Mor og meget mere skriver:
Og så gjorde du ikke mere, ud over at komme væk derfra? Og du ved, noget lignende foregår tit?
Den, der tier, samtykker. Du har lige fortalt en masse forældre herinde, at den slags tit sker, så du må have en kolossalt stor insider-viden fra en masse vuggestuer - landet over? Du har også fortalt, at det ikke er noget, du har gjort noget for at stoppe. Det er ikke betryggende, at folk, der ser, hvad der foregår - TIT - ikke tager ansvaret på sig og indberetter det, men blot fortæller om det på et tilfældigt debatforum og gør en mase forældre utrygge.
Det var den første vuggestue - Jeg vidste intet om hvordan vuggestuer fungere og jeg var i praktik der. Jeg valgte at droppe praktikken, netop fordi jeg ikke brød mig om de ting de gjorde. Jeg havde ikke tænkt på at indberette det, nej, for jeg troede jo netop at det var normalt, som de så pænt formulerede det.
Jeg har oplevet en vuggestue hvor det var rigtig slemt, en vuggestue med undtagelser og en vuggestue hvor jeg ikke kunne lide det jeg så - Men skal jeg så gå og indberette alle de vuggestuer?
Jeg har altid haft mine børn i dagpleje, jeg er simpelthen blevet mærket efter det jeg så.
MEN det er jo ikke alle landets vuggestuer der er sådan, jeg har åbenbart bare været super uheldig.
Anmeld