt trænge til en udskiftning.
Eller finde sig noget bedre at gå op i.
Jeg foreslår vejrforhold eller neglesvamp.
Det er da i hvert fald på min top 3 over ting jeg hellere ville spilde min energi på.
Hellere end velfungerende patchwork familie, end en ulykkelig kernefamilie. Anyday.
Anmeld